Tietoturva slogan hakusessa

Seuraa 
Viestejä169
Liittynyt18.2.2010

Tarkoitus on etsiä jonkinlaista tietoturvaan liittyvää slogania luennon aluksi. Luennon kohderymällä ei todennäköisesti ole juurikaan hajua tietoturvasta, joten kauhen tekninen se ei saa olla.

Alla olevaan lauseeseen olen joskus törmännyt, mutta kaipaisin myös muita vaihtoehtoja

"Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen."

Kiitti etukäteen

Vastaukset on siellä mistä ne löytää

Kommentit (10)

Simplex
Seuraa 
Viestejä2712
Liittynyt26.1.2010

"Minä tiedän mitä sinä teit eilen illalla netissä. Minä tiedän myös paljonko sinulla on rahaa tililläsi. Minä tiedän missä liikut ja kenen kanssa sinulla on salainen suhde".

Ja sitten tuon lauseen perään selitys, että vaikka tuo skenaario ei pidäkään täysin paikkaansa, niin haittaohjelmilla ja tietoturva-aukoilla on helppo tunkeutua koneelle ja esimerkiksi seurata tekmisiäsi netissä tai tyhjentää pankkitilisi. Myös nettiin tallettamat tietosi on mahdollista poimia helposti, mikäli palveluntarjoaja on huolimaton tai käytät heikkoja salasanoja.

Vierailija

"tietoturva on kuin turvavyö...
niitä käyttämällä voi pelastua....

mutta ei kaikelta...

"toi rekka tulee vasemmalta ja vielä ylinopeutta...
minulla on oikeus mennä sen eteen..."

Vierailija

" Terve. Olen Occipitale. Ette te luuserit mitään töitä saa saatikka naisia, joten pari tietoturvavinkkiä koneidenne suojaksi..."

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Naapurinpoika tietää asiasi paremmin kuin sinä itse.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

“If you invest in a security product and if you have a large company, it costs you a lot. And if it works perfectly, you have no problem, which means you don't see the product at all. You pay lots of money, but you don't see any results.”

Occipitale
Seuraa 
Viestejä169
Liittynyt18.2.2010

Loistavaa, eiköhän näistä jotain irtoa.

Ajattelin jossain vaiheessa myös jaka jokaiselle kuulijalle peilin ja lähteä siitä rakentamaan yleisintä tietoturvauhkaa, mutta n. 50 peilin raijaaminen ei kuulosta houkuttelevalta.

Vastaukset on siellä mistä ne löytää

Uusimmat

Suosituimmat