Oletko tyytyväinen elämääsi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Maailma on julma paikka elää, se on luultavasti silloin täydellinen,
kun kenelläkään ei ole mitään valittamista.
Sehän on asenne kysymys

Kommentit (10)

Vierailija

Henkilökohtaisesti olisin tyytyväinen, jos kaikilla olisi ravintoa, ruokaa ja turvaa

Aina on mukava unelmoida.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Siinähän se. Parempaan päin.

Jotenkin kokisin, että "Kaikki menee ihan päin helvettiä!" on lievempi tila kuin tuo "Masentaa...". Mene ja tiedä, mutta itse luokittelisin asiat tuossa järjestyksessä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija

Joo toi helvetti on uskonnollinen asia, mutta jos ei mennä uskonnolliseksi niin kyllä mielummin masentais ku menisin helvettiin, siis, jos helvetti on kaiken mukavan vastakohta.

niinkuin kuuluisa spagettihirviö loi
"helvetti on kuten taivas, mutta olut on lämmintä ja strippareilla on sukupuolitauteja"

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Olen melko tyytyväinen elämääni ja realistina ymmärrän sen, että aina jotain häikkää tulee olemaan odotettavissa, joten en sitten suurempia odottele, mutta jos tielle sattuu, niin elämän bonuksena otan. Uskon pääasiassa yksilöiden oman puurrannan tuottavan heidän elämiensä suhteen eniten hedelmää oli ala sitten mikä tahansa. Jos ei viitsi nähdä vaivaa elämänsä suhteen millään alueella, niin turha niitä palkintoja on odottaakaan.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Masentaa... ja Kaikki menee ihan päin helvettiä!

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5099
Liittynyt6.5.2007

olen työtön, sijouksten arvo vaan tippuu, mut äskö joku kaljuuuntuva kaveri kävi kyselemässä kaikenlaista ja jätti suklaalevyn. Olen onnellinen!

Per se

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011

Noh, jos valita sais, nii mieluummin olisin terve ja "rikas" kuin "köyhä" ja kipee, mut melko onnellinen nytkin olen.

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Tällä hetkellä olen tyytyväinen. Ensimmäistä kertaa elämässäni minusta tuntuu että minun elämäni on omissa käsissäni ja voin vaikuttaa siihen, mitä minulle tapahtuu. Pelkään yhä luisuvani tilaan jossa en itse kykene määräämään itseäni mutta ponnistelen itse päämääräietoisesti kohti tilaa jossa tuollaisen tilanteen yllättäessä osaan hakea oikeanlaista apua. Tai siis tiedostan mitä minulle on tapahtumassa ja minulla on työkalut asian korjaamiseen.

Onnellisuus tulee elämänhallinnan tunteesta.

Lisäksi mulla on töitä ens kesään asti, ihana mussukka poikakaverina ja pari jännittävää, uutta harrastusta.

Hämmentää.

Uusimmat

Suosituimmat