Vuoden turhin uutinen

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Kisa on kova, mutta veikkaisin uutisrypästä Adam "kuka se on" Lambertin ja Sauli "hohhoijaa" Koskisen ympärillä.

Muutan ivallisen katsantoni heti, kun joku kertoo mitä niin erinomaista nämä neidit ovat tehneet, että olen näin tuohtunut sellaisen puutteesta.

Näihin tunnelmiin. Positiivista ja myönteisyyden täyteistä vuotta palstalaisille 2012.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (15)

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Adam Lambertin tiedän, mutta täytyy tunnustaa tietämättömyyteni tämän Sauli Koskisen kanssa. Kuka se on? Joku uusi hahmo Salkkareissa? Ja miksi siitä on tehty uutisia? Näyttänyt keskaria toimittajalle?

Toope
Seuraa 
Viestejä23147
Liittynyt23.7.2006
asdf
Adam Lambertin tiedän, mutta täytyy tunnustaa tietämättömyyteni tämän Sauli Koskisen kanssa. Kuka se on? Joku uusi hahmo Salkkareissa? Ja miksi siitä on tehty uutisia? Näyttänyt keskaria toimittajalle?

Ei ole tuo minullekaan selvinnyt, vaikka iltapäivälehtien mukaan me Suomessa kohisemme tuosta suhteesta. Lambert on kai joku American Idol, vaikken ole hänen musiikkiaan kuullut (ei sinänsä, että haluaisinkaan).

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Siis tämä Koskinenko on Lambertin heila? No joo, sinänsä ymmärtäisin, että iltapäivälehdet tuosta revittelevät, jos joku suomipoika hengaa Lambertin kanssa.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Kuka on lambert?

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Se selittääkin täysin sen, että se on tässä ehdolla vuoden turhimmaksi uutiseksi 2011.

Ai se lampert.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Tutkimus vahvistaa saunan ja oluen vahvan liiton

Peräti 95 prosenttia suomalaisista on sitä mieltä, että olut käy saunajuomaksi. Kolme neljästä kelpuuttaa oluen ruokapöytään ja liki yhtä moni seurustelujuomaksi.

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/tutk ... ton/984508

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Siis eikös Lambet ole Hailänder?

No ei vaiteskaan, nyt olen taas kartalla, Adam ja Sauli ovat pari, kiitos Vaarin, nyt tämäkin uutinen tuli minun tietooni.

Jos tämä Vaarin mielestä on vuoden turhin uutinen tai ainakin kilpailee kyseisestä tittelistä ja vastaavat saavat voimaan pahoin, ihmettelen edelleen, että mikä helvetin pakko niitä iltapäivälehtiä on lukea?

Itse seuraan mielestäni uutisia, siis oikeita uutisia, aika tiiviisti, ja silti tällainen Lambert-Koskinen-yhteys on jäänyt minulta huomaamatta.

Kaikella kunnioituksella, minusta tuo Vaarin iltapäivälehtien lukeminen ja niistä valittaminen on vähän kuin työntäisi päänsä paskasammioon ja valittaisi, että paska ei ole hyvää kylpyvettä.

Toope
Seuraa 
Viestejä23147
Liittynyt23.7.2006
asdf
Siis tämä Koskinenko on Lambertin heila? No joo, sinänsä ymmärtäisin, että iltapäivälehdet tuosta revittelevät, jos joku suomipoika hengaa Lambertin kanssa.

Onko se nykypäivän Armi Kuusela? Jipii, suomalainen pääsi Hollywoodiin, tai ainakin johonkin.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
asdf
Kaikella kunnioituksella, minusta tuo Vaarin iltapäivälehtien lukeminen ja niistä valittaminen on vähän kuin työntäisi päänsä paskasammioon ja valittaisi, että paska ei ole hyvää kylpyvettä.

Oi. Kiitos kunniasta. En todellakaan ansaitse aivan sitä kaikkea - vaikka Iltalehdessä luki myös, että huomennakin on mahdollisesti pakkaspäivä. Siis tänään. 

Se juurikin ei ole turha uutinen kuin vasta huomenna, tai, no, iltapäivällä "tänään", mutta helvetin hyvää sitä sullekin - vaikka sataisikin. 

Samaa mieltä. Tanan iltalehdistä ei todellakaan tiedä mikä on hyvää kylpyvettä.

Uusimmat

Suosituimmat