Äänestys: Oletko siirtynyt Facebookista Google+:n?

Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

Niin kuinka moni on siirtynyt tai osaksi siirtynyt käyttämään googlen vastaavaa palvelua? nythän tuo näyttää olevan jokaiselle avoin ilman kutsuja.

toisen polven pilkkuvirhe

Sivut

Kommentit (20)

o_turunen
Seuraa 
Viestejä10596
Liittynyt16.3.2005

Eipä ole mitään kasvokirjoja eikä kuukkeliplussia minun koneellani pyörinyt. Ainoa hörhöjuttu on tämä tiede.fi Tekniikka ja energia-palsta, jolle ilmeisesti voi kirjoitella ihan mitä vai niinkuin suoli24.fi-sekoiluihin.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi.
Korant: Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1337
Liittynyt13.3.2008

Olen lähinnä ammatillisista syistä liittynyt linkedin -palveluun mutta sen lisäksi en kuulu mihinkään muuhun sosiaaliseen mediaan. Ja voidaanko sitäkään kutsua sosiaaliseksi mediaksi, ei varmaankaan?

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007
iMuke
Olen lähinnä ammatillisista syistä liittynyt linkedin -palveluun mutta sen lisäksi en kuulu mihinkään muuhun sosiaaliseen mediaan. Ja voidaanko sitäkään kutsua sosiaaliseksi mediaksi, ei varmaankaan?

kyllähän sekin luetaan facebookin ja google plussan tapaisiksi mutta käyttö on juurikin mainitsemasi ammatillisista syistä.

ne jotka sitä ammattimaisesti käyttäät kertovat että se auttaa paljon yhteyksien ylläpitämisessä ja asiakkaaseen yhteydessä olemisessa. myös yhtiön sisäisten yhteyksien ylläpitäminen on helpompaa. mene ja tiedä kun ei itsellä ole ko. palvelusta kokemusta.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1337
Liittynyt13.3.2008

Minä olen kovin laiska pitämään yhteyksiä linkedinin kautta, lähinnä käyn siellä silloin kun päivitän CV:tä työpaikan vaihdon yhteydessä tms. ja hyväksyn yhteyspyynnöt. Mutta muuten kyllä minulla jää käyttämättä se muu toiminnallisuus ja potentiaali mitä siellä voisi mahdollisesti olla.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Olen liittynyt LinkedIn - ja naamakirjapaleluun, mutta en käytä kumpaakaan, enkä koe tarpeelliseksi liittyä moisiin.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Kamalan tylsä tuo Google+. Tuntuu, ettei siellä ole mitään. Facebookissa voi viettää koko elämän. Google+:ssa ehkä kaksi minuuttia.

Google+ ei ole vielä paikka, kuten FB taikka tää Foorumi. Google+:aan ei voi mennä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32479
Liittynyt6.12.2009
sinnipirtti
Niin kuinka moni on siirtynyt tai osaksi siirtynyt käyttämään googlen vastaavaa palvelua? nythän tuo näyttää olevan jokaiselle avoin ilman kutsuja.

En ole enkä halua edes tietää siitä..

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

on muuten aika mielenkiintoista että 13 ihmistä ei ole mukana tietääkseen sosiaalisessa mediassa mutta kirjoittaa silti foorumille joka on yksi sosiaalisten median esiintymismuodoista.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Jos epäsosiaaliset eivät näe sosiaalisuutta siellä, missä sitä on?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Vierailija

Google n:stä ei ole vielä tullut in juttu joten miksi kukaan joinaisi sinne kun ei siellä kuitenkaan ketään tuttua ole.

Ennen facebookkia, IRC-galleria oli kova sana mutta sitten tuli facebook ja kaikki lopetti irc-galleryn käytön ja vaihtoi facebookkiin johtuen pitkälti siitä että facebook oli erilainen ja parempi versio irc-gallerystä, käsittääkseni tuo google-n ei ole millään mittarilla parempi kuin facebook ja aika pitkälti kopio facebookista muutenkin niin miksi kukaan vaihtaisi siihen.

Ja tuo koskee siis lähinnä alle 30v sakkia ^^

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

njaa, tuota ei ketään tuttua voi allekirjoittaa sillä siellä oli ainakin minulle paljon tuttuja ja suurin osa heistä taas eivät ole olleet facebookissa. sattumalta heidät löysin kun aloin sukunimeltä etsimään. piirien laajuus on noin puolet mitä facebookissa on kavereita.

muistan vain itse ajanjakson irc...

Vierailija
vapaatyyli
Google n:stä ei ole vielä tullut in juttu joten miksi kukaan joinaisi sinne kun ei siellä kuitenkaan ketään tuttua ole.

Ennen facebookkia, IRC-galleria oli kova sana mutta sitten tuli facebook ja kaikki lopetti irc-galleryn käytön ja vaihtoi facebookkiin johtuen pitkälti siitä että facebook oli erilainen ja parempi versio irc-gallerystä, käsittääkseni tuo google-n ei ole millään mittarilla parempi kuin facebook ja aika pitkälti kopio facebookista muutenkin niin miksi kukaan vaihtaisi siihen.

Ja tuo koskee siis lähinnä alle 30v sakkia ^^

IRC-Galleriahan oli joskus nimensä veroinen, galleria/profiili vain irkkaajille. Enpä muista missä vaiheesti siitä tuli nykyinen teinihelvetti (onks sul ircis kuvia???). Joskus 2004?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat