Mitä ostit viimeksi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli mitä ostit viimeksi - ihan otsikon mukaan..

Minä ostin autoon varaosia jotka posti hukkasi. Pitäisi olla perillä mutta ei löydy mistään

Sivut

Kommentit (66)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Marlin Appelsiini-Colamehujuoma. 0,85 €

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Kahvia, sokeria, suodatinpusseja, Riitan Herkun Metripizzan, juustoa, kaljaa ja tupakkia. Ja niiden kantamiseen muovipussin.

Vierailija
syytinki
pillupihdit (pienehköt)

Ei sitä aina tarvitsekaan olla suuruudenhullu. Mutta onko pillulihdit sama kuin AiV*ttupihdit?

Puuhevonen
Seuraa 
Viestejä5297
Liittynyt9.1.2011

Viimeksi, eli tänä aamuna ostin iPad2:n. Meinasin ensin ostaa Galaxy Tabin, mutta sitten kuulin uutisen, joten ostinkin iPadin (16GB / 3g).

»According to the general theory of relativity space without aether is unthinkable.»

Toope
Seuraa 
Viestejä23172
Liittynyt23.7.2006
Carloz
Minä ostin sunnuntai-aamuna Kaarle XII:ssa kello 02:15 Koff III 0,5 litran tuopin hintaan 7,30 €.

Herraisä, mikä hinta! Oliko muitakin asiakkaita, vai olitko ainoa huijattu?

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
Neutroni
Janoista porukkaa. Itse ostin viimeksi lounaan työpaikan ruokalasta.

Olen nauttinut ilmaisia lounaita koko viikon.

Vierailija
Toope
Carloz
Minä ostin sunnuntai-aamuna Kaarle XII:ssa kello 02:15 Koff III 0,5 litran tuopin hintaan 7,30 €.

Herraisä, mikä hinta! Oliko muitakin asiakkaita, vai olitko ainoa huijattu?

Sikahinta tosiaan. Ja meitä hyväuskoisia riitti melkein jonoksi asti.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008
Electric shadow
syytinki
pillupihdit (pienehköt)

Ei sitä aina tarvitsekaan olla suuruudenhullu. Mutta onko pillulihdit sama kuin AiV*ttupihdit?

No ei, aina saa olla neuvomassa.

Niitä sanotaan myös p-pihdeiksi ja taitavat käyttää nimitystä moniotepihdit kanssa. Pillupihdit on vain myyvempi ja ammattipiireissäkin suosittu nimitys.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat