Pysäköintiprobleema

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen vuokrannut tolppapaikan taloyhtiön parkkipaikalta, paikkani sijaitsee keskellä riviä eli autoja on kummallakin puolella. Vasemman puoleisen paikan omistaja parkkeeraa pikkuautonsa toistuvasti niin oikeaan reunaan, että en mitenkään mahdu omalla autollani oikein päin parkkiin, vaan on pakko peruuttaa ruutuun että etuoven saa auki. Itse en pääse enempää oikealle, koska se rajoittaisi oikean puoleisen paikan omistajan parkkausta.

Nyt kysynkin mitä voin tehdä tässä tilanteessa? Jos joku aamu en mahdu autoni etuovesta sisään koska tämä parkkeerauksen mestari on ajanut liian oikealle, voinko soittaa poliisin paikalle sakottamaan häntä?

Edit: oma autoni siis on tismalleen siinä kohtaa kun sen pitää olla, sen verran perfektionisti olen pysäköinnin suhteen.

Kommentit (6)

Vierailija

Mitenkäs olisi jos esim.ottaisit henkilöön yhteyttä ja kertoisit tilanteen ja sopisit sitäkautta?

Jos henkilö ei ole sovinnonhaluinen niin pikkuautoissa on sitten se näppärä puoli että ne voi yön pimeinä hetkinä nostaa kätevästi esim.kahden puun väliin tai muuhun mukavaan rakoseen.

Vierailija
Levihettu
, voinko soittaa poliisin paikalle sakottamaan häntä?

Aika vaikeaa kuvitella, mikä olisi naurettavampaa toimintaa.
Laita lappu tuulilasin pyyhkijän alle tai osta mopoauto, joka mahtuu pienempäänkin rakoon tai sitten auto missä on kattoluukku, jonka kautta mahtuu ulos.

OZ
Seuraa 
Viestejä126
Liittynyt4.11.2005

Lainaa joltain offikaverilta autoa. Mitä rupusempi sitä paremmin toimii. Mielellään sen verran korotettu, että pystyy astumaan autostaan suoraan naapurin auton katolle. Raidevälikin saisi olla mahdolisimman suuri ei väliä vaikkei mahtuisi omaan ruutuunkaan.

You may be an idiot but try not be stupid -Winston Groom

Vierailija
Tume34
Mitenkäs olisi jos esim.ottaisit henkilöön yhteyttä ja kertoisit tilanteen ja sopisit sitäkautta?

Unohtui mainita aloituspostissa että olen hänen kanssaan ollut yhteyksissä ja lupailuista huolimatta ajaa vieläkin poskelleen. Pitänee siis ottaa yhteyttä isännöitsijään.

/topic

Uusimmat

Suosituimmat