FBI

Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Sähköpostiini oli tullut huomautus FBI:ltä !!

Vai mikä piru lie " messenkieri ", tiijä ny sitte mitä tuoki tarkottaa ko en ossaa eeglantija ?

Mutta en uskaltanu sitä aukassa, ties mitä öttiäisijä sieltä olis silmille hyppiny ?
Enkä aukase koskahan Eeglanninkielisijä viestejä, ei niitten aukasusta ole minulle mithän hyötyvä, en niitä ymmärrä kuitenkhan.
Eiku suoraa roskakorhin !

Eiku sitähän se piti kysässä, että tulleeko se sitte ne mustapukuset , hattupäiset
räypanit silmillä minun ovelle ?
Ja jos tullee niin laskenko suoraa läpi ?
Ei niitten kans meikäläinen kuitenkhan ossaa puhuva.

Onko teitä muita "lähestytty " vastaavasti FBI:n taholta ?

Kommentit (3)

iMuke
Seuraa 
Viestejä1337
Liittynyt13.3.2008

Kyllä minullekin on tullut sähköpostia itseltään FBI:johtajalta. Mutta en jaksa uskoa etta FBI:n johtaja käyttää yahoota enkä usko sitäkään että hänellä olisi nigerialainen tai ghanalainen puhelinnumero.

Sellaisia emaileja sanotaan spammiksi. Ne voi deletoida huoletta, ellei sitten halua kiusata niitä scammereita. Se on hyvää ajanvietettä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Aslak

Eiku sitähän se piti kysässä, että tulleeko se sitte ne mustapukuset , hattupäiset
räypanit silmillä minun ovelle ?
Ja jos tullee niin laskenko suoraa läpi ?
Ei niitten kans meikäläinen kuitenkhan ossaa puhuva.

Onko teitä muita "lähestytty " vastaavasti FBI:n taholta ?

Laske läpi vaan. Se on hyvä varoittava esimerkki seuraaville tulijoille.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Niin kattokaappa ko minulla on reppu aina lähtövalmhina ovipielessä naulassa, ja torrakko siinä kans .
Se tarttekko napata , ja sohahuttaa ovesta räypanisilmille, tiijjä vaikka tekis suolapaukun valmhiksi.

Mie muistan ko Kärty-Eemeli sano meille poikasille , että tulkaa sitte illalla naurisvarkhaishin.
No tiesimmä kyllä että vahtaa haulikon kans vintinklasista.
Otimma säkin ja päälle äijjien vanhat kirkkopaltoot, semmoset mustat , niitä olis pimeässä hankala nähhä.
Säkillisen kerkesimmä kiskoa naurhiita, ko Erkki ties mistä syystä nousi ylös ?
Samassa pamahti vintinklasista , ja Erkki parkasi , eiku säkki olalle ja täysillä pakhon.
Erkkiki joka ulisi ku koira juostessans.Sillä Kärty-Eemelillä oli semmonen automaattihaulikko
amerikkalainen ihan vuosisaan alussa tehty Brouvninki , siihen meni 5 kutia liphashen , ja kaikki se lato mejän niskhan.
Mettässä sitte tulilla kaivoimma Erkin pershestä karkeita suolerakheita, ja Erkki huusiko ......
no huusi ja voivotti.
Erkillä ei ollu isoisäns kirkkopalttoota päällä, meilläpä oliki ja se oliko haarniska.

Viimekuuleman mukhan Erkki on ollu nimismies jossaki etelässä !

Uusimmat

Suosituimmat