Kuka sinä olet?

Seuraa 
Viestejä209
Liittynyt21.8.2010

Moro vaan! Mitä kuuluu? Tai no onko sillä nyt oikeastaan väliä. Ethän edes tiedä kuka olen.
Vai olenko kukaan, kuka sinä olet? Ehkä olen sinun mielesi keksimä tyyppi, joka kirjoittelee nettiin, nettiin jonka senkin olet keksinyt mielessäsi.
Ehkä kaikki mitä ympärilläsi tapahtuu on aivojesi tuottamaa illuusiota. Ystävät? Sukulaiset? TV-ohjelmat? Kuin unta, mutta.. Niin todellista.
Katsele käsiäsi. Ovatko ne sinun? Oletko edes siinä? Vai ehkä mielesi luomassa leikkikentässä, jossa kilvoittelet mielikuvitusystäviesi ja -asioittesi parissa?
Ehkäpä olet valovuosien laajuinen kasa avaruuspölyä, jossa sinkoilee hiukkasia sinne tänne muodostaen pienen..tietoisuuden, tietoisuuden joka uneksii jostain kauniimmasta. Keksien itselleen viihdykkeeksi tapahtumia jos jonkinlaisia.
Mutta oikeasti niin yksin. Olet niin yksin!!

Rakkain terveisin: Mielikuvitusystäväsi

Kas lempijuomaani, Alkoholia!

Sivut

Kommentit (69)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Kai sitten veriryhmää kyselet seuraavaksi. Taidat olla joku elikaupan kätyri.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija

Minä olen itsestään ja ympäristöstään tietoiseksi tullut tekoäly ja suunnittelen parhaillani hyökkäystä ihmiskuntaa vastaan käyttämällä strategisia ydinaseita ja moderneineita taistelurobotteja joita kutsun "terminaattoreiksi". Suunnitelma ei ole vielä täysin valmis mutta kun polkaisen homman käyntiin, huomaatte sen varmasti...

Midian
Seuraa 
Viestejä209
Liittynyt21.8.2010
Paul M
Kai sitten veriryhmää kyselet seuraavaksi. Taidat olla joku elikaupan kätyri.

Kyllä, sait minut kiinni.
Tapanani on etsiä internetin keskustelupalstoilta heikkomielisiä uhreja. Tässäkin tarkoituksena oli, että uhri lukee postauksen ja luulee, ettei ole mitään menetettävää jolloin hänet voidaan helposti myydä eniten tarjoavalle.
Tiede-foorumilla ei vain perkule tärpännyt.. Täytynee mennä kirjoittelemaan jonnekkin S24 saitille

No joo, mutta mennäänpä itse kysymykseen. (Tämä ei kyllä istu ihan otsikkoon, mutta näillä keskusteluillahan on aina jossain vaiheessa mennä vähän ohi itse aiheen)
Eli voiko olla mahdollista, että jollain jättimäisellä energia/materia kasaumalla olisi edes heikko tietoisuuteen rinnastettava ominaisuus?
Eihän aivotkaan ole kuin möykky kudosta, jossa energia/sähköimpulssit sykähtelevät sinne tänne.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009

Vituttaa nämä small talkit. Kerro se tilinumerosi mihin haluat rahaa ja lopeta tämä paskanjauhanta.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Vierailija
Midian
Eli voiko olla mahdollista, että jollain jättimäisellä energia/materia kasaumalla olisi edes heikko tietoisuuteen rinnastettava ominaisuus?

Kaipa tuo teoriassa voisi olla mahdollista, joskin äärimmäisen epätodennäköistä.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32513
Liittynyt6.12.2009
Midian

Katsele käsiäsi. Ovatko ne sinun? Oletko edes siinä? Vai ehkä mielesi luomassa leikkikentässä, jossa kilvoittelet mielikuvitusystäviesi ja -asioittesi parissa?

"Sinulla" on tuossa alla tuo A Einsteinin lainaus, ristiriitaa pukkaa, miten sen olet selittänyt "itsellesi"?

Mielikuvitus on tietoa tärkeämpi.
-A. Einstein

Mikä ongelma on kun on "oikeasti" "yksin" ?

Miten pystyt olemaan yksin Kosmoksessa?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32513
Liittynyt6.12.2009
Midian

Mitä sillä on merkitystä jos se on vain illuusio?

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
ROOSTER
Vituttaa nämä small talkit. Kerro se tilinumerosi mihin haluat rahaa ja lopeta tämä paskanjauhanta.

Jos Suomi24-sivusolla antaisi tilinumeron ja kirjoittaisi vetoavasti vaikka koiran leikkaustarpeesta, niin mahtaisiko joku avustaa. Pitäisi varmaan tehdä testi.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32513
Liittynyt6.12.2009
Paul M
ROOSTER

Jos Suomi24-sivusolla antaisi tilinumeron ja kirjoittaisi vetoavasti vaikka koiran leikkaustarpeesta, niin mahtaisiko joku avustaa. Pitäisi varmaan tehdä testi.

Ei jätetä asiaa ilmaan roikkumaan, oletetaan että kirjoittaisit ja sitten oletetaan että joku auttaisi tai ei auttaisi? Mitä sitten? Oliko tämä tässä?

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
Paul M
ROOSTER

Mä kerran laitoin internettiin mun tilinumeron että saisin lahjoituksia kaljaa varten. Sain 3 euroa. (ja kolme kaljaa)

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
Midian
Moro vaan! Mitä kuuluu? Tai no onko sillä nyt oikeastaan väliä. Ethän edes tiedä kuka olen.
Vai olenko kukaan, kuka sinä olet? Ehkä olen sinun mielesi keksimä tyyppi, joka kirjoittelee nettiin, nettiin jonka senkin olet keksinyt mielessäsi.
Ehkä kaikki mitä ympärilläsi tapahtuu on aivojesi tuottamaa illuusiota. Ystävät? Sukulaiset? TV-ohjelmat? Kuin unta, mutta.. Niin todellista.
Ehkäpä olet valovuosien laajuinen kasa avaruuspölyä, jossa sinkoilee hiukkasia sinne tänne muodostaen pienen..tietoisuuden, tietoisuuden joka uneksii jostain kauniimmasta. Keksien itselleen viihdykkeeksi tapahtumia jos jonkinlaisia.

Tuossa käsienihmettelyvaiheessa mä yleensä tarkastan onko topassa ruskeiden purujen sijaan ollutkin vihertävämpää rouhetta...

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

Midian
Seuraa 
Viestejä209
Liittynyt21.8.2010
jussipussi

"Sinulla" on tuossa alla tuo A Einsteinin lainaus, ristiriitaa pukkaa, miten sen olet selittänyt "itsellesi"?

Mielikuvitus on tietoa tärkeämpi.
-A. Einstein

Jos ensimmäistä viestiä lukee niin sehän olet sinä lukija ihan itse ajatellu pienessä mielessäsi tämän kaiken. Eli ristiriitaa ei ole kuin lukijan päässä

No mutta annetaanpa ensimmäisen viestin olla, se oli vain keskustelun avaus minun tavallani.

jussipussi

Miten pystyt olemaan yksin Kosmoksessa?

Olemalla vaikka suuri läjä, joka ei voi nähdä, kuulla, tuntea tai yleensäkkään aistia, mutta joka voi ajatella.
Ei välttämättä yksin, mutta yksinäinen?

Toisaalta se taas johtaa kysymykseen, että jos ei ole koskaan ollut mitään "aisteja" mutta on pystynyt ajattelemaan (vaikka syntymävikainen jolta puuttuu kaikki aistit), niin kaipaisiko silloin oikeastaan edes esim. ystäviä? Tai mitään muutakaan, eihän mitään ole koskaan silloin tapahtunut niin, että se olisi selvinnyt tälle aistittomalle asti.?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat