Paras eläinystävä mukaan ravintolaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämän vuoden alusta se on ollut mahdollista, edellyttäen että kyseinen ravintola sallii eläinten sisäänpääsyn ja että siitä tiedotetaan ovella