Parhaat lahjat miehelle?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pitäisi löytää minun miehelle hauska lahja, olen vähän mietiskellyt että vois olla hauska tarjota hänelle Tukholman-risteily. Mitä mieltä olette Tukholmasta?
Tai voisin ostaa hänelle ihonhoitoaineita, esimerkiksi joululahjaksi.
Löysin nämä lahjaideat miehelle täältä http://www.hauskatlahjat.com/miehille/.

Mietin myös että kuinka paljon lahjan pitäisi maksaa? Itselleni hän on ostanut aika halpoja lahjoja.

Sivut

Kommentit (98)

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Sotakirja on aina hyvä, jos on lukumiehiä.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26834
Liittynyt16.3.2005

Itse vastaanotan mieluiten aikaa, hemmottelua, läheisyyttä jne. Krääsä on lopultakin turhaa. Ainakin minun harrastusvälineet ovat niin spesifisiä ja kalliita, ettei niitä oikein voi ostaa umpimähkään.

Vierailija

Matemaattis-looginen älykkyys,,hyvä argumentointi ja lähes suunnaton himo.

Mutta nämä kävisivät kaikille, mutta harvalla niitä on.

Vierailija

Anna sille... aina voi kysyä? Jos toisella on jotakin mielessä varmasti kysyisin, mutta jos yllätys yllätys meininkiä niin, joo kantsii kysyä.

Vierailija

Itse ostin miehelleni juuri kehystetyn Tintti-julisteen (yhden albumin etukannen kuva). Hän kun on aikanaan osannut nuo sarjat ulkoa. Kävi juuri Herge-museossa ja odottaa vesi kielellä uutta Tintti-elokuvaa. Mutta älkää kertoko, sillä annan lahjan vasta isänpäivänä!

Vierailija

Ai perhana, klipsi oli todella hyvä!

Noiden ei-toivottujen kemikaliotuotteiden joukkoon voisi pistää lisäksi kaikki kukat ja viherkasvit, lämpöalusasut, hemmottelulahjakortit (Lue: jollei Alkoon), vihan- ja painonhallintakirjat.
”Olisitpa nähnyt ilmeesi” -lahjoihin kuuluvat myös kaikki design –pyyheliinat ja petivaatteet.

Osta miehellesi jokin yli viisi vuotta vanhaa viinaa sisältävä pullo tai jokin sukkanauhaliivisetti, joka sopii sinulle.

Kaikenvaralta säilytä kumminkin kuitti, sillä miehet ovat siltikin yksinkertaisempia kuin suostut edes kuvittelemaan.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Uusio-Remington 1858 kahdella nallilukkorummulla ja kahdella hylsyrummulla. 10-12" piipulla ja lyhyemmällä, messinkikoristeilla, happosinistettynä, kaiverruksin, öljytyin kahvalevyin, jäykistetyllä avoholsterilla, jousitetulla sivuvetokotelolla nahkaisin kainalovaljain, puhdistussarjalla, lataussarjalla ruutipulloineen, valupihtineen, puulaatikossa, etc.

- Ubi bene, ibi patria -

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat