Liian kovat vaatimukset naismarkkinoilla

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

En oo eukkoa löytänyt ja olen jo 26-vuotias. Johtuuko siitä että olen köyhä ja käyn ammattikoulua.

Missä naisia pystyy tapaamaan, missä päin liikkuu sopivassa ikähaarukassa olevat naiset?

Ei kyllä itselle ole ongelma, ainahan sitä voi vaikka vielä 60-vuotiaanakin hakea venäjältä muurmanskista 20 vuotiaan vaimon. Saa monesti sukulaisetkin mukana.

Sivut

Kommentit (30)

T-Bolt
Seuraa 
Viestejä3602
Liittynyt6.5.2009
tiäremiäs
En oo eukkoa löytänyt ja olen jo 26-vuotias. Johtuuko siitä että olen köyhä ja käyn ammattikoulua.

Missä naisia pystyy tapaamaan, missä päin liikkuu sopivassa ikähaarukassa olevat naiset?

Ei kyllä itselle ole ongelma, ainahan sitä voi vaikka vielä 60-vuotiaanakin hakea venäjältä muurmanskista 20 vuotiaan vaimon. Saa monesti sukulaisetkin mukana.

Etsi muija jota kiinnostaa vanhat rellut ja sitikat, eiköhän homma ala pelittää

Too many protest singers, not enough protest songs...

Vierailija
tiäremiäs
....olen jo 26-vuotias.

..... ja käyn ammattikoulua.
....
ainahan sitä voi vaikka vielä 60-vuotiaanakin hakea venäjältä muurmanskista 20 vuotiaan vaimon. Saa monesti sukulaisetkin mukana.

Hmm.

Muurmanskin vaihtoehdon onnistuminen saattaa pitkälti korreloida siihen, oletko saanut ammattikoulun jo päätökseen tuolloin 2045.

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007
tiäremiäs

Jos olet hieman ujo ja ehkä sosiaalisesti rajoittunut, niin kuin olet jossain ketjussa antanut ymmärtää. Eikä flirttiin ja naisen iskemiseen ole rohkeutta. Silloin kannattaa osallistua nettitreffailuun, jolloin kontaktin löytäminen on helpompaa. Tai osallistua johonkin vapaa-ajan toimintoon, missä on myös naisia. Marttajärjestö sattais siinä suhteessa olla hyvä, että siellä on paljon naisia. Tai vaikkapa Rellu-kerho.

Vierailija
tiäremiäs

Parhaiten niitä löytyy kavereiden kautta, eli osallistu kotibileisiin tai järjestä niitä itse ainakin pari kertaa viikossa.

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007
Tiäremiäs

Ikähaarukkaa tärkeämpi ja mielenkiintoisempi on se toinen haarukka. Eli pitää pyrkiä pääsemään siihen käsiksi.

Vierailija

Haluuks päästä sokkotreffeille mun siskon kanssa

Mutt ei kokeile vaikka jotain netin deittipalstaa : match, suomi24treffit, kotisatama jne.. mitä näitä nyt onkaan ja mee vaikka joihinkin lähistön tansseihin, tansseissa pääsee tapaamaan sinkkunaisia niin-ikään.

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007
ovolo
Tiäremiäs

Ikähaarukkaa tärkeämpi ja mielenkiintoisempi on se toinen haarukka. Eli pitää pyrkiä pääsemään siihen käsiksi.

Kun sitten onnistut pääsemään siihen häkkyrään käsiksi, niin se on sitten menoa. Hääkellot soi vuoden sisällä ja jaloissa pyörii kopio tiäremiähestä. Siinä unohtuu ne pienet rellun vaivat ja kitinät.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
vapaatyyli

Haluuks päästä sokkotreffeille mun siskon kanssa

Mutt ei kokeile vaikka jotain netin deittipalstaa : match, suomi24treffit, kotisatama jne.. mitä näitä nyt onkaan ja mee vaikka joihinkin lähistön tansseihin, tansseissa pääsee tapaamaan sinkkunaisia niin-ikään.

Mistä päin sun siskos löytyy, onko joku nörtti?

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
tiäremiäs
Mitä tanssikurssit maksaa?

Luulen etttä niitä on ihan ilmaisiakin joissain harrastuspiirerissä. Se olikin yksi asia mistä aioin sinulle kirjoittaa. Kun lukee deittipalstoja niin miehen pitäisi olla autoileva, omillaan toimeentuleva (so.tienata enemmän kuin nainen), tuo tanssitaitoinen, tupakoimaton,rehellinen, akateeminen, vapaa, huumorintajuinen. jne. Minä ihmettelen missä on sellaisia vapaita naisia, joilla on niin suuri markkina-arvo, että voi tuollaisia vaatimuksia esittää. Joutuu sitten turvautumaan palstohin, kun ei käytännössä tuollaisia miehiä juurikaan ole vapaana.Niin ja raitis tietenkin, meinas unohtua-

Lierikki Riikonen

Vierailija

Kyttää kaupassa kun mieluisen oloinen nainen menee vihannestiskille ja hiplaa kurkkuja. Sano matalalla äänellä: "MInulla on isompi" ja katso rennosti silmiin. Todellisuus voi olla toinen mutta naisen sytyttää silti tuollaiset asiat.

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007
tiäremiäs

Eiköhän se olis parempi nauttia nyt näteistä venakko-dievuskoista, kuin vasta 60-vuotiaana? Voi nimittäin olla niin, että 60-vuotiaana on jo niin dementoitunut, ettei muista, mitä niitten kanssa pitäisi tehdä!

Selaa vaikka tuolta:
http://www.love24h.com/matches.php?ok=o ... search_id=

Esim. tuota olis kiva retuuttaa Rellun takapenkillä!

http://www.love24h.com/profile2.php?fro ... 3&lang=eng

Vierailija
lierik
tiäremiäs
Mitä tanssikurssit maksaa?

Luulen etttä niitä on ihan ilmaisiakin joissain harrastuspiirerissä. Se olikin yksi asia mistä aioin sinulle kirjoittaa. Kun lukee deittipalstoja niin miehen pitäisi olla autoileva, omillaan toimeentuleva (so.tienata enemmän kuin nainen), tuo tanssitaitoinen, tupakoimaton,rehellinen, akateeminen, vapaa, huumorintajuinen. jne. Minä ihmettelen missä on sellaisia vapaita naisia, joilla on niin suuri markkina-arvo, että voi tuollaisia vaatimuksia esittää. Joutuu sitten turvautumaan palstohin, kun ei käytännössä tuollaisia miehiä juurikaan ole vapaana.Niin ja raitis tietenkin, meinas unohtua-

Luuserien luulisi olevan tänä aikana ainakin vaihtoehtoina kiinnostavia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat