Mitä vihaat kaikista eniten?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Viha, se on ihanaa, se tuo elävän tunteen. Minä vihaan ainakin sinua... ja sellaisia nigerialaissaarnaajia jotka on liian fiksuja hyväksikäyttääkseen köyhiä kansalaisia tullakseen rikkaaksi. Vihaan myös vihaamista.

Älä huuda oikeassa elämässä, purkaa tunteesi netissä ja vittuile sydämmesi kyllyydestä.

Sivut

Kommentit (66)

Sand
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt15.3.2011

En vihaa mitään tai ketään, olen mielummin onnellinen.

I have found the missing link between the higher ape and civilized man; it is we. Konrad Lorenz.
We do not see things as they are, we see things as we are. Anais Nin

Vierailija
Sand

No kyllä nyt tässä julmassa maailmassa olla jotain mistä et pidä?

Etkö vihaa pedofiilejä ja raiskaajia yhtään? Tai ruotsalaisia, ne on aika pahoja, mutta niin mukavia ja kilttejä ihmisiä maan päällä laali laali laa.

Sand
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt15.3.2011
For3ver
Sand

No kyllä nyt tässä julmassa maailmassa olla jotain mistä et pidä?

Etkö vihaa pedofiilejä ja raiskaajia yhtään? Tai ruotsalaisia, ne on aika pahoja, mutta niin mukavia ja kilttejä ihmisiä maan päällä laali laali laa.

Onhan noita asioita mistä en pidä kuten rasistit, uskovaiset, pedofiilit, raiskaajat... Ymmärrän myös ettei useimmilla ole riittävästi aivokapasiteettia päästä eroon kasvatuksestaan. Viha on hyvin syövyttävä tunne joten ei kiitos.

I have found the missing link between the higher ape and civilized man; it is we. Konrad Lorenz.
We do not see things as they are, we see things as we are. Anais Nin

Vierailija

Fooreva, miten voit vihata jotakuta, jota et ollenkaan tunne? Vaikuttaa aika sairaalta, anteeksi vaan.

For3ver
Minä vihaan ainakin sinua...
Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Epäoikeudenmukaisuus, huuhaan tahallinen levittäminen ja muu inhottava perversio ovat tietysti asioita, jotka pistävät vihaksi noin yleisesti.

Aika vähän kuitenkin vihaan asioita. Monet asiat kyllä suututtavat tai kiukuttavat, mutta en yleisesti jaksa vihata kovin pitkään. En ole siis pitkävihainen. Mutta valaanpyytäjät, salametsästäjät ja polkupyörävarkaat pitäisi kaikki tappaa, mutta ei vihoissaan vaan ihan tyynesti seinää vasten ja kaupungin muurilta roikkumaan, kunnes itsestään tipahtavat alla odottavaan laatikkoon.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Vierailija
Marssilainen
Epäoikeudenmukaisuus, huuhaan tahallinen levittäminen ja muu inhottava perversio ovat tietysti asioita, jotka pistävät vihaksi noin yleisesti.

Aika vähän kuitenkin vihaan asioita. Monet asiat kyllä suututtavat tai kiukuttavat, mutta en yleisesti jaksa vihata kovin pitkään. En ole siis pitkävihainen. Mutta valaanpyytäjät, salametsästäjät ja polkupyörävarkaat pitäisi kaikki tappaa, mutta ei vihoissaan vaan ihan tyynesti seinää vasten ja kaupungin muurilta roikkumaan, kunnes itsestään tipahtavat alla odottavaan laatikkoon.

Aika "hauskalta" kuulostaa, kun samassa viestissä sanoo vihaavansa epäoikeudenmukaisuutta, ja haluaa polkupyörävarkaan tapettavaksi. Oikeudenmukaisuusko tuossa fillarivarkaan tapauksessa toteutuu?

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Mulla on kato vähän sellainen hauska huumori näissä jutuissa Vitsi menee kyllä pilalle, jos se pitää selittää.

edit. Pahuushan on kato suhteellinen käsite ja ehkä polkupyörävarkaus on pahin mahdollinen teko... tai sitten ei. Älkää jaksako olla tosissanne tällaisessa höpöhöpöketjussa. Ottaa ryppyyn vedä.

Vierailija

Mun mielestä hakkarainen pitäisi lähettää kuuhun asumaan. Hah haa, tämä on sitten vain hauskaa huumoria hihi.

Vierailija
Marssilainen
Mulla on kato vähän sellainen hauska huumori näissä jutuissa Vitsi menee kyllä pilalle, jos se pitää selittää.

edit. Pahuushan on kato suhteellinen käsite ja ehkä polkupyörävarkaus on pahin mahdollinen teko... tai sitten ei. Älkää jaksako olla tosissanne tällaisessa höpöhöpöketjussa. Ottaa ryppyyn vedä.

sen verran puolustelen, että oli mulla tarkotus hassu naama tohon viestini perään laittaa, mut se jäi laittamatta. Korjaan tilanteen laittamalla tähän kaksi Mää meen ny aika-ajoi kattoon...
jos se Heikki vaik tänää paalulle...

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Aivan.

Lisäksi hymiöhän paljastaa, että se oli vitsi ja näin samalla tärvelee sen vitsin. Hyvä vitsihän on sellainen, että se samalla hämää kanssakulkijan. Aamulla hän sitten ehkä hoksaa, että voi pihkura, lankaan menin. Jos vitsin vastaanottaja hoksaa sen vitsin, niin hän ei luonnollisestikaan osoita asiaa nauramalla, vaan "pelaa mukana". Voidaan myös muka hämääntyä, vaikka oikeasti havaittiinkin se juju ja heittää piilotettu hämyidea vähän niinkuin yllättäen tai huomaamatta takaisin. Vitsin kertominen ja vastaanottaminen on sellainen moniulotteinen peli, jossa liikutaan eri kerronnan tasojen välillä. Noin puolet kirjoittamistani tai suullisista sanomisistani menee tällä tyylillä. Sitten jos on tosi kyseessä, kuten voittaako Kirk vai Picard, niin ei enää lasketakaan leikkiä (silmäniskuhymiö kertoo sen, että tämä vitsin kieltokin oli vitsi)

Aivan aivan oikeasti kyllä niistä pitäisi kutakuinkin nähdä, milloin kirjoitan tosissani. Luotan yleensä vastaanottajan hoksottimiin toisinaan ehkä liikaakin.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Onhan sitä kaikenlaista vihattavaa, mitä tässäkin ketjussa on jo esille tuotu. Erityisen vihattavaa on kun tuntuu että vääryys saa rehottaa ja jotain semmoista kuin se salametsästys ei vaan saada kuriin. Ihmiset jotka yrittävät tehdä tästä maailmasta mahdollisimman köyhän ja tylsän paikan mm. eläinlajeja vähentämällä ovat käsittämättömiä olioita, mutta jotakin käsitettävää heissäkin tavallaan on kun tietää että jokainen pyrkii moninkertaisesti varmistamaan oman hyötynsä eli money talks ja silleen.

Abstraktimmalla(?) tasolla vihaan yli kaiken sitä kun tulee tunne että tie nousee pystyyn kaikissa asioissa. Yritit sitä tai tätä, niin ei onnistu. Sairauksiin syömistäsi lääkkeistä saat uusia sairauksia. Juuri kun olet muka saanut jonkun epäkohdan hoidettua, on uusi tilalla. Lopulta sitä oikein raivostuu että mitä saatanan helkuttia tässä edes yrittää ja yrittää, kun mitään asiaa ei saa kuntoon tai tulee niitä uusia ongelmia tilalle. Saisipa tyydytystä siitä tiedosta että "onpahan ainakin yritetty" silloin kun mitään lopputulosta tai ainakaan myönteistä sellaista ei ilmaannu. Kaikkeen ei pysty itse vaikuttamaan. Joskus voi esim. kävelyllä kuvitella astuvansa tasaiselle tantereelle ja pudonneiden lehtien alla lurkkiikin pieni kuoppa, jossa taitat kinttuasi pahasti. Sitten taas nilkutat päivätolkulla ja odotat että koskahan se terve elämä oikein alkaisi. Jos taas et mene sinne polulle kävelemään eli vältät liikuntavammat, niin istut kotonasi pöhöttymässä eli lihot. Suo siellä, vetelä täällä.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

No, ehkä asioita, mutta en henkilöitä suoraan paitsi välillä itseäni.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat