Vauvakuume

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Niin mitä se on se vauvakuume ja miten se ilmenee? Onko miehilläkin vauvakuumetta?

Kai tuo on biologisesti ihan järkevää tuntea lisääntymisen pakkoa, mutta mitä järkeä siinä on että sellaisetkin ihmiset sitä tuntevat joilla itsellään on liian vähän ikää/järkeä/elämä järjestyksessä?

Onko vauvakuume nimenomaan oman biologisen jälkeläisen kaipuuta vai onko se vaan jokin sisällä oleva tuntu siitä että pitää olla jokin jota hoivata?

Mitä ootte mieltä vauvakuumeesta ilmiönä? Entä ihmisistä jotka sanovat potevansa vauvakuumetta?

Milloin on liian vanha enää potemaan vauvakuumetta? Vai voiko se iskeä millon vaan? Vaikka olisi satavuotias?

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

No varmaan pitää olla lisääntymiskykyisessä iässä poteakseen vauvakuumetta Olen tavannut 12-vuotiaan vauvakuumeilijan sekä päälle nelikymppisen vastaavan... Ja kaikkea siltä väliltä.

Luulisin, että vauvakuume on sekä biologisen jälkeläisen kaipuuta että hoivaviettiä. Itselläni on vauvakuumeita ollut ja mennyt. Pahimmillaan se on ilmennyt itkeskelyinä kuukautisten aikaan. Helpoimmillaan... miten sen nyt selittäisi. Jonkinlaisena hellyyden tunteena pieniä otuksia kohtaan

Kyllä miehilläkin on vauvakuumetta, totta kai! Tosin se varmaan on erilaista kuin naisilla. Tai mistäs minä sen tiedän.

Vierailija
Mitä ootte mieltä vauvakuumeesta ilmiönä? Entä ihmisistä jotka sanovat potevansa vauvakuumetta?

Mitenkähän ihmiskunnan kävisi ilman vauvakuumetta? Eipä miehet juuri toitota potevansa vauvakuumetta, itse olen kuullut tämän vain kerran ja senkin välikäden kautta. Mutta normaaliakin normaalimpi ihmiselämän asia.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Miesten vauvakuume on sitä, kun panettaa, eli siis sitä ilmenee spontaanisti useita kertoja päivässä ja aina kun lähettyvillä on naaras. Näin evoluutiopsykologiassa.

Vakavammin puhuen en tiedä onko vauvakuume-sana oikea, mutta kyllä minulla ainakin henk. koht. on aina ollut sellainen geneerisempi tahto siihen suuntaan, että pitäähän niitä lapsia joskus hankkia. Mitään erityistä kuumetta siihen en saanut, vaimo saattoi saadakin. Pääasiassa kyllä kyse oli yleisestä elämäntilanteen muutosprosessista ja siis alkoi tuntua sopivalta ja oikealta harkita lapsen hankkimista. Tietenkin biologinen kello asettaa takarajansa eritoten naiselle, mieshän ei varsinkaan nykyaikana lisääntymästä lakkaa niin kauan kuin henki pihisee. Kiinteässä parisuhteessa kuitenkin elettäessä, tuo aikataulupaine voi tarttua mieheenkin, tokihan sen olemassaolon tajuaa. Lasta yritettäessä tietynlaista kuumetta toki syntyi sitten, kun seksiin liittyi kaikenlaista ihan uutta erilaisine aikatauluineen, tekniikoineen, suorituspaineineen ja ovulaatiomittareineen. Vauvan odotusaika sitten onkin ihan oma lukunsa, se ei voi olla vaikuttamatta isäänkin tavalla tai toisella. Useimmat miehet kai kehittävät vauvakuumeen vastineensa tällöin, kun suuri elämänmuutos, olkoot se toivottu tai ei, alkaa konkretisoitua ja muuttua näkyväksi. Sitä on ns. ansassa ja kukin sitten sopeutuu tähän miten taitaa.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

En sanoisi, että miehen vauvakuume on panetusta. Kyllä se on tila, jossa mies haluaa aktiivisesti lasta. Ilmeisesti se on aika harvinainen, koska yleensä naiset ovat se ensiksi aktiivoituva osapuoli lapsen haluamisessa, mutta joitain tuollaisia tapauksia olen joskus nähnyt tai niistä kuullut.

Minulla ei koskaan tuollaista tunnetta ollut, enkä ole sillä tavalla aktiivisesti halunnut lapsia, etä olisin ehdottanut sitä. Lähinnä se toimi niin, että kun tilanne oli sopiva ja vaimo alkoi haluta, ajattelin, että mikäs siinä, kuitenkin sitä vanhana katuisi, jos ei tekisi lapsia. Ja hyvä valinta se olikin. Ja tietenkin siinä kävi niin, että vasta kun muu elämäntilanne muuttui epäsopivaksi, eli ostimme tontin ja aioimme rakentaa, niitä lapsia alkoi tulla. En varmasti tiedä, mutta luulen kyllä, etten välttämättä olisi alkanut aktiivisesti haluta lapsia ennen kuin olisi liian myöhäistä (käytännössä, kaikki mikä on biologisesti teoreettisesti mahdollista ei ole sitä tosielämässä).

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Ite oon aina ajatellut että vauvakuumetta potee kahdenlaiset ihmiset. Pissikset jotka on todellisuudesta irrallaan ja hankkiutuu 16-vuotiaana raskaaksi ja 35-vuotiaat naiset jotka ovat olleet hedelmöityshoidossa 6 vuotta.

Tuntuu että kaikki vauvoja himoavat ovat jollain tavalla sekaisin.

Kiinnostaisi tietää että miltä semmosesta ihmisestä tuntuu joka haluaa oman vauvan. Haluaa sitä ihan kyyneliin asti.

Hämmentää.

Vierailija

Hieman "off topic" - sallittaneen ..

Itsellä kaksi tenavaa edellisestä liitosta (iät n. 22 vuotta, puolin ja toisin) ja kun kävimme lasteni äidin kanssa vuosina 1988/-90 ultraäänikuvauksissa niin kieltäydyimme EHDOTTOMASTI sairaanhoitajaa paljastamasta kummankaan lapsen sukupuolta ultraääni -kuvien perusteella,

Sillä syntyvän lapsen sukupuolen tulee olla "supraise"

Vaan nykyisen naisystäväni lapsi tai nyt jo aikuinen ihminen odottaa esikoistaan ja hälle oli ensiarvoisen tärkeää tietää het kun ultraäänikuva paljasti onko tulossa tyttö vai poika, kumpaa sukupuolta jälkeläinen on .. EN hyväksy !!

Tärkeintähän on putkahtaako kohdusta TERVE uusi ihmisen taimi, oli sitten tyttö tai poika !!

Pissis, mikä pissis *GRR* ,, ja NYT kaikki (lelut, vaatteiden väri, yms..) tulevalle uudelle ihmiskuntaan ilmahtavalle valitaan oletetun sukupuolen mukaan..Njetu !!

Toivon punaturkkista orankia, Lue: perintötekijöiltään hyvät geenit omaavaa lasta oli sitten tyttö tai poika!

pelaaja
Seuraa 
Viestejä750
Liittynyt1.7.2007
Pirpana
No varmaan pitää olla lisääntymiskykyisessä iässä poteakseen vauvakuumetta Olen tavannut 12-vuotiaan vauvakuumeilijan sekä päälle nelikymppisen vastaavan... Ja kaikkea siltä väliltä.

Luulisin, että vauvakuume on sekä biologisen jälkeläisen kaipuuta että hoivaviettiä. Itselläni on vauvakuumeita ollut ja mennyt. Pahimmillaan se on ilmennyt itkeskelyinä kuukautisten aikaan. Helpoimmillaan... miten sen nyt selittäisi. Jonkinlaisena hellyyden tunteena pieniä otuksia kohtaan

Kyllä miehilläkin on vauvakuumetta, totta kai! Tosin se varmaan on erilaista kuin naisilla. Tai mistäs minä sen tiedän.

Tämänsuuntaista minulla myös. Kysyin äsken mieheltä oliko sillä vauvakuumetta. Vastaus oli, että määrittele vauvakuume. No, ainakin meillä lastenteko aikoinaan käynnistettiin miehen aloitteesta, vaikka minä aloitin kuumeilun paljon aikaisemmin juuri vieraita vauvoja ihastelemalla vaikkapa bussipysäkeillä ja tuntemalla suurempaa hellyyttä pieniä kohtaan kuin aikaisemmin. Minulla on ollut muutama keskenmeno, mutta ne ovat vaikuttaneet kuumeiluun lähinnä negatiivisesti.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Siis onko se vauvakuume jotain muuta ku vaan semmonen kiva fiilis että vauva olis kyllä "ihan kiva." Liittyykö siihen mitään sen suurempia tunteita ku että olis "ihan kiva" jos olisi vauva mitä hoitaa?

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Siis onko se vauvakuume jotain muuta ku vaan semmonen kiva fiilis että vauva olis kyllä "ihan kiva." Liittyykö siihen mitään sen suurempia tunteita ku että olis "ihan kiva" jos olisi vauva mitä hoitaa?

Jos vauvakuume olisikin vain jotain sellaista "ihan kivaa" hoivaviettiä, silloin siinä olisi mitään onkelmaa. Olisi helppoa ottaa hoivattavaksi marsu, hiiri, orava, tjms. sopuli - "ihan kiva" tyydytettyä ihmisvauvaan verraten hyvinkin ekologisesti ja ekonomisesti. Vaan ei, vauvakuume tauti siinä missä mikä tahansa kuumetauti. Pitäisi oikeuttaa sairauslomaan ja olla hoitoa siihen tarjolla. Lääkefirmat ja (lääkefirmojen lobbaamat) lääkärit tätä kuitenkin vastaan koska karsii tulevia maksavia asiakkaita. Sinällään rationaalista, laajemmassa mittakaavassa kuitenkin kovin epähumaania.

Onneksi sen yhden muksun nuorena hölmönä vahingossa pyöräyttää, tarvitse enää näin vakavien kanssa painia.

Vierailija
Vatkain
I35-vuotiaat naiset jotka ovat olleet hedelmöityshoidossa 6 vuotta.

Tuntuu että kaikki vauvoja himoavat ovat jollain tavalla sekaisin.

Ihmetyttää tuollaiset kemialliset hedelmöityshoidot, vanha kunnon gangbang-tekniikka on varmasti parempi. Siementä, siementä ja vielä vähän siementä. Pakkohan se on joskus osua.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gang_bang

http://en.wikipedia.org/wiki/World's_Biggest_Gang_Bang

pelaaja
Seuraa 
Viestejä750
Liittynyt1.7.2007
Vatkain

On se huomattavasti voimakkaampi. Sitä on vaikea selittää, mutta tosiaan minullakin tuli suorastaan itku ja kaiho jos olin päivällä saanut vaikka vauvan syliini ja muistelin sitä illalla. Se on sellaista samantyyppistä janoa kuin parisuhdetta haluavilla ihmisillä, että rakastaisipa minuakin joku.

Edit: niin ja siis tuollainen kaiho alkoi vasta n. 22-23-vuotiaana. Pidin lapsista sitäkin ennen ja olen aina ajatellut, että niitä olisi ihan kiva saada, mutta se ei ollut mikään tarve. Täytyy sanoa, että kuumeilu vahvistui iän myötä ja joskus 25-vuotiaana halusin aivan palavasti omaa lasta. Periaatteessa 3 lapsen jälkeen tajuan miksi jotkut tekevät vielä enemmänkin lapsia, mutta minulle noissa on jo riittävästi työtä enkä uskoisi selviytyväni enää neljästä pimahtamatta päästäni. Lisäksi minä en halua enää ikinä synnyttää, oli se joka kerta sellaista helvetillistä teurastusta puhumattakaan niistä kivuista jälkikäteen. Esikoisen jälkeen ajattelin, että jos olisi olemassa jumala ja syntejä niin olisin varmasti sovittanut omistani joka ikisen.

Vierailija
automaatti
logo
...

Käsittääkseni näihin seksuaalisiin ääri-ilmiöihin on vauvakuumetta paremmin hoitoa saatavissa?

Kysehän oli tuossa hedelmöityshoidoista, monisiemennellisyys tai siihen pyrkiminen parantaa mahdollisuuksia naisen lapsen saantiin.

Vierailija

Messelinaa palvovia naisia pitäisi olla enemmän, neito järjesti järjestään monenmoisia siemenorgioita ja kaikkea muutakin kivaa:

http://www.oddee.com/item_97062.aspx

The empress who traded as prostitute to cheat on her husband and later planned to kill him with one of her lovers

Valeria Messalina was the third wife of emperor Claudius. She was notorious for being an absolute nymphomaniac. She married Claudius in A.D. 38 and borne him two children, who were rumoured to have actually been fathered by Caligula as she was a frequent attendee to his many banquets and orgies. After Caligula was finally murdered, Messalina, although now empress, did not suppress her urges. At night she would even dress up as a prostitute and incognito she would trade as a prostitute - such was her insatiable appetite for men. She once challenged the famous Roman prostitute, Scylla, to a sex-athon, whereby the winner was the one who copulated with the most men. The competition lasted for 24 hours and Messalina won with a score of 25 partners.

In 48 A.D. she plotted with one of her lovers, Sillius, to have Claudius murdered and even had a secret marriage ceremony with him. However, one of Claudius's advisors Narcissus, exposed the plot to him. Claudius was heartbroken and could hardly believe his own ears, but was eventually persuaded to have her and Sillius promptly executed. Messalina was given the option of suicide but she could not bring herself to take her own life.

http://www.youtube.com/watch?v=wxxu_Ymg_so

Messaline is an architype of female lust. Valeria Messalina (20 48) was a Roman Empress, wife of Emperor Claudius. Her promiscuity was such that psychiatrists named a syndrome after her: Messalina Syndrome is a form of nymphomania. Crowley said that Queen Elisabeth was a Messaline.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat