Ratkesin monen vuoden kuivilla olon jälkeen -tietoisesti-

Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

Niin, olen siis ex-narkkari, ollut ilman muita päihteitä kuin silloinn tällöin kannabista+ omat lääkkeeni, eli korvaushoidossa käytetty pubrenorfiini ja paniikkihäiriöön bentsoja (montaa eri sorttia, nyt mennään tod. miedolla 5mg diapam silloin tällöin, käytännössä niitä jää aina yli, eli en syö niitä kuin silloin tällöin vaikka paketissa lukee 3*vrk. Eli pidän tietoisesti toleranssin matalana, syystä että: paniikkikohtauksen saapuessa (sen oppii tunnistamaan) lääke tehoaa hyvin).

Aiemmin olen siis käyttänyt noin 15v huumeita lähinnä opiaatteja, toki joskus jotain muutakin. Rikoksia en tehnyt käyttöni rahoittamiseksi tuolloin. Eli olin "nelitaulukon" mukaan itselääkitsijä.

Noh, menetin tämän kuun alussa työpaikkani. En käytä alkoholia kuin hyvin hyvin harvoin, olenkin ollut käytännössä yhtä monta vuotta antabuksella kuin korvaushoidossakin.

Suomalaiseen luonteeseenhan kuuluu vitutuksen poistaminen viinalla. Noh, kun olen antabuksella, niin sehän ei onnistu.

Päätin käytännössä irtisanomispäivän illalla ottaa surusta kaiken irti, eli kääntää sen edes yhden viikonlopun onnellisuudeksi. Eli siis aioin maksimoida euforian yhdeksi viikonlopuksi.
Suunnittelin pari päivää, mitä substansseja tarvitsisin.

Ajattelin että vanha rakkaus -opiaatit- saisi luvan tuoda minulle yhden viikonlopun euforian.
Tarvitsin kuitenkin niiden lisäksi muutakin. Eli rauhoittavia, joita minulla on omasta takaa tarpeeksi tosiaan ihan reseptillä, sekä kannabista, jota saisin ystävältäni, jolla on pienviljelmä.

Pääosan esittäjien, eli kahden eri opiaatin hankkiminen osoittautui todella vaikeaksi, koska olen jo ajat sitten lyönyt välit poikki vuosien takaisiin diilereihini. Noh sen vajaa kaksi viikkoa mulla menikin että sain tarvittavan määrän näitä kahta opiaattia kahdeksi päivää käyttööni. Jo alusta alkaen päätin olla koskematta neuloihin. Tämä siitä syystä, että "neulakoukusta" pääseminen on yhtä hankalaa kuin itse aineesta. Ainakin melkein. Halusin silti saavuttaa nopeat "nousut", joten ainoaksi konstiksi jäi polttaminen. Ensin mietin smackkiä tai brownista, eli heroiinia, mutta hylkäsin sen aineen laadunvaihtelun takia.

Valitsin siis kaksi tasalaatuista ja riittävän vahvaa opiaattia. Tulin siihen johtopäätökseen, että parhaat näistä olisivat oksikodoni pitkävaikutteisena ja fentanyyli myöskin pitkävaikutteisena, mutta fentaa voi myös polttaa.

Koska korvaushoito tapahtuu Norspan -laastarilla. Joka blokkaa muiden opiaattien toiminnan, otin laastarin jo tämän viikon keskiviikkona pois kehostani. Tiedostin toki, että torstaiksi tulee vieroitusoireita, mutta eihän se ole kuin yksi päivä, eikä ne tulleet edes pahana, koska pubrenorfiinilla on pitkä puoliintumisaika.

Eilisen aloitin siis siten, että otin 40mg oxycontinia, sekä liimasin molempiin olkapäihini yhdet 12mcg/h fentanyylilaastarit, otin myös 100mg diatsepaamia sekä kolmisen grammaa kannabista syömällä. Heti näiden jälkeen poltin pelliltä valmistelemani fentanyylin, nykäisin ensin 200mcg, ja viiden minuutin päästä 300mcg. Tämän jälkeen poltin vielä jointin. ja tunnin-parin välein jauhoin suussani aina 200mcg fentaa.

Sitä tuskin tarvitsee kummemmin kertoa, että olo oli kuin taivaassa ja todellakin vitutus hävisi. Tämän päivän aloitin muuten samoin, mutta tupla-annoksin. Fentan ensinykäisyjen jälkeen jauhoin kahden tunnin välein suussani aina 0.5mg, eli 500mcg:tä. Nytkin olen todella miellyttävässä olotilassa, ja silmät lupsahtelevat. Olen kirjoittanut tätä tekstiä ehkä kymmenestä asti.

Mutta mutta, nythän on jo sunnuntai ja aiottu viikonlopunviettoni on siis ohi. Ja tiedän etten voi ottaa tällaista uusiksi. Vedinkin vähän aikaa sitten pari nappia oxycontinia ja yhden durogesicin vessanpöntöstä alas. Sekä liimasin Norspanin käsivarteeni. Se ei ole vielä alkanut blokkaamaan noiden muiden opiaattien vaikutuksia.

Oloni on nyt todella hyvä ja pelkään, että lähden hakemaan fentanyyliä lisää.
Palkkasin itselleni vahdiksi kaverin, joka ei itse käytä muuta kuin kannabista ja ohjeistin hänet hätätapausten (mahdollinen od, eli kuolema) varalle.

Tähän od-tapaukseen valmistauduin tekemällä kaksi valmiiksi väsättyä cocktailia, joissa toisessa on 2mg pubrenorfiinia+0.5mg naloksonia (opiaattien vasta-aine). Toinen ruisku sisältää 4mg pubrenorfiinia+1mg naloksonia.

Nyt tarvisin apua!!!

Tiedän, että noiden hätätapausruiskullisen suoneen pistäminen "tappaa euforian" sekunneissa ja estää hankkimasta lisää muita opiaatteja.

Mutta tiedän kuinka helposti se piikki alkaa tuntua kiehtovalta, siis vaikka sillä annettaisiin ainetta joka poistaa hyvänolon tunteen.

Toki norspanista irtoaa pubrenorfiinia, joka on siis osittainen antagonisti, koko ajan, mutta todellinen teho siinä tulee vasta päivän parin aikana. Tuona aikana saatan tehdä typeryyksiä.

Mitenhän minun kannattaisi toimia nyt. odottaa hirveät himot päällä sitä hetkeä jolloin aiottu viikonloppu venähtää ja "sama ralli" alkaa. Vaiko ottaa riski tuon piikityksen suhteen ja laittaa verenkiertoon se milli naloksonia ja 4 milli pubrea.

Tulevista vieroitusoireista en joudu kärsimään (ellei psyykkisiä, eli aineenhimoa (joka tulee tämän pöljäilyn jälkeen kestämään ainakin pari viikkoa) lasketa), koska pubrenorfiini täyttää opiaattireseptorit.

Uskallanko laskea sen varaan, että laastarista imeytyy tarpeeksi pubrenorfiinia vereen?
Vai pistänkö itseeni suoraan tuon isomman "varmuusannoksen"?

Tiedän, että on tyhmää kysyä tätä täältä! Mutta nyt euforioissa tuli sellainen olo, että halusin purkautua siitä. Trippivahtini lähti jo kotiinsa tänään iltapäivällä, päättelimme silloin, että toleranssini fentan suhteen on jo semmoinen että hengityslamaa tuskin enää tulee. Sovimme kuitenkin hänen soittavan minulle puolen tunnin välein.

Noh, tulipas purkaus, mutta mikä on teidän ehdotuksenne???

Vielä pakollinen varoitus!

Jos joskus päätätte kokeilla jotain vahvempaa opiaattia, morfiinia, oxyä, smackkiä tai fentaa. Niin jättäkää se väliin. Tai ylipäätään mitään opiaattia, olen nähnyt ihmisiä jotka on koukussa tramadoliinkin, vaikka se ei ole todellakaa mikään euforisoiva aine. Unohtakaa myös "nopeat", nille kun ei ole edes koravaushoitoa olemassa! Nämä ovat nimittäin varma keino muuttaa elämänsä todella surkeaksi!!! Se hyvänolontunne häipyy nopeasti ja sietokyky kasvaa nopeasti, jolloin polku vie kohti vankilaa tai kuolemaa. Itselläni on käynyt hemmetinmoinen tuuri, saamani sosiaalisen tukiverkon puolesta ja a-klinikan kiitettävästä toiminnasta.

Lisäksi kaikki sanovat aina alussa pystyvänsä lopettamaan milloin vain, he vaan eivät vielä halua. Todellisuudessa näiden aineiden lopettaminen vaatii titaanista selkärankaa ja lehmän hermoja.

Give me advice, please!

Ps. moderaattorit voivat siirtää halutessaan tämän ketjun lääketiede -osastolle, koska jos joku painii kipuongelmien ja opiaattilääkkeiden kanssa, voin antaa ns. turvallisia vinkkejä, koska tiedän kuinka koukuttavia ne ovat!

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Sivut

Kommentit (17)

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

Nyt kun fenta alkoi laskea, otin tietoisen riskin ja iskin molemmat "varmuusruiskeet" verenkiertoon. Siihenhän se euforia loppui.

Sieltä mistä hommasin nuo kovemmat aineet, pistin tekstarin ettei mulle enää poista.

Huomenna pubrenorfiinin pitoisuus veressä on jo aika lähellä vakiotasoa, jolloinka ei nuo kovemmat vaikuta. Lisäksi aion käskeä jonkun laittamaan seuraavan korvauslaastarin semmoiseen paikkaan, mistä en sitä pysty pois näpläämään. Ja valtuutin saman tuttavani tarkistamaan minut kerran kahdessa päivässä. Maksoin etukäteen koko hommasta hänelle sata euroa.

Tein typerästi. Mutta eikös sitä niin sanota, että joskus retkahdus kuuluu asiaan.

Rupesi vaan valvottamaan, eikä taida uskaltaa unilääkettäkään ottaa, olisi ketipinoreja jokunen. Nyt olen taas opetellut nukkumaan ilman, jotenka valvon ennemmin vaikka huomisiltaan kuin ottaisin unipillerin.

