Thrive-The code/new energy technology etc.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olisin kiitollinen jos kokeneet auttaisivat minua muodostamaan suhtautumistavan tähän nk. koodiin ja sen sovellutuksiin:

http://thrivemovement.com/the_code

Kommentit (2)

Puuhevonen
Seuraa 
Viestejä5296
Liittynyt9.1.2011

sorry, mutta taitaa olla niin että sivustolla täyttyi riittävästi klišeisen skitsofrenian tunnusmerkkejä. Joten luulen ettei kannata tuolta sivustolta ihan ensimmäisenä lähteä etsimään informaatiota, vaan kannattaa ainakin aluksi laajentaa ymmärrystään turvallisella, esimerkiksi Wikipeediasta löytyvällä informaatiolla.

Sitten kun on hyvä ymmärrys perusteista, voi lähteä etsimään vaihtoehtoisempia lähestymistapoja, mikä itselleen vain sopii parhaiten. Mutta vaihtoehtoisissa ajatuksissa on se vika, että jos et itse pysty arvioimaan informaation luotettavuutta, niin ei sitä kukaan muukaan sinun puolestasi ryhdy arvioimaan. Joten ennen kuin perusteet on kunnossa ja pystyt itse arvioimaan asioita objektiivisesti, niin suosittelen pysymään turvallisissa ja yleisesti hyväksytyissä ajatuksissa.

»According to the general theory of relativity space without aether is unthinkable.»

Vierailija
Puuhevonen
sorry, mutta taitaa olla niin että sivustolla täyttyi riittävästi klišeisen skitsofrenian tunnusmerkkejä. Joten luulen ettei kannata tuolta sivustolta ihan ensimmäisenä lähteä etsimään informaatiota, vaan kannattaa ainakin aluksi laajentaa ymmärrystään turvallisella, esimerkiksi Wikipeediasta löytyvällä informaatiolla.

Sitten kun on hyvä ymmärrys perusteista, voi lähteä etsimään vaihtoehtoisempia lähestymistapoja, mikä itselleen vain sopii parhaiten. Mutta vaihtoehtoisissa ajatuksissa on se vika, että jos et itse pysty arvioimaan informaation luotettavuutta, niin ei sitä kukaan muukaan sinun puolestasi ryhdy arvioimaan. Joten ennen kuin perusteet on kunnossa ja pystyt itse arvioimaan asioita objektiivisesti, niin suosittelen pysymään turvallisissa ja yleisesti hyväksytyissä ajatuksissa.

No muotoilin ehkä kysymyksen vähän onnettomasti. Olisi pitänyt kysyä, että mitä mieltä te olette?

Vaikka toisivatkin esille asioita, joita useat pitävät sekapäisinä, niin eihän se tarkoita etteivätkö voisi tuoda esille asiallistakin infoa. No, pystytkö itse objektiivisesti tutkiskelemaan esille tuomiani aiheita ja tuomaan syntyneen käsityksesi tähän esille? Tarkoitukseni on luoda aiheesta keskustelua.

Uusimmat

Suosituimmat