Tabascoa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Myydäänkö missään niitä isoja pulloja tabascoa? Ravintoloissa niitä näkyy, muttei kaupoissa. Alkaa olla tabascon käyttö sitä luokkaa, ettei raski enää ostaa pikkupulloja. Onko siis mahdollista saada tabascoa halvalla isompia eriä tavallisen pulliaisen?

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija
Tuppu L 2.0
Kyllä sitä ainakin Minimanissa on joskus ollut, itsekin olen kerran ostanut.

Mikä on miniman? Ja muistatko hintaa?

Vierailija
Virus
kabus
Myydäänkö missään niitä isoja pulloja tabascoa? Ravintoloissa niitä näkyy, muttei kaupoissa. Alkaa olla tabascon käyttö sitä luokkaa, ettei raski enää ostaa pikkupulloja. Onko siis mahdollista saada tabascoa halvalla isompia eriä tavallisen pulliaisen?

Tuolta löytyy:
http://countrystore.tabasco.com/prodinf ... mber=00052

Kiitos linkistä.

Onko sinulla tai kenelläkään kokemusta tuosta nettikaupasta?
En ole koskaan tilannut ulkomailta ja olen muutenkin vainoharhainen nettiostojen kanssa.
Pikaisen katselun mukaan tulisi lasku tuotteen mukana.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
kabus
Virus
kabus

Tuolta löytyy:
http://countrystore.tabasco.com/prodinf ... mber=00052

Kiitos linkistä.

Onko sinulla tai kenelläkään kokemusta tuosta nettikaupasta?
En ole koskaan tilannut ulkomailta ja olen muutenkin vainoharhainen nettiostojen kanssa.
Pikaisen katselun mukaan tulisi lasku tuotteen mukana.

Lisäksi gallonan purnukka on aika paljon, vaikka itsekin olen Tabascon suurkuluttaja!

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
Seppo_Pietikainen

Lisäksi gallonan purnukka on aika paljon, vaikka itsekin olen Tabascon suurkuluttaja!

On, mutta ei se käyttämättä jää.
Tuolta saa vielä kaikkia makuja. Garlic-tabasco on varsinkin niin hyvää, että joisin itseni hengiltä kunhan saan tuon tilauksen toimimaan.

Vierailija

Siirry habanero-Tabascoon. Äärest namuisaa. Nyt Pidemmälle Vihkiytyneet Veljet (= Neutroni) ovat neuvoneet siirtymään Liekki-liemeen.

En ole vielä moista löytänyt, joten polot eläkeroponi kuluvat hab.-tab:iin. Koukussa...

Porttiteoria rulettaa M.O.T.

Vierailija
Sophia
Siirry habanero-Tabascoon. Äärest namuisaa. Nyt Pidemmälle Vihkiytyneet Veljet (= Neutroni) ovat neuvoneet siirtymään Liekki-liemeen.

En ole vielä moista löytänyt, joten polot eläkeroponi kuluvat hab.-tab:iin. Koukussa...

Porttiteoria rulettaa M.O.T.

Tuolta sivustolta pystyi tilaamaan tabahabaakin gallonan. En etsi nyt tulisempaa vaihtoehtoa, vaan tabascoa. Sen mehumainen maku on parasta. Tietysti muutkin chilisoosit menevät.

Jos vain uskaltaisi luottaa tuohon countrystroreen, niin olisi yksi ongelma hoidettu viikoksi.

Vierailija

Minäkin tykkään nimenomaanTabascosta, en noista raakachileistä. Kokeile ensin Habanero-Tabascoa. Maistuu samankaltaiselta kuin perus-T, mutta on ytympää. Yksi puteli kestää kauemmin.

Ja jos löydät tabascoisemman ja ytymmän maxiputelin, niin laitathan mulle linkin?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26837
Liittynyt16.3.2005

Miksei siihen voisi luottaa. Luottokorttifirmat ovat ainakin hyvin tarkkoja. Jos joku liike tyrii toistuvasti, se menettää oikeuden vastanottaa maksuja. Luottokortti on ehdottomasti turvallisin maksuväline. Ja taisi olla ainoa ulkomaisille asiakkaille.

Kuljetuskustannukset voivat olla aikamoiset ja paikallinen tulli voi rokottaa 23 % alvin. Eiköhän tuo muuten toimi.

Vierailija
Neutroni
Miksei siihen voisi luottaa. Luottokorttifirmat ovat ainakin hyvin tarkkoja. Jos joku liike tyrii toistuvasti, se menettää oikeuden vastanottaa maksuja. Luottokortti on ehdottomasti turvallisin maksuväline. Ja taisi olla ainoa ulkomaisille asiakkaille.

Kuljetuskustannukset voivat olla aikamoiset ja paikallinen tulli voi rokottaa 23 % alvin. Eiköhän tuo muuten toimi.

Ei ole luottokorttia, joten tais kaatua tuo sitten siihen.

Vierailija
Sophia
Minäkin tykkään nimenomaanTabascosta, en noista raakachileistä. Kokeile ensin Habanero-Tabascoa. Maistuu samankaltaiselta kuin perus-T, mutta on ytympää. Yksi puteli kestää kauemmin.

Ja jos löydät tabascoisemman ja ytymmän maxiputelin, niin laitathan mulle linkin?

Tabahaba on tuttua. Hyvää ja on tullut ostettua, kun ei ole normia raskinut ostaa suuren menekin takia. Maku on kuitenkin erilainen.

Viruksen linkki:
http://countrystore.tabasco.com/prodinfo.asp?number=00052

Tilaa tuolta ja raportoi tänne miten hyvin tilauspalvelu toimi. Tuolta löytyi myös sweet&sour-tabasco, jota ei Suomesta löydy.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat