Menetettyä Itsenäisyyttä!

Seuraa 
Viestejä501
Liittynyt15.1.2008

[size=150:37fx4tc9]Menetettyä Itsenäisyyttä![/size:37fx4tc9]

http://aijaa.com/007859147475.jpg

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Samapa tuo, eipä me ehditty itsenäisiä olla kuin about 100vuotta. Nationalismi nyt muutenkin on kuoleva idealogia. Sama se minkä vallan alla ollaan niin kauan kuin homma toimii.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
vapaatyyli
Samapa tuo, eipä me ehditty itsenäisiä olla kuin about 100vuotta. Nationalismi nyt muutenkin on kuoleva idealogia. Sama se minkä vallan alla ollaan niin kauan kuin homma toimii.
ei sekään toimi, että valtaa keskitetään, kun valta näyttää korruptoivan ja absoluuttinen valta korruptoi absoluuttisesti.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

iMuke
Seuraa 
Viestejä1339
Liittynyt13.3.2008

Minusta nämä jutut muka menetetystä itsenäisyydestä on lähinnä propagandaa tai teoreettista pohdiskelua. Suomi on ihan tarpeeksi itsenäinen niin kauan kun täällä ei naapurimaan (tai minkään muunkaan maan) soltut partioi. Koko itsenäisyysasia on kyllä minulle aivan yhdentekevä, voin aivan hyvin asua jossain muuallakin.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
iMuke
Minusta nämä jutut muka menetetystä itsenäisyydestä on lähinnä propagandaa tai teoreettista pohdiskelua. Suomi on ihan tarpeeksi itsenäinen niin kauan kun täällä ei naapurimaan (tai minkään muunkaan maan) soltut partioi. Koko itsenäisyysasia on kyllä minulle aivan yhdentekevä, voin aivan hyvin asua jossain muuallakin.
kyllä siitä on itsenäisyys kaukana, kun päätökset tehdään Brysselissä ja siniset robotit vartioivat niiden noudattamista Suomessa.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

kohe
Seuraa 
Viestejä1257
Liittynyt30.8.2009

Ei voi pitää itsenäisenä maata joka ei itse saa päättää edes sitä että minkä kokoisia mansikoita maan toreilla saa myydä.

Reifengas
Seuraa 
Viestejä3139
Liittynyt30.5.2010

Itsenäisyyden ratkaisee aina se, mitä kieltä alueella oleva sotalaitos käyttää. Jos se on samaa kuin alueen asukkaiden, niin kyseessä voi olla itsenäinen alue.

Jos taas sotilaat puhuvat jotain muuta kieltä, alue ei ole missään tapauksessa itsenäinen.

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Vierailija
taucalm
vapaatyyli
ei sekään toimi, että valtaa keskitetään, kun valta näyttää korruptoivan ja absoluuttinen valta korruptoi absoluuttisesti.

Jos se toimii siten että minä saan tehdä suhteellisessa määrin mitä huvittaa niin eipä tuo paljoa haittaa.

NWO olisi varsin tervetullut mikäli se hoitaisi asiat siten että sodat loppuisi maailmasta kokonaan. Pitäköön valtansa, en minä sitä halua.

Vierailija
taucalm
[/quote]kyllä siitä on itsenäisyys kaukana, kun päätökset tehdään Brysselissä ja siniset robotit vartioivat niiden noudattamista Suomessa.

Tässä on juuri se siemen, miksi EU:lla menee niin ****tin huonosti. Kaikki vaan tuijottavat omaan napaansa. Paitsi Suomi, joka on perinteisesti "mallioppilas" ja jolle varsinkin etelän maat nauravat partaansa euron kuvat silmissä villisti kiiluen.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
Pirta
[size=150:iyhqceiq]Menetettyä Itsenäisyyttä![/size:iyhqceiq]

http://aijaa.com/007859147475.jpg

Hän puhuu merkein ja ihmeteoin ja on villitsevä kansaa kuin väärä profeetta.
Hei Pirta muuten. Tämähän on keskustelupalsta. Linkität tänne jotain satiirisia kuvia Käteisestä Sekoomuksen edustajana. Kuvista voi minun tulkinnan mukaan havaita että olet pettynyt kokoomuslaiseen politiikkaan ja maan ohjaamiseen..EIkö näin? No kertoisitko mitä tekisit toisin jos sinä ja kloonisi istuisivat enemmistön voimin Eduskunnassa ja Hallituksessa? Kuinka uskottaavaa vaihtoehtopolitiikka voisit aikaansaada?

Minusta vaan tuntuu pahalta kun vaahtoat täällä argumentoiden kuin ylä-asteen renttu jonka henkireikä on liikuntatunnit kun pää meinaa hajota kun ei pärjää koulussa. Sulla olis paljon sanottavaa varmaankin mutta viestisi ja uskottava argumentointi katoaa liiallisen tunneperäisten väitelauseiden viedessä aivan liian ison palan sun kakusta..

Missä ovat esimerkit + syy-seuraussuhteen osoittamiset + premissit sekä johtopäätökset..

Tuntuu siltä että sinä olet se joka itsepäisesti pitäytyy itsenäisyytensä menettäneenä hokien samaa skeidaa liian usein..No olen minäkin innostunut aikoinaan vaahtoamaan liikaa jonninjoutavia armeija-sivarijuttuja mutta olen käsittääkseni siitä rahtusen kasvanut eteenpäin. Ei siis millään pahalla..

-

Vierailija
Reifengas
Itsenäisyyden ratkaisee aina se, mitä kieltä alueella oleva sotalaitos käyttää. Jos se on samaa kuin alueen asukkaiden, niin kyseessä voi olla itsenäinen alue.

Jos taas sotilaat puhuvat jotain muuta kieltä, alue ei ole missään tapauksessa itsenäinen.

Jännä, Tsekki voisi siis miehittää Slovakian ilman että Slovakian voisi katsoa menettäneen itsenäisyytensä! Niin, tai tietty toisinpäin..

Vierailija
OzziXX
Reifengas

Jännä, Tsekki voisi siis miehittää Slovakian ilman että Slovakian voisi katsoa menettäneen itsenäisyytensä! Niin, tai tietty toisinpäin..

Niinpä. Saksakin voisi miehttää yli puolet Eurooppaa kielikysymyksen perusteella. Mutta hupsista heleijaa, niinhän se jo tekikin n.70 v. sitten. Sitten heiltä lähti mopo käsistä ja tuli yriteltyä muitakin kielialueita tunnetuin seurauksin.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
baal1984
Hän puhuu merkein ja ihmeteoin ja on villitsevä kansaa kuin väärä profeetta.
Hei Pirta muuten. Tämähän on keskustelupalsta. Linkität tänne jotain satiirisia kuvia Käteisestä Sekoomuksen edustajana. Kuvista voi minun tulkinnan mukaan havaita että olet pettynyt kokoomuslaiseen politiikkaan ja maan ohjaamiseen..EIkö näin? No kertoisitko mitä tekisit toisin jos sinä ja kloonisi istuisivat enemmistön voimin Eduskunnassa ja Hallituksessa? Kuinka uskottaavaa vaihtoehtopolitiikka voisit aikaansaada?

Minusta vaan tuntuu pahalta kun vaahtoat täällä argumentoiden kuin ylä-asteen renttu jonka henkireikä on liikuntatunnit kun pää meinaa hajota kun ei pärjää koulussa. Sulla olis paljon sanottavaa varmaankin mutta viestisi ja uskottava argumentointi katoaa liiallisen tunneperäisten väitelauseiden viedessä aivan liian ison palan sun kakusta..

Missä ovat esimerkit + syy-seuraussuhteen osoittamiset + premissit sekä johtopäätökset..

Tuntuu siltä että sinä olet se joka itsepäisesti pitäytyy itsenäisyytensä menettäneenä hokien samaa skeidaa liian usein..No olen minäkin innostunut aikoinaan vaahtoamaan liikaa jonninjoutavia armeija-sivarijuttuja mutta olen käsittääkseni siitä rahtusen kasvanut eteenpäin. Ei siis millään pahalla..

mikäli itse istuisin päättävissä elimissä ajaisin sellaista uudistusta poliittiseen paskanjauhantaan, että keskustelusta kansalaisten kanssa tehtäisiin helppoa ja vaivatonta. perustettaisiin internetfoorumi, jossa jokainen kansalainen voisi osallistua keskustelemaan päätöksistä, ehdottaa uusia ja edustuslaitoksemme jäsenillä olisi pakko ottaa niihin kantaa ja loogisesti perustella miksi näin, tai miksei. foorumi olisi sensuroimaton.

tällä hetkellä edustajamme edustavat rahaa, eivät ihmisiä. mitään julkista keskustelua kansalaisten kanssa ei ole vaan edustajat saattavat vastailla sähköposteihin yksittäisten ihmisten kanssa eikä ketään voi kommentoida tätä kahdenvälistä keskustelua. yleensä sähköposteihin vastaa avustaja, eikä ole mitään takeita siitä, että veisi sanomaa eteenpäin edustajalle.

tähän on saatava muutos, tai yhteiskuntarauha särkyy jossain vaiheessa, Suomessakin. kansan täytyy tehdä päätöksiä yhdessä edustajien kanssa, ei niin, että edustajat keskustelevat rahan kanssa ja tekevät rahaa hyödyttäviä päätöksiä, koska hyötyvät itse siitä.

Vierailija

Niin Taucalmtuollaisia utopioita esittää sellaiset joilla on kaikista vähemmän mahdollisuuksia päästä mihinkään päättävään asemaan

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat