Androidista tietävät

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

En tiedä menikö oikeaan ketjuun vai ei, mutta kysyn kuitenkin koska olen itse vähän käsi puhelimien kanssa.
Olen nyt sitten onnellinen HTC Sensationin omistaja. Paska akkuhan siinä on, sen tiesin etukäteen, mutta suurin osa näyttää kuluvan musan kuuntelusta.
Tiedän että muitakin musiikkisoittimia saa siihen, mutta niitä on mijoona ja ajattelin josko joku teistä osaisi suositella jotain yksinkertaista mikä ei verottaisi akkua niin paljoa.

Kommentit (8)

ID10T
Seuraa 
Viestejä1680
Liittynyt3.10.2007

Villi veikkaus:

Äänipiiri (ja äänen prosessointi) on se suurin virrankuluttaja, eli akkukeston suhteen on suht sama millä softalla se ääni tuotetaan.

Vierailija

Myyjä totesi, että androidmarketista saisi jonkun yksinkertaisemman ja "kevyemmän" version kun tuo mikä on tossa valmiina.
Mutta kuten sanoin, tämä ei todellakaan ole vahvinta alaani joten en osannut sanoa asiaan juuri mitään.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

market.android.com
haku: music player
tulos: noin 2 461 tulosta

otan osaa

Mutta laitteen ostoshan siis oli tosi jees! Tykkään

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mä oon pitkän kaavan Nokia-mies. Mutta kyllä ton HTC Sensationin rauta ja sen hiplailu on oikeasti hienoa. Ei jumita kuten Nokiat... jota mun pitää kuitenkin ladata joka päivä, vaikka rauta ei ole samaa tasoa kuin HTC:llä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Ehkäpä on sovelluksia/ laitteita jotka kuormittavat raskaammin pääprosessoria musiikin toistossa. Ero lie kuitenkin marginaalinen. Myyjä on puhunut kauppaa hieroessaan myyntipuhekieltä.

Sinänsä yhdellä AAAA paristolla meikäläinen kuuntelee pienellä teholla mp3 audiota likimain vuorokauden putkeen Wanhalla Greative Muvolla. Jos teen saman esim. miniläppärillä, akku tsuraa parissa tunnissa. Niinpä en käytä hepulintakaan soittimena vaan puhelimena.

- Ubi bene, ibi patria -

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mulla kestää HTC Desire HD kaks vuorokautta ja surffaan aika paljo. Musiikkia kuuntelen vähemmän mutta joskus tulee kateltua juutuupia.

Hämmentää.

Vierailija
Saw
Mä oon pitkän kaavan Nokia-mies. Mutta kyllä ton HTC Sensationin rauta ja sen hiplailu on oikeasti hienoa. Ei jumita kuten Nokiat... jota mun pitää kuitenkin ladata joka päivä, vaikka rauta ei ole samaa tasoa kuin HTC:llä.

Mä kanssa ihmettelin sitä jäätävää nihkeilyä akun huonosta kestosta, mutten kuitenkaan muihin älypuhelimiin verrattuna mitään ihan hirveetä eroa ole huomannut. Itselläni on kanssa tuo sensation mikä on yksi loistavimmista puhelimista mikä mulla on ollut. Samsungiin en voi verrata kun ei ole ollut.

Uusimmat

Suosituimmat