Kuuluuks poistaa rapula?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

niih, kuis tänään, on/onks krapula jälleen?
Alkais jo nää krapulat riittämää ehkä jo nyt, jos ei tää ois ensimmäinen kerta tänään.
Itse käytän krapulan poistoon ruokaa ja leijonaviinaa.
Asiasta toiseen, oisko täällä jotain jehovaa, mikä vois kerätä kaverinsa ja tulla lausumaa valikoituja höpötyksiä raamatusta?
Asia tulee yllätyksenä ihmisille, sadevarauksella.
Jos pihajuhlat peruuntuu, en usko että kaveri päästää taloonsa mitää ääliöitä?..., joten sit on kai turha tulla.
Katsokaa hihhulit sadetutkaa, tulkaa riemuitsemaan suurella joukolla kanssamme, kaikki meijät pitäis käännyttää, jos seisomme väärin päin.

Kommentit (12)

Varaktori
Seuraa 
Viestejä777
Liittynyt22.8.2008
fenomenologi
Asiasta toiseen, oisko täällä jotain jehovaa, mikä vois kerätä kaverinsa ja tulla lausumaa valikoituja höpötyksiä raamatusta?

Nykyään voit tilata jehovan ihan netistä, joten anna palaa:

https://watch002.securesites.net/fi/contact/submit.htm

Tästä ei krapulalääke parane.

Kulmikkat silmälasinlinssit. Ymmärtäisin, jos lastensadun kuutiopäinen robotti haluaisi sellaiset, mutta ihmiselle ne eivät sovi.
http://www.youtube.com/watch?v=PLNR4xfh1Qc

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Poimittu jehovien viralliselta sivulta kun lähetin tuttujen nimissä kotikäynti/raamatuntutkimuspyyntejä.

Usko Suunnittelijaan
on sopusoinnussa tosi tieteen kanssa.

Nua jehovat on sitten virallisesti kreatiooni-ID-porukkaa. Tätä en aiemmin tiennyt.

- Ubi bene, ibi patria -

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

En usko että Jehova kirjoittelee näille foorumeille.

Vaikkakin, kaiketi, kenties tälle rakkaalle Isällemme tämäkin teko olisi mahdollista.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Jees, uus aamu taas , ei hihhulointia, voin luottaa siihen et ei tuu mitää vitun idiootteja lässyttää oven taakse?

Vierailija
tiäremiäs
Kerran uskonmies tuli minulle julistaan jostain kun siinä Raatihuoneen edessä mittailin käsillä sitä kasettipinnoitusta. Luuli että oli niin kännissä että piti seiniä halata ja pitää kiinni.

Lähin äkkiä karkuun jeesusmiestä.

Se olin varmaan mä? kyseessä oli normaali homojuttu, eikä uskovaisuus?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Dersu
Nietu Vatkain. Krapula pitää kärsiä jos se on ilolla ansaittu.

Mitä vittuu??? En oo vielä ees kirjottanu tähän ketjuun mitään ja oon nyt vasta hankkimassa sitä mistä krapula tulee. Kuka täällä sekoaa?

Hämmentää.

Uusimmat

Suosituimmat