Juuh, ja ensi viikolla alkaa ankara työnhakuprosessi.

Toivottakaa onnea ja lujaa selkärankaa.

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011

Onnea ja teräksistä sekärankaa!
Burroughs kirjoitti, että kunnon koukun hankkiminen vie ekalla kertaa kolme kuukautta, seuraavilla kerroilla kolme päivää...
Sulla meni nyt vaan kaks päivää, joten kestät kyllä!
Voimia

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

Kiitoksia!

Olen ollut nyt pari päivää aikalailla siipi maassa.
Mutta nyt alkaa elämä normalisoitua.

Keskiviikkona pitää lähteä työkkäristä katsomaan töitä. Olen jo ilmoittanut itseni näihinkin vuokratyöfirmoihin.

Jos ei muuta, niin kelan kautta "pääsee", pikkuisen korkeammalla päivärahalla tekemään töitä. Eihän siinä juuri tienaa, mutta kun ei tahdo aika kulua kunnolla ilman kunnollista päivärytmiä. Joka muuten sekoittuu hyvin nopeasti, päivärytmi siis.

Jostain syystä tykkäsin kolmivuorotyöstä, joka tosin loppui 2008 silloisen pankkikriisin takia. Eli konkkaan meni firma jossa olin. Silloin sain parin viikon sisään heti uuden työpaikan. Kerkesin siellä olla puolisen vuotta ja sitten sekin meni nurin.

Prkln:n kapitalistit...

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

Taas olisii 4.2mg fentanyyliä ja tarvikkeet i.v -käyttöön.

Mutta tiedättekö mitä. En eio käyttää niitä.

Nimittäin psykologinen riippuvuus, eli aineenhimo kumoutuu sillä, kun tietää että on helposti saatavilla.

Sama homma paniikkihäiriöisenä. Hyvin harvoin saan kohtauksen jos minulla on lääkettä mukana.
Nimittäin jo tieto siitä, että apu on mukana, vaikuttaa siihen että p-kohtaus ei tulekaan.

Jännä juttu. EN siis tod ole vetämässä tuota fentaa, laitoin vain talteen sen, ^^tuosta syystä.

Pubre on jo vienyt fyysiset ja suurimman osan henkisistä, näillä mennään. ENää en retkahda.
Lääkärillekin sanon, näissä hommissa rehellisyys on ehdoton hyve ja ainut tae hoidon onnistumisesta.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Eräällä tavalla voisi luonnehtia että olemma samassa meressä mutta eri veneessä.. Mulla on erittäin voimakas peliriippuvuus. Olen noidankehässä: Pelaan koska olen ahdistunut ja ahdistun koska pelaan. Valtaosan rahoista minkä saan käsiini onnistun lahjakkaasti työntämään pelikoneeseen. Nolottaa tunnustaa että häviää yksikätiselle rosvolle...

Olin tossa loppukesästä n. 1 ½.kk kuivilla pelikoneista. Sitten retkahdin 1€:oon, minkä jälkeen pelaamisesta fantasiointi tulvi mieleeni kuin rikkinäisen padon reijästä. En osaa sanoa miksi annoin himolle myöten.

En voi perustella menneisyydessä minulle tehdyistä vääryyksistä ja minun omista hölmöilyistäni nykyisyydessä järkevästi miksi pelaan. Laskiskelin tossa huvikseni Excelissä että mikäli olisin pelaamatta vajaa 2vuotta olisin onnistunut säästämään etuuksistani yhdesssä edunvalvonnan kanssa reilusti tuhansia euroja. Tämä vastaa suurinpiirteen niitä rahoja joita pelaan samana aikajaksona. Ei ole mitenkään tavatonta että pelaan ev.n antamista ruokarahoista 4/5 osaa, mikä hipoo paria sataa euroa kuukausittain.

No, piru minut periköön... Mun pitäis oppia etten saa pikavoittoja elämässä. Kuluneen kahden vuoden aikana olen pelannut n. 100-200€/kk. Mistä tulee n. 5000€. Se on enemmän kuin 2X enemmän kuin ottamani pikavipit jotka on vuosi sitten niputettu sosiaalisen luoton taakse.. Vituttaa aivan saatanasti...

-

Toope
Seuraa 
Viestejä23166
Liittynyt23.7.2006

Minä näin hassunnäköisen kissan tänään.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
Toope

Miten se oli hassunnäköinen?

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Mouho
Toope

Miten se oli hassunnäköinen?

Onks Toope ratkennu mirriin monen kuivan vuoden jälkeen, vai kui tätä nyt tulis tulkita?

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz
Onks Toope ratkennu mirriin monen kuivan vuoden jälkeen, vai kui tätä nyt tulis tulkita?

Modet ei nuku!

Märän mirrin vierellä on onnellinen mode... eiku muna!

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Phony
Modet ei nuku!

Märän mirrin vierellä on onnellinen mode... eiku muna!

Pikkasen alkaa tollanen paljastelu herätteleen kyssäreitä

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat