Käsilotto

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

No nythän on käynyt niin että olen aloittanut äidinkielen opiskelun. Kämmenessäni on mustikan kokoinen kivikova patti, joka aika ajoin äityy kipeäksi. Kuin olisi neula tökätty kämmeneen. Tällöin kämmentä ei voi käyttää esim. jos vaikka ajaa mitsua ♥ ja pitäisi vaihtaa vaihdetta. Kipua esiintyy todella harvoin mutta tullessaan se on voimakasta. Kävin näyttämässä kämmentäni työterveyslääkärille viikko sitten tiistaina, joka laittoi minut käsikirurgille. Kävin kirurgilla viime keskiviikkona. Kirurgi laittoi minut OYS:n leikkausjonoon. Toissa päivänä minulle soitettiin Oussista ja kutsuttiin operaatioon ensi maanantaiksi. Patti saa kyytiä.

Ennen kuin patologi liittyy osaksi tätä pitkää lääkäreiden ketjua niin Teillä rakkaat palstalaiset, on ainutkertainen tilaisuus pelata käsilottoa!

Se kuka ensimmäisenä arvaa minkä löydöksen patologi kämmenestäni tekee voittaa huippu hienon palkinnon, jonka lähetän ensimmäisenä tässä ketjussa oikein diagnosoineelle. Jos voittaja ei halua antaa osoitettaan minulle niin palkinnon voi lunastaa myös hakemalla se oveltani tai pyytämällä modea välikädeksi (huomaa hassu kielikuva!)

Kysymyksiä saa esittää. Vastaan, seuraan ja ylläpidän ketjua aktiivisesti maanatai 12.9.2011 klo 0700 saakka, jolloin minun on oltava Avohoitotalossa. Operaation jälkeen kommentoin vasemmalla kädelläni vointini mukaan. Lakeijani saattaa kommentoida puolestani myöskin.

Eli nyt ei muuta kuin spekuloimaan! Takaan että palkinto on hyvä! Onnea kaikille osanottajille!

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Oliko patti luussa kiinni, vai liikuteltavissa? Mikäli kiinni luussa, veikkaan kondroomaa. Irtonaisen patin tapauksessa taas veikkaan koteloitunutta vierasesinettä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Pika
Oliko patti luussa kiinni, vai liikuteltavissa? Mikäli kiinni luussa, veikkaan kondroomaa. Irtonaisen patin tapauksessa taas veikkaan koteloitunutta vierasesinettä.

Tämä on kiinni jossakin. En tiedä onko se luu. Patti ei liiku mutta nahka siinä päällä vaan nuljuaa. Googlaan nyt kondrooman.

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Hyviä veikkauksia on kyllä tullu! En tiennytkään että patteja ja kyhmyjä voi olla noin montaa sorttia. Onko teillä mitään omia, henkilökohtaisia kyhmykokemuksia?

Montakohan tikkiä ne ompelee...

Hämmentää.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

En rupea arvailemaan, mutta tsemppiä leikkaukseen ja toivotaan, ettei ihan koko käden poistoon tarvitse mennä! Toivottavasti paranee äkkiä!

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

En esitä itse patista mitään arviota, mutta veikkaan lopputulosta. Kyynärpään alapuolelta poikki ja koukku tilalle.

Vierailija

Lapsuudessa vanhempien ihon alle piilottama timantti. Kirurgi tosin tulee väittämään että se oli joku rasvapatti.

μOR
Seuraa 
Viestejä373
Liittynyt4.1.2010

Kehittymään ruvennut, alkiorakkulakaudella surkastunut kaksonen.

Suosittelen ettet hirveästi muljuttele sitä. Muista lopettaa tupakointi jos tupakoit ja syö terveellisesti.
Laittelen osoitetta privana.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
barbababa
Lapsuudessa vanhempien ihon alle piilottama timantti. Kirurgi tosin tulee väittämään että se oli joku rasvapatti.

Tyly!

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

EV+
Seuraa 
Viestejä770
Liittynyt24.12.2010
kopernikustako
miten tuo äidinkielen opiskelu liittyy tähän, oliko se joku piilovihje?

Joko liikaa ainekirjoitusta väärällä tekniikalla tai sitten äidinkielenopettaja on pakottanutkin tekemään liikaa käsitöitä eli handjob. Pitäisi jättää käsityönopettajille tuollaiset.

Veikkaan että benigni kasvain.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat