Monesko olit?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Maailmassa pian 7 miljardia ihmistä. Monesko sinä olit?
[url]
http://www.bbc.co.uk/news/world-15391515

Kommentit (14)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Kolkki!

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Jes, olin 4 731 274 941!!!!! Hiukan oon niinku paras, kun synnyin.
Pistetäänpäs muistiin.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija
Finlandes
Minä:
When you were born, you were the:
3,684,169,260th
person alive on Earth
77,811,307,863rd
person to have lived since history began.

Toi ei voi täysin pitää paikkaansa, mä tiedän yhen hepun joka on koko ajan ollu puun takana piilossa, eikä oo noissa laskelmissa mukana.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Niin siis pelkän syntymäpäivän perusteella voi oikeasti ehkä joidenkin miljoonien tarkkuudella määritellä monesko on. Joka päivähän maailmassa syntyy helvetisti ihmisiä, on aika monta ihmistä jolla sama syntymäpäivä kuin minulla. Syntymäkellonajan avulla laskelmia voisi tarkentaa huomattavasti, mutta maailmassa on edelleen ja on ollut ihan vitusti ihmisiä joiden olemassaoloa ei ole rekisteröity mihinkään joten se siitä.

EDIT: eiku. Tulkitsinkin hiukan väärin. Sehän olikin vaan oikeastaan se lukema montako ihmistä on ollut elossa maapallolla kun minä synnyin. Siis sinä päivänä. Se nyt voi ollakin suht tarkkaa tietoa. Mutta se monesko olen ollut maailman historiassa niin se on ihan perseestä tempaistu luku.

くそっ!

Vierailija
Ronron
Niin siis pelkän syntymäpäivän perusteella voi oikeasti ehkä joidenkin miljoonien tarkkuudella määritellä monesko on. Joka päivähän maailmassa syntyy helvetisti ihmisiä, on aika monta ihmistä jolla sama syntymäpäivä kuin minulla. Syntymäkellonajan avulla laskelmia voisi tarkentaa huomattavasti, mutta maailmassa on edelleen ja on ollut ihan vitusti ihmisiä joiden olemassaoloa ei ole rekisteröity mihinkään joten se siitä.

EDIT: eiku. Tulkitsinkin hiukan väärin. Sehän olikin vaan oikeastaan se lukema montako ihmistä on ollut elossa maapallolla kun minä synnyin. Siis sinä päivänä. Se nyt voi ollakin suht tarkkaa tietoa. Mutta se monesko olen ollut maailman historiassa niin se on ihan perseestä tempaistu luku.

Mitenkäs nuo ihmiset, joita ei ole mihinkään rekisteröity , tuossa toisessa tapauksessa sitten häviävät?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
kopernikustako
Ronron

Mitenkäs nuo ihmiset, joita ei ole mihinkään rekisteröity , tuossa toisessa tapauksessa sitten häviävät?

Eipä mihinkään, mutta virhemarginaali ei ole niin suuri kuin sen suhteen että montako täällä on yhteensä ylipäätään elänyt koko historian aikana. Jossain kylässä voi vaikka syntyä ja kuolla tosi tiuhaan ihmisiä mutta väkiluku pysyä suht tasaisena. Ne on kaksi eri asiaa. Väkiluku voi olla vaikka tuhat vuotta melkein sama mutta se onkin sitten toinen juttu montako ihmistä siellä on kerennyt siinä tuhannessa vuodessa elämään. Uskoisin että maapallon väkiluku on tiedetty minun elinajan joka hetki suht tarkasti. Ei tietenkään missään nimessä yksittäisen ihmisen tarkkuudella

くそっ!

Uusimmat

Suosituimmat