Viking Lotto -conspiracy

Seuraa 
Viestejä2683
Liittynyt3.10.2006

Phony et kumppanit eivät ilmeisesti anna keskustella Viking Lotosta.

Numerot on nyt arvottu. Päävoitto ei osunut Suomeen. Mitä voimme päätellä tästä ?
http://www.nelonen.fi/uutiset/kotimaa?fresh
Itse en laita senttiäkään tuohon huuhaaseen. Ei ole vaikeaakaan nauhoitella kerran viikossa sopivia lähetyksiä, että porukka ei voita. Sitten vasta uskon, kun samassa lähetyksessä on päivän lehti uutisineen ja päivämäärineen sekä kuva teksti-tv:n kellosta. Ei taida olla eikä tulla. Viime kerralla joskus syyskuussa arvottiin väärät (?) numerot. Mitä se sitten tarkoittaa ?
Itse arvelen, että päävoittoa kasvatetaan tahallisesti, jotta rahavirta tulisi sisäänpäin mahdollisimman pitkään suurinumeroisena. Sillä onhan näissäkin varmaan omat kvartaalinsa. Ulos annetaan silti niukka määrä verrattuna pelattuihin rahamääriin. Onhan se Suomessakin havaittu, että silloin pelataan enemmän, kun potti on suuri. Mitä tarkoittaa virallinen valvoja ? Virallinen valvoja on mielestäni virallinen vasta, kun se joka kerta vaihtuu eri tyypiksi. Silloin ei voi tulla konsensusta, että vedetään yhdessä välistä.

Antakaas ny valvojat tilaa aralle asialle, vai tuleeko Veikkaus supoineen kimppuun. Onko aihetta MOT:iin ? Voi tietysti olla, että kaikki on sattumaa ja että olen väärässä, mutta en varmasti ole ainoa, jonka epäilykset ovat heränneet. Näillä mainitsemillani parannusehdotuksilla luottamus voitaisiin tuoda takaisin. Siksi tällaista keskustelua tarvitaan. Suomessa on paljon köyhiä, joilla toivona on lottopotti. Jos sekin toivo on turha, niin katson ainakin itse touhun rikolliseksi.

[Tämä ketju on nimetty uudelleen. Alkuperäinen nimi oli "lukittu viestiketju", joka ei kerro ketjun sisällöstä mitään. Uusi otsikko tuskin on täydellinen sekään, mutta kuvaa ehkä hiukan paremmin, mistä ketjussa on kyse. -asdf]

Parempi on olla sanomatta mitään, jos ei ole mitään sanottavaa. Keskustella voi aina.

Kommentit (12)

Vierailija

Viimeinen niitti kusetuksen arkkuun on, ettei uusia kuponkeja voi jättää klo. 20.30 jälkeen, vaikka arvonta on 20.45. 15 min aikaa generoida tietokoneella rivi, jossa on sopivasti pieniä voittoja ja ehkä jokin vähän isompi, jottei uskottavuus menisi. Sitten vaan säädetään puntarit kohdalleen ja arvonta voi alkaa.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007

"Phony et kumppanit eivät ilmeisesti anna keskustella Viking Lotosta.

Numerot on nyt arvottu. Päävoitto ei osunut Suomeen. Mitä voimme päätellä tästä ?"
Voinemme päätellä, että päävoitto ei osunut Suomeen. (suoneen?)

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

rcislandlake
Seuraa 
Viestejä2683
Liittynyt3.10.2006
Astronomy
"Phony et kumppanit eivät ilmeisesti anna keskustella Viking Lotosta.

Numerot on nyt arvottu. Päävoitto ei osunut Suomeen. Mitä voimme päätellä tästä ?"
Voinemme päätellä, että päävoitto ei osunut Suomeen. (suoneen?)

No en oikein tiedä, voiko todennäköisyydet olla pelattujen rivien mukaan sillä valtiolla, jossa pelejä pelataan eniten, ehkä sitten. Olen aina luullut, että jokaisella on sama mahdoton mahdollisuus voittaa.. Tämän mukaanhan jos tietää, että kun Norjassa pelataan eniten, niin Norja aina voittaa.. Eli ei siis edes kannata pelata.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194708 ... onaan.html

Suomeen ei yhtään pääosumaa, Norjaan 4 kpl.

Norjalaisilla eniten voittoja

Viking Lottoa pelataan Suomessa kolmanneksi eniten Norjan ja Tanskan jälkeen.

Täysosumissa johtaa tänä vuonna Norja (42) ennen Tanskaa (21) ja Suomea (14). Viking Loton päävoitoista on sen 1993 alkaneen historian kuluessa yli puolet on mennyt Norjaan, missä peli on erittäin suosittu. Täysosumista noin joka viides on osunut Suomeen.

Tänä vuonna mukaan tulleista Baltian maista Latviassa vielä odotellaan ensimmäistä täysosumaa, mutta Liettuaan niitä on ehtinyt mennä jo kaksi. Myös Virossa päävoittosarake näyttää vielä nollaa.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/lotoi ... 24234.html
http://www.ampparit.com/haku?q=viking+lotto&t=news
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/nelon ... 22636.html

Parempi on olla sanomatta mitään, jos ei ole mitään sanottavaa. Keskustella voi aina.

rcislandlake
Seuraa 
Viestejä2683
Liittynyt3.10.2006
Sahrah
Viimeinen niitti kusetuksen arkkuun on, ettei uusia kuponkeja voi jättää klo. 20.30 jälkeen, vaikka arvonta on 20.45. 15 min aikaa generoida tietokoneella rivi, jossa on sopivasti pieniä voittoja ja ehkä jokin vähän isompi, jottei uskottavuus menisi. Sitten vaan säädetään puntarit kohdalleen ja arvonta voi alkaa.

Yritin hieman klo. 20.00 jälkeen. Ei onnistunut. Jos numerot lyötäisiin myöhemmin, ilmeisesti ei olisi aikaa hakea oikeaa nauh.... historia-kulttuurit-ja-yhteiskunta-f13/tapaus-viking-lotto-t53211.html?hilit=viking lotto

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
Sahrah

Pitkässä juoksussa se on aivan sama. Yritykselle siitä kyllä voi olla hyötyä, mutta pelaajalle todennäköisyydet pysyvät samoina, tai firma jää kiinni.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
rcislandlake
No en oikein tiedä, voiko todennäköisyydet olla pelattujen rivien mukaan sillä valtiolla, jossa pelejä pelataan eniten, ehkä sitten. Olen aina luullut, että jokaisella on sama mahdoton mahdollisuus voittaa.. Tämän mukaanhan jos tietää, että kun Norjassa pelataan eniten, niin Norja aina voittaa.. Eli ei siis edes kannata pelata.

Eli sä ostat kuponkiisi aina vain yhden rivin? Koska sillä on sama todennäköisyys voittaa kuin muillakin riveillä?

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Itse jos lottoan, annan tietokoneen suosiolla generoida rivit.

..Koska oletan heidän joutuvan algoritmeillänsä kompensoimaan junttien rivejä.
(Eli rivejä joissa ei ole hajontaa. 123456 -> 234567 -> 345678)

Joskus äiti pisti mut hakee loton ja sain täyttää pari riviä itse. Kotiin tultuani hän sanoi että rivini olivat ihan paskoja.

Rivini voitti yli 5000 markkaa muistaakseni. Äiti sanoi ettei se ollut minun rivini.

Se oli.
(Pointti ei siis ollut tuoda esille sitä ilmapiiriä jossa minut on kasvatettu, vaan sitä taikauskoa joka lottoon liittyy.

..Sitä paitsi näin jälkiviisaasti oikeudenmukaisuus palautu kun se meni ja tappo itsensä. Ei se tosin minua auttanut, jopa päinvastoin, mutta mulla on kaksi piloille hemmoteltua pikkuveljeä.)

visti
Seuraa 
Viestejä6331
Liittynyt16.11.2009
rcislandlake
Phony et kumppanit eivät ilmeisesti anna keskustella Viking Lotosta.

Numerot on nyt arvottu. Päävoitto ei osunut Suomeen. Mitä voimme päätellä tästä ?
http://www.nelonen.fi/uutiset/kotimaa?fresh
Itse en laita senttiäkään tuohon huuhaaseen. Ei ole vaikeaakaan nauhoitella kerran viikossa sopivia lähetyksiä, että porukka ei voita. Sitten vasta uskon, kun samassa lähetyksessä on päivän lehti uutisineen ja päivämäärineen sekä kuva teksti-tv:n kellosta. Ei taida olla eikä tulla. Viime kerralla joskus syyskuussa arvottiin väärät (?) numerot. Mitä se sitten tarkoittaa ?
Itse arvelen, että päävoittoa kasvatetaan tahallisesti, jotta rahavirta tulisi sisäänpäin mahdollisimman pitkään suurinumeroisena. Sillä onhan näissäkin varmaan omat kvartaalinsa. Ulos annetaan silti niukka määrä verrattuna pelattuihin rahamääriin. Onhan se Suomessakin havaittu, että silloin pelataan enemmän, kun potti on suuri. Mitä tarkoittaa virallinen valvoja ? Virallinen valvoja on mielestäni virallinen vasta, kun se joka kerta vaihtuu eri tyypiksi. Silloin ei voi tulla konsensusta, että vedetään yhdessä välistä.

Antakaas ny valvojat tilaa aralle asialle, vai tuleeko Veikkaus supoineen kimppuun. Onko aihetta MOT:iin ? Voi tietysti olla, että kaikki on sattumaa ja että olen väärässä, mutta en varmasti ole ainoa, jonka epäilykset ovat heränneet. Näillä mainitsemillani parannusehdotuksilla luottamus voitaisiin tuoda takaisin. Siksi tällaista keskustelua tarvitaan. Suomessa on paljon köyhiä, joilla toivona on lottopotti. Jos sekin toivo on turha, niin katson ainakin itse touhun rikolliseksi.

Neuvo 1: Älä haaskaa rahojasi loton kaltaiseen moolokin kitaan.
Neuvo 2: Älä usko maailmasta noin pahaa. Lotto tuottaa erinomaisesti sen järjestäjille ilman huijaustakin.

rcislandlake
Seuraa 
Viestejä2683
Liittynyt3.10.2006

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/vikin ... 13462.html

Alkaa kyllä hiukan epäilyttää oikeasti. Taas Viking loton arvonta myöhässä. Menikö joku himskatin suomalainen voittamaan sen onnennumeropotin 24 miljoonaa euroa ja koska ehkä Veikkauksen ja Norjalaisten sopparissa lukee, ettei sitä saa olla.. niin uusiks meni arvonta.

Viking Loton arvonta tänään keskiviikkona 11.1. viivästyy.

Syynä ovat ongelmat Veikkauksen peliaineiston tiedonsiirrossa Viking Lotto -maiden yhteiseen tietojärjestelmään.

Ongelmaa selvitetään paraikaa. Asiasta tiedotetaan lisää heti, kun lisätietoja saadaan.

Veikkaus pahoittelee tilannetta.

Ja miten oli se RAY:n pokeripeli ? RAY:n työntekijä voitti.. Nää rahapelifirmojen epäselvyydet pitäis kyllä selvittää Viron Pölliisin toimesta.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kansa ... 77656.html

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Eipä taida olla Veikkauksella oikein mahkuja maksella noita päävoittoja, kun täytyy kerätä massia Guggenheimin museon kulujen täyttämiseksi.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Uusimmat

Suosituimmat