Sivut

Kommentit (85)

Taas kutsuttiin kyläläisten kokous koolle. Se valitsi neljä nuorta miestä (taas eri klaaneista) opiskelemaan olki-mutatiilien valmistusta ja uunin rakennustekniikkaa. Yhden uunin hinnaksi tuli 0.20 euroa. Tällä saatiin työllistettyä monia kyläläisiä, sillä olkien leikkuu ja sen sekoittaminen sopivaan mutaan vaati paljon työvoimaa.

Kun nyt naiset pystyivät omistautumaan enemmän laspslleen, eikä isoimpien aika mennyt pienmpiensä hoitoon, voitiin ruveta ajattelemaan koulua. Maan hallitus oli ilmoittanut, että jos kylä saisi rakennettua standardien mukaisen koulurakennuksen ja asunnot (huom. peltikatolla! )kahdelle opettajalle, se maksaisi opettajien palkan. Niinpä kyläkokous päätti perustaa toimikunnan koulun rakentamiseksi.

Uunien rakentamisen hinta nostettiin muutaman sentillä, jotta saatiin varat kerätä koulun tarvitsemiin mutaolkitiiliin. Me suomalaiset kaverit keräsimme peltikattoon tarvittavat rahat, minä maksoin eläkkeestäni kympin kuukaudessa.

Sophia
Taas kutsuttiin kyläläisten kokous koolle. Se valitsi neljä nuorta miestä (taas eri klaaneista) opiskelemaan olki-mutatiilien valmistusta ja uunin rakennustekniikkaa. Yhden uunin hinnaksi tuli 0.20 euroa. Tällä saatiin työllistettyä monia kyläläisiä, sillä olkien leikkuu ja sen sekoittaminen sopivaan mutaan vaati paljon työvoimaa.

Kun nyt naiset pystyivät omistautumaan enemmän laspslleen, eikä isoimpien aika mennyt pienmpiensä hoitoon, voitiin ruveta ajattelemaan koulua. Maan hallitus oli ilmoittanut, että jos kylä saisi rakennettua standardien mukaisen koulurakennuksen ja asunnot (huom. peltikatolla! )kahdelle opettajalle, se maksaisi opettajien palkan. Niinpä kyläkokous päätti perustaa toimikunnan koulun rakentamiseksi.

Uunien rakentamisen hinta nostettiin muutaman sentillä, jotta saatiin varat kerätä koulun tarvitsemiin mutaolkitiiliin. Me suomalaiset kaverit keräsimme peltikattoon tarvittavat rahat, minä maksoin eläkkeestäni kympin kuukaudessa.

Kiva...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jatkan, kunhan ehdin.

Tää on semmoinen onnistumistarina, ihan inhimillisellä tasolla, että haluan jakaa sen mahdollisemman monen kanssa. Mutta nyt Herrani ja puolisoni kutsuu ruoanlaittoon kanssaan..

Tuppu L 2.0
Ei lisääntyminen ole mikään perustulaillinen tai ihmioikeudellinen oikeus sen enempää kuin autokortti tai omakotitalo.

Tietenkin jokaisella pitää halutessaan olla universaali oikeus lisääntyä, jos hän tähän vain kykenee.

Eikös se ollu niin, että vain vahvimmat ja viisaimmat pärjää luonnossa
kehitysmaissa lisäännytään eniten, mutta ei se minun mielestäni viisasta ole.

Niitä voisi verrata vaikka joihinkin jyrsijöihin jotka lisääntyy niin kauan, kunnes luonto ei pysty ruokkimaan kaikkia ja osa kuolee.

For3ver
kehitysmaissa lisäännytään eniten, mutta ei se minun mielestäni viisasta ole.

Niitä voisi verrata vaikka joihinkin jyrsijöihin jotka lisääntyy niin kauan, kunnes luonto ei pysty ruokkimaan kaikkia ja osa kuolee.

Heh, ja minä olen mielestäsi huvittava tyyppi, vai oliko se taas joku sivupersoonistasi, joka sen kirjoitti? missä menee raja "niiden" ja heidän välillä joita pidät ihmisinä, vai ovatko esim. kaikki neekerit "niitä"?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä70500
For3ver

Aina tämä sama käännosvirhe.."Survival of the fittest", se on sopivimman, sopivimman, sopivimman eloonjääminen.

Alan ymmärtää miltä suunnilta nämä "sinun ajatuksesi" saa polttoaineensa..

Älykkäät ja tyhmät kuuluu populaation #ei sopivaan osaan" koska heitä on vähemmän kuin sopivimpia eli normaaliälykkäitä..

Toivottavasti tämä valaisi hieman..ja ihmispopulaation kannalta sopivimpia näyttää olevan esim Kiinalaiset ja Intialaiset...Suomalaiset ei näytä me mukaanlukien olevan kovinkaan sopivia , ensinnäkin koska emme lisäänny tarpeeksi.

Kaikki jotka on elossa on tarpeeksi viisaita.

En helvetissä mene mukaan tohon, "kaikki jotka ovat elossa ovat viisaita"

Otan tosta perus amerikkalaisen joka pumppaa kolmea tyttö ystävää ja äitiä siinä samalla
verrattuna johonkin tiedemieheen joka ei vain jaksa hankkia lapsia, no jos se on viisautta niin kait sit.

Tuppu L 2.0
Seuraa 
Viestejä3156

Kyllä se niin vain on, että ihmiset ajavat itesensä varmasti ennemin tai myöhemmin omaan tuhoonsa. Aloittajankin olisi hyvä lopettaa näinkin laajojen asioiden miettimisen. Miettisit vain, että sinulla ja läheisilläsi on hyvä elintaso. Turhaa sinä mietit jostain afrikkalaisista tai tulevista sukupolvista. Mitä se sinua yhtään kiinnostaa? Anna asioiden vain mennä omalla painollaan, ennemmin tai myöhemmin tulee pohja vastaan.

Sama video uudestaan. Sitten kun saat tuolle naurettua, niin olet jo ihan hyvällä polulla.

Tuppu L 2.0
Itse en ainakaan jälkeläisiä koskaan hommaa, en ole niin julma. Julmien ihmisten jälkeläiset saavat jäädä kitumaan paskan keskelle.

Ovatko vanhempasi julmia, vai alkaako se paskassa kituminen jostain tietystä myöhemmästä sukupolvesta?

SamBody
Seuraa 
Viestejä8754
Carloz
Tuppu L 2.0
Ei lisääntyminen ole mikään perustulaillinen tai ihmioikeudellinen oikeus sen enempää kuin autokortti tai omakotitalo.

Tietenkin jokaisella pitää halutessaan olla universaali oikeus lisääntyä, jos hän tähän vain kykenee.

Mee Kiinaan julistamaan

http://www.vapaakielivalinta.fi/
Tunnustan poikkeavuuteni: perustan näkemykseni enemmän omaan ajatteluun kuin auktoriteetteihin.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä70500
For3ver
En helvetissä mene mukaan tohon, "kaikki jotka ovat elossa ovat viisaita"

Otan tosta perus amerikkalaisen joka pumppaa kolmea tyttö ystävää ja äitiä siinä samalla
verrattuna johonkin tiedemieheen joka ei vain jaksa hankkia lapsia, no jos se on viisautta niin kait sit.

Kyllä luonnon mukaan kaikki elossa olevat on riittävän viisaita. muuten ne ei olisi elossa. Sinä voit toki rakentaa omat viisasuvaatimukset mielen tasolla ihan miten lystäät muttei luonto siitä välitä tuon taivaallista.

Seuraavaksi käytä aika painovaatimusten, kauneusvaatimustem, ihonvärivaatimusten, hammaskalustovaatimusten, elintasovaatimusten, kansallisuusvaatimusten, luonnevaatimusten jne luomiseen ja aloita muiden kategoriointi ja filtterointi noiden keksimiesi vaatimusten mukaan, muista laittaa vaatimukset siten että itse luonnolisesti olet aina siellä hyväksytyllä puolella ja muut on niitä joita filltteroidaan. Mukava sunnuntai aamun harjoitus. Ja kuvttele siinä taukojen aikana leikkaavasi vaikka jonkin pallit pois niin saat suunnattua vihasi tuotteliaasti mielellesi sopivalla tavalla. Vihaista aamunaloitusta, Vihan liekki sisälläsi kannatta sytyttää heti aamusta, hieman vain "avustan" tässä jotta näkisit se paremmin miten se liekki polttaa sisintäsi

jussipussi
Seuraa 
Viestejä70500
Tuppu L 2.0
Itse en ainakaan jälkeläisiä koskaan hommaa, en ole niin julma. Julmien ihmisten jälkeläiset saavat jäädä kitumaan paskan keskelle.

Tätä kutsutaan todellisuudeksi ja se on joka hetki erilainen, hyväksyimme sen tai emme.

Nyt sitten latomaan todellisuuden päälle vaatimuksia millainen sen pitäisi olla minun suuren mielestä ja juuri minun vaatimuksestani. kaikki prosessit kosmoksessa pysähtyy kuuntelemaan tätä egon vaatimusta noyränä ja toteuttaa kaikki toiveesi viipymättä? Tämä konsepti on varmaankin jotenkuten siedettävän elämän minimivaatimus, muuten elämä on täyttä paskaa?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä70500
Tuppu L 2.0
Kyllä se niin vain on, että ihmiset ajavat itesensä varmasti ennemin tai myöhemmin omaan tuhoonsa. Aloittajankin olisi hyvä lopettaa näinkin laajojen asioiden miettimisen. Miettisit vain, että sinulla ja läheisilläsi on hyvä elintaso. Turhaa sinä mietit jostain afrikkalaisista tai tulevista sukupolvista. Mitä se sinua yhtään kiinnostaa? Anna asioiden vain mennä omalla painollaan, ennemmin tai myöhemmin tulee pohja vastaan.

Sama video uudestaan. Sitten kun saat tuolle naurettua, niin olet jo ihan hyvällä polulla.

Oleelista on ymmärtää ettet tiedä mitä tuleman pitää, "ainut joka sinulle annetaan" on tämä hetki joka muuntuu joksikin toiseksi, Kaikki muu on sinun omaa kehitelmää mielessäsi ilot ja surut jne, sinä luot ne kaikki ihan itse mielessäsi.

Virhe numero yksi. Yrität luodaa staattista kuvitteellista tilaa jatkuvan muutoksen päälle tulet epäonnistumaan 100%. Eli loit juuri tuskan ja epäonnistumisen tuosta vaan, ihan tyhjästä ja sitten kehtaat vielä syyttää ns maailmaa tästä ikävyydestä ja tuskasta jonka itse luot.

Ajattele mitä ajattelet.

Harva käsittää että maapallon väestöjakauma on palautumassa esim. Afrikan ja Euroopan osalta 1600-luvun tasolle esim. niin että Afrikan osuus maapallon väestöstä palautuu jälleen n. 20%:iin. 1900-luvun alun lukema - 8% - oli luonnottoman matala. Ts. eikö kaikkien pitäisi ajatella että asiat tässäkin suhteessa normalisoituvat?

SamBody
Carloz
Tuppu L 2.0

Mee Kiinaan julistamaan

Kiinassakin ihmisillä on oikeus lisääntyä.

Sivut

Kuukauden tykätyin

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat