Selvä ketju

Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Kirjoita tähän ketjuun, jos et ole hönössä. Miltä tuntuu, meneekö lujaa, mitä ajatuksia jne. Päihteitä nauttineena kirjoittelu kielletty, joten lopetan välittömästi tämän aloituksen survaistuani.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Kommentit (14)

Erakko
Seuraa 
Viestejä1807
Liittynyt26.8.2005

Ei nyt niin lujaakaan mene. Olen syönyt kuorineen hyviä kotimaisia omenia, joten piereskelen. Tulen juuri saunasta. Kohtalaisen tyytyväisenä päivään. Olen leikkinyt jälleen kaivurilla, vienyt hiesun sekaista hiekkaan multamaalle. Aion jatkaa tiistaina.

Mietin tässä, uskaltaisiko julkaista Picasassa omakuvani, jossa yritän olla hauska. Olisi kyllä pitänyt ajaa parta ennen kuvanottoa. Jätän harkintaan.

Tämä on 999 viestini. En tiedä, onko mukana poistetut viestit. Olen hieman ajatellut, olisiko kiintiöni nyt täynnä. Jätän harkintaan.

On vielä yksi asia, josta haluaisin kertoa. En kuitenkaan kerro. Pidän sen sydämeni sopukoissa.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Minäkään en siis voi kirjoittaa koska en ole selvä. Harmi, oli niin paljon tärkeää asiaa.

PS. ketjun idea ei toimi.

くそっ!

Vierailija
Erakko
Ei nyt niin lujaakaan mene. Olen syönyt kuorineen hyviä kotimaisia omenia, joten piereskelen. Tulen juuri saunasta. Kohtalaisen tyytyväisenä päivään. Olen leikkinyt jälleen kaivurilla, vienyt hiesun sekaista hiekkaan multamaalle. Aion jatkaa tiistaina.

Mietin tässä, uskaltaisiko julkaista Picasassa omakuvani, jossa yritän olla hauska. Olisi kyllä pitänyt ajaa parta ennen kuvanottoa. Jätän harkintaan.

Tämä on 999 viestini. En tiedä, onko mukana poistetut viestit. Olen hieman ajatellut, olisiko kiintiöni nyt täynnä. Jätän harkintaan.

On vielä yksi asia, josta haluaisin kertoa. En kuitenkaan kerro. Pidän sen sydämeni sopukoissa.

No ethän sä nyt voi lopettaa! Kaikki vaan sisälmysten syövereistä tänne.

Taidan olla palstalla ilmeisen outo, kun olen yleensä selvin päin . Ei kestä pää, ei rujo ruumis kuin varovaista viininsiemailua

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Tunnustus: En ole koskaan ollut humalassa/kännissä.

Pääni taitaa siis olla muuten sekaisin. Kroonista?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

En tiedä voinko kirjoittaa tähän, koska tuli valvottua viime yö. Väsymys tuntuu aika ankaralta päihteeltä.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Joo. Yö nukkumatta, niin seuraavana iltana saa ilmasen kännin. Vinkki vinkki!

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Valvoin varmuuden vuoksi myös viime yön. Nyt tämä alkaa mennä jo yliannostuksen puolelle.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Peräaukon sulkijalihaksen venähdys/revähdys sattuu ja paljon. Kokeilkaapa. Laittakaa liukastusainetta dildoon ja sujauttakaa se liian nopeasti sisälle, yhtään empimättä. Ja heti ulos. Kipu jatkuu minuutteja. Tuntuu siltä kuin perse olisi revennyt. Koska se onkin!

くそっ!

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Siis kyllähän ronronin havainto vaikuttaa ihan selvältä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Rupes tekkeen viinaa mieli...

Viime lauantaina vedin kaariyrjöt vessaan ja oli kiva pestä vessaa ja yrjötä välillä vähän lisää.

Vois perjantaina ottaa vaan ihan kohtuudella.

Hämmentää.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Nyt voin ihan luvan kanssa kirjoitella tähän ketjuun, mutta enpä keksi mitään kirjoitettavaa.

Huomenna Etelä-Amerikkaan lähdössä.

10 minuuttia jo Soneran odotusmusiikkia kuunnellut.

Eipä tässä muuta.

Uusimmat

Suosituimmat