Mainosten suodatus?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinka saa mainokset suodatettua tehokkaimmin Firefox 8:ssa? Nyt on käytössä Adblock ja mainoksen saa pois klikkaamalla eston jokaiseen erikseen. Joskus olen käyttänyt konetta, jossa mainossuodatus estää mainokset automaattisesti. Miten sellaisen saa asennettua?

Kommentit (11)

V.A.Littaa
Seuraa 
Viestejä873
Liittynyt1.4.2008

Minulla on Safarissa AdBlock ja toimii kyllä mainiosti. En tiedä Firefoxista, mutta Safarin asetuksissa on Extensions (suom. lisäosat???) -kohta jossa AdBlockin saa klikattua päälle/pois.

teme
Seuraa 
Viestejä191
Liittynyt24.9.2005
V.A.Littaa
Minulla on Safarissa AdBlock ja toimii kyllä mainiosti. En tiedä Firefoxista, mutta Safarin asetuksissa on Extensions (suom. lisäosat???) -kohta jossa AdBlockin saa klikattua päälle/pois.

Mielestäni AdBlock ei toimi Safarissa läheskään niin hyvin kuin FireFoxissa. Välillä vaikuttaa että Safarissa ei mikään mainos blokkaudu pois.

V.A.Littaa
Seuraa 
Viestejä873
Liittynyt1.4.2008
teme
V.A.Littaa

Mielestäni AdBlock ei toimi Safarissa läheskään niin hyvin kuin FireFoxissa. Välillä vaikuttaa että Safarissa ei mikään mainos blokkaudu pois.

Hmm, voi olla että riippuu sivustoista missä käy, mutta käsi sydämellä, mulla ei näy koskaan missään yhtään mainosta. No, Youtube videoihin "nousee" selalinen pieni poisklikattava tekstimainos ja Googlen tektimainokset kyllä.

Mutta esimerkiksi Ampparit, Suomi24 ja Tiede.fi ovat 100% bannerivapaita, eikä nyt tule mitään mieleen missä bannereita näkyisi. Tosian selain kaatuu silloin tällöin...

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ihme vihervasureita. Jos halutaan pitää Suomen talouskasvu nousussa kilpailukyky maailmalla nousussa niin pitää teidän kansalaisten olla blokkaamatta mainokset pois.

Vierailija

Tuliketussa litännäisenä adblock+noscript, ei mainoksia. Noscript aiheuttaa huikan käytön aikaista lupien myöntämisrumbaa.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

adblock plus, flashblock, betterbrivacy, ghostery, noscript, ovat näköjään tässä 3.6.24 Ff selaimessa.

Tekstiarean ryttäys(ei pysty kirjoittamaan, liikaa z-kirjaimina) ja nosquint tietysti.

Sitten tusina sekalaista.

- Ubi bene, ibi patria -

Vierailija

Operalla on pärjännyt ihan hyvin. Tästä kun löytyy nuo suodattimet valmiina, ei tepsi ihan kaikkiin mutta kaikkein häiritsevimmät vilkutukset kyllä lähtee. Helppokin vielä, oikea korva ja block content.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
o
Jotkut popupit on taas alkanut osaamaan ohittaa kaiken filtteröinnin. Lähinnä pokeri mainoksia ja privaatti stripin tyrkytystä. Mitäs järeätä kalustoa niiden blokkaamiseen tarttis?

Jesse Hakasen Adblock Plus Pop-up Addon lisäpalikka poistaa tuollaiset "Livejasmin"-tyyppiset ärsyttävyydet.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Uusimmat

Suosituimmat