Koulutuksesi/työpaikkasi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ihan vain mielenkiinnosta tälläinen ketju kun välillä tulee miettineeksi kuinka "pätevää" sakkia täällä liikkuu. Onhan täällä nähty esim. ainakin Tohtori Tolonen jne....

Ei siis mitään henkilökohtaisia tarkkoja tietoja tarvi laittaa, kunhan vaan suurinpiirtein.

Itsehän olen yliopistossa nyt pienen tovin opiskellut ja tulen opiskelemaan jatkossakin yhteiskuntatieteitä. mikä on laaja käsite, mutta ehkäpä noin "sospsyka" painotteisesti.

Sivut

Kommentit (48)

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Kemistiksi voisi koulutukseltaan haukkua.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
idiotus

Kuin myös. Saa haukkua myös puistokemistiksi.

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007
Mouho
idiotus

Perskule, kun on jäänyt tuo kemian haara opiskelematta. Kyllähän sitä velä kerkeää.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija

Kävin malmin kauppa-oppi laitosta pari vuotta...mutta kyllästyin aika nopeasti koko touhuun ja lintsasin aika paljon (330 poissaolo tuntia) ....päätin ryhtyä siivoojaksi....ja yhtään henkseleitä pukuttamatta olin hyvä! Siivosin junia, ministeriöitä, suomen pankkia, nokian taloa keilaniemessä jne!....Nyt olen työtön juoppo paska mutta kyllä mä viel jotain kehittelen

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Ei ole koulutusta, muuta kuin lukio suoritettuna. En tiedä menenkö joskus kouluun vielä, ei jotenkin nappaisi yhtään kun kyllästynyt lukemaan ja käymään säännöllisesti jossain vammaisessa paikassa ilman palkkaa. Ja kun ei kamalasti kiinnosta mikään. Ainakaan vielä. Nomutta siis ylioppilas olen vaan. Töissä VTI Technologiesilla.

くそっ!

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
idiotus
Mouho
idiotus

Perskule, kun on jäänyt tuo kemian haara opiskelematta. Kyllähän sitä velä kerkeää.

Juu, hyvin kerkee... Mutta suosittelen alottaan opinnot keväällä, ei nyt kannata.
pääsykokeita ei oo, mutta valmistauminen kannattaa alottaa kevättalvella (kiljua n. 150 litraa käymään). Opinnot kannattaa alottaa tuossa vapun tietämillä, siitä saa usein sellaisen melko hyvän ja tiiviin starttipaketin opintoihin. Ensin voi hieman etäopiskella, ja tarkkailla milloin ammattilaiset alkaa ilmaantua puistoihin ja joenrantamille. Sitten vaan rohkeasti lyöttäytyy sopivaan porukkaan, tutoreita löytyy helposti, kun niille tarjoaa hieman kiljua. Jos ei piittaa sosiaalisesta touhusta, niin itseopiskelu, ainakin jaksottain, on myös mahdollista.

Syksyllä, jos opinnot on sujuneet mallikkaasti, saa diplomin tohtorilta (lähete katkolle).

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Mouho
Opinnot kannattaa alottaa tuossa vapun tietämillä, siitä saa usein sellaisen melko hyvän ja tiiviin starttipaketin opintoihin.

Ei, pitää aloittaa jo huhtikuun alussa suorittamalla preppauskurssi niin on sitten hyvässä iskussa kun varsinaiset opinnot alkavat. Se nimittäin riippuu niin tuosta sään kehityksestä, että voi olla että jo ensimmäisen vuosikurssin oppilaat joutuvat kenttätöihin harjoittelemaan. Silloin on ihan hyvä olla jo jonkinlainen käsitys asiasta, vaikka noviisille tietenkin on hieman eri säännöt kuin ammattilaisille. Ammattilaisia voi olla kuitenkin liikenteessä jo vapulta, ja onkin btw, niin silloin on hyvä jos ei ihan keltanokalta vaikuta kokeneiden konkarien joukossa.

Hämmentää.

Vierailija

Kuljen pitkää tietä.
Takana on kaksi keskinkertaista ja nykyisin myös kaksi ylempää tutkintoa.
Aloilta, joita en edes suuremmin käytä.

Mutta kuka pistää paremmaksi – sekopäiset kahdeksan sivuaine -abroa!
*flegmaattinennuhainenmontypythonnenäfanfaari*

Linnanmaan aikoina opin onneksi edes valmistamaan hyvää (17%) omenaviiniä.
21 vuotta opiskelua eivät sittenkään menneet hukkaan…

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mä en valmistu koskaan, oon n → ∞ vuoden opiskelija. Mä en osaa.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat