Vessojen siivous

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olen ISS:llä siivoomassa stockmannin vessoja ja tunnin välein puhdistan. Niin mitä ne aineet on millä vessoja siivotaan. Emäksistä ainetta, lähteekö kusijäämät hyvin pois.

Onneksi pultsarit ei käy stockmannilla paskomassa kattoon ja seinille.

Naisten vessat on pahemmassa kunnossa kun miesten vessat.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija
tiäremiäs
Olen ISS:llä siivoomassa stockmannin vessoja ja tunnin välein puhdistan. Niin mitä ne aineet on millä vessoja siivotaan.

Katso pullon kyljestä tai kysy pomoltas.

Emäksistä ainetta, lähteekö kusijäämät hyvin pois.

Kokeile.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
tiäremiäs
Olen ISS:llä siivoomassa stockmannin vessoja ja tunnin välein puhdistan. Niin mitä ne aineet on millä vessoja siivotaan. Emäksistä ainetta, lähteekö kusijäämät hyvin pois.

Joo kyllä mä aina pönttöön paskon. Usein käyn siellä paskalla. Siellä on hyvät jalkatilat mukava taustamusiikki. Ja siistiä on ja ei oo paperi koskaan loppu. Että kiitokset vain siivoojille.

Vierailija
tiäremiäs
ruiskuttelin sitä ainetta jo, eikä haissut kusi vaikka kusi jäi lattialle.
Kustako ei pyyhitä lattialta vaan neutraloidaan kemikaalein?

Vierailija
tiäremiäs

Oletko liian hieno luututaksesi myös kuset lattialta?

Ihme touhua. Olen itse ollut aikoinani Stockmannin iltasiivouksessa eikä olisi mieleenikään tullut tehdä työtäni hutiloiden.

Vierailija

Pitäisiköhän tämä vessansiivouskin nyt siirtää pelkästään maahanmuuttajien tehtäväksi, jos heiltä vaikka onnistuisi paremmin,pihojen siivoushan on jo kaikestä päätellen heidän vastuualuetaan

Vierailija

Sinänsä pointsit tiäremiehelle, että hän siivoushommia tekee. Nämä tiede.fi:nkin palstat ovat täynnä nuoria aikuisia, jotka eivät mitä tahansa "paskahommaa" suosutu ottamaan vastaan vaan nostelevat tukiaisia ja valittavat, kun eivät ilman koulutusta pääse huippupalkattuihin hommiin.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32560
Liittynyt6.12.2009
tiäremiäs

Onko putsareilla joku erityinen seinille ja kattoon paskomisen taito?

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1672
Liittynyt10.4.2005

tiäremies voisi aloittaa ihan oman bloginsa jossain, sen verran omalaatuisia posteja...

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

Vierailija
jussipussi
tiäremiäs

Onko putsareilla joku erityinen seinille ja kattoon paskomisen taito?

Yleensähän niillä räjähtää housuun oikein voimalla eli ilmeisesti jos kerkee saada housut pois niin voisin kuvitella että varpusparvi yltää myös kattoon...seinien lisäksi.

Tosin..narkkarit ne yleensä paskoo housuun ja ympäri seiniä.

En kyllä osaa linkkiä mihinkään tutkimukseen antaa...

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Carloz
tiäremiäs

Oletko liian hieno luututaksesi myös kuset lattialta?

Ihme touhua. Olen itse ollut aikoinani Stockmannin iltasiivouksessa eikä olisi mieleenikään tullut tehdä työtäni hutiloiden.

kusen hajua on ei niinkään kusta lillu.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
tiäremiäs

Jos yrität tällä kertoa, että sotkisivat enempi vessassa, en usko. Selitys voi olla kävijämäärässä tai asenteessasi.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009

Onnittelen tiäremiestä löytyneestä uraputken alkupäästä. Uskon, että sinä ylenet suhtkoht nopeasti yrityksen organisaatiossa.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat