Seuraa 
Viestejä45973

Miten iso käsi sinulla on?
Standardikokoisella näppiksellä oma vasen yltää Ctrl + Ä ja oikea Crtl + A.
Molemmat tietysti mitattu vasenta Ctrl painiketta painettaessa vasemman käden pikkusormella, ja sama päinvastoin.
Vaatimuksena et pystisit painamaaan painikkeita, etkä vain koskettamaan niitä.

• ylös 0
  • alas 1

Sivut

Kommentit (31)

iMuke
Seuraa 
Viestejä1399

Irti.

Minun nakkisormet yltää ctrl+d ja ctrl+ö. Tosin kollegan koneen näppiksellä yletyin ctrl+s mutta se johtuu siitä, että vaikka näppäimistöt kokonaisuutena varmaan ovatkin yhtä leveitä, niin minun näppäimistössä on windows -näppäin ja kollegalla ei. Sen takia kollegan näppäimistön ctrl on leveämpi ja näin yletän ctrl+s.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
DedMoroz
Seuraa 
Viestejä19782

Pieni.

Näppiksiä löytyy tästä huushollista niin moneen lähtöön, ja niissä on millon missäkin millon mitäkin nappuloita, että se noista kirjaimista. Yleensä kaikki nappulat kuiten toimii

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Cain
Miten iso käsi sinulla on?
Standardikokoisella näppiksellä oma vasen yltää Ctrl + Ä ja oikea Crtl + A.
Molemmat tietysti mitattu vasenta Ctrl painiketta painettaessa vasemman käden pikkusormella, ja sama päinvastoin.
Vaatimuksena et pystisit painamaaan painikkeita, etkä vain koskettamaan niitä.

ctrl >>> oikeassa ylänurkassa oleva end nappula.

Tähän aika hyvin sopiva vastaus olisi se klassinen:

Älykäs tietää parhaan asennon, jolla voi painaa kahta toisistaan mahdollisimman kaukana olevaa näppäintä samalla kädellä.

Viisas osaa painaa sen puolen controllia, jolla toinen painettava näppäin on.

Retard
Seuraa 
Viestejä28258
Vatkain
Ctrl + L ja Ctrl + Q

sull on siis eriparikäjet

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

syytinki
Seuraa 
Viestejä10530

Mulla on pokerissa isoin käsi ollut neljä ässää ja jokeri. Silti hävisin pelikierroksessa kaikki tulitikkuni.

Siitä on vuosikymmeniä.

Vierailija
-:)lauri
Vatkain
Ctrl + L ja Ctrl + Q

Just ja just saattas mennä ctrl + Ö. Mutta kai mulla on eripari käjet. Ohan mulla eriparinaamaki ja eriparitissi ja eriparijalka.

Vierailija
syytinki
Mulla on pokerissa isoin käsi ollut neljä ässää ja jokeri. Silti hävisin pelikierroksessa kaikki tulitikkuni.

Siitä on vuosikymmeniä.

Mä oon hävinny värisuoralla. Ainoalla jonka olen koskaan saanut. Tai ei se ainoa ole, mutta reilulla pelillä.

Retard
Seuraa 
Viestejä28258
Vatkain
-:)lauri
Vatkain
Ctrl + L ja Ctrl + Q

Just ja just saattas mennä ctrl + Ö. Mutta kai mulla on eripari käjet. Ohan mulla eriparinaamaki ja eriparitissi ja eriparijalka.

Mulla on taas kaksi oikeaa kättä, joissa molemmissa on peukalo kämmenen keskellä.

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat