TV-kanava JIMin maailmanloppuohjelmat

Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Aika köykäistä tavaraa tuntuu olevan JIM-kanavan maailmalopun ennustukset ja ideat. Lähinnä tarkistaisin sitä että tosiaanko siellä kuvattiin maapallon kiepahtavan etelä pohjoiseen ja pohjoinen etelään, kun magneettiset navat kääntyvät? Jutussa esitettiin, että jonkun ohittavan tappajaplaneetan mageneettikenttä kykenee moiseen.

Voi olla että olen käsittänyt koko hömellyksen väärin, mutta siksi sitä tässä varmistelen.

Miten raati muuten valmistautuu vuoden päässä olevaan maailmanloppuun? Oikeastaan voisi ostaa uuden auton pitkällä maksuajalla. Aika pienellä panostuksella saisi ajaa paremmalla autolla maailman tappiin. Ja olisi varmasti mukavampi kohdata tuho hyvässä autossa kuin huonossa sellaisessa. Ja myös naapuri mieluummin kadehtisi kuin että minä joudun kadehtimaan.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Sivut

Kommentit (105)

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

JIM-kanavan "dokumentit" perustuvat pelkkään huuhaahan ja taikauskon tahalliseen levittämiseen. Ovat siis melkein pelkkää valetta ja hullujen satuilua. Ohjelmiin pitäisi panna pakollinen huomautus "Tämä on valetta". Onhan tupakkatuotteissakin pakollinen merkintä haitallisuudesta. Vastuuttomasti tuutataan puolustuskyvyttömiin mieliin kaikenlaista saastetta.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32675
Liittynyt6.12.2009

Yksikertainen kysymys "Miksi" on pirullisen paljastava.

Jim TV haluaa; katsojia eli rahaa...Siinä se yksikertaisuudessaan se motiivi miksi noita proggigsia tuotetaan.

.

Vierailija
jussipussi

Jim TV haluaa; katsojia eli rahaa...Siinä se yksikertaisuudessaan se motiivi miksi noita proggigsia tuotetaan.

.

Keskimääräiset katsojat ovat siis vielä tyhmempiä kuin olen kuvitellut.

Vierailija

nehä on ihan täydellistä viihdettä. missään nimessä näitä ohjelmia ei saa kieltää, tosin "tämä on valhetta ja humpuukia"-leima niihin pitäisi saada. mikäs mukavampaa, kuin sunnuntaivapinoissa katsoa putkeen maailmanlopusta!

itse aion valmistautua maailmanloppuun en mitenkään. se olkoon päivä muiden joukossa. sitä paitsi ainoa ja oikea maailmanlopun ennustus meni pielee, eli terminaattorissa ilmoitettu. kaikki muu on turhaa.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1337
Liittynyt13.3.2008
Sannelo
nehä on ihan täydellistä viihdettä. missään nimessä näitä ohjelmia ei saa kieltää, tosin "tämä on valhetta ja humpuukia"-leima niihin pitäisi saada. mikäs mukavampaa, kuin sunnuntaivapinoissa katsoa putkeen maailmanlopusta!

itse aion valmistautua maailmanloppuun en mitenkään. se olkoon päivä muiden joukossa. sitä paitsi ainoa ja oikea maailmanlopun ennustus meni pielee, eli terminaattorissa ilmoitettu. kaikki muu on turhaa.

Aivan, kuvittelisin että keskimääräinen katsoja juurikin ajattelee niitä viihteenä eikä suinkaan usko kaikkea sitä soopaa mitä sieltä tulee. Tottahan tietysti on olemassa se pieni mutta äänekäs yksinkertaisten joukko, jotka niihin uskovat.

Vierailija

olis jännää joskus tavata ihminen, joka ottaa ne todesta. mitenhän sitä reagois? tulisko sota, niinkuin sodin iso-täti vainaan kanssa homeopatiasta? vai naurattasko vaan?
yksi kaveri hurahti täysin siihen zeitgaist-"dokkariin", en voinu kuin tuijottaa suu auki kun se vaahtos asiasta. sen jälkeen emme olleet tekemissä noin vuoteen, kunnes tämä innostus meni ohi.

Vierailija

Vaikka 21.12.2012 ei mitään mullistavaa tapahtuisikaan, niin

21.12. on aina merkittävä päivä. Minä ja monet muutkin täytämme silloin vuosia.

Joten sehän on silloin yhtä juhlaa!

Itse olen ajatellut että ehkäpä elämäni kuolevaisena olisi silloin puolessa välissä.

Monelle tuo päivä on tietysti maailmanloppu, aivan kuten tämäkin päivä oli / on maailmanloppu niille jotka tänään kuolivat / kuolevat.

Ja eipä kai siinä mitään ihmeellistä ole, jos vähän isompaa vaihteluakin olisi tiedossa jossakin vaiheessa tulevaisuudessa, joten miksei sitten vaikka 21.12.2012?

Ps. ikuinen ei voi koskaan loppua.

Uusia maailmankaikkeuksia voi toki syntyä ikuisesta asiasta ja aikanaan nekin "loppuvat", mutta ei ikuisuus minnekään silti häviä!

.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
Marssilainen
Ohjelmiin pitäisi panna pakollinen huomautus "Tämä on valetta".

Samainen huomautus pitäisi saada myös TV7:skan koko ohjelmavirtaan.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Sen takia Jim-tv:n "dokkareita" onkin hauska katsoa. Niissä on yleensä laitettu joitain asioita, joita myös virallinen tiede on käsitellyt. Loput vedetäänkin lonkalta ja erittäin vilkkaalla mielikuvituksella. Loppuun vielä vähän salaliitto-teoriaa niin avot johan saadaan katsojia siunastelemaan.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

En tiedä mikä on TV7, mutta jos siellä on jotain samanlaista, niin toki tästä tulee asiaankuuluvasti ilmoittaa

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Vierailija
Marssilainen
En tiedä mikä on TV7, mutta jos siellä on jotain samanlaista, niin toki tästä tulee asiaankuuluvasti ilmoittaa

Uskovaiskanava.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32675
Liittynyt6.12.2009
Carloz
jussipussi

.

"Keskimääräisiä" on eniten ja se tuo katsojalukuja ylemmäs..

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32675
Liittynyt6.12.2009
Jukka Savorinen
ikuinen ei voi koskaan loppua.

Eikä myöskään samalla logiikalla voi syntyä/alkaa. Se mikä "syntyy", "kuolee" koska ne on yksi ja sama

Miten olevaisuus voi olla jos siltä riistetään ei olla pois?

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
Electric shadow
Marssilainen

Uskovaiskanava.

Voidaan luonnehtia myös termein "aivopesukanava", "valehtelukanava" tai ihan vain "hihhulikanava"

http://www.tv7.fi/

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija
jussipussi
Carloz
"Keskimääräisiä" on eniten ja se tuo katsojalukuja ylemmäs..

"Just think of how stupid the average person is, and then realize half of them are even stupider!"
George Carlin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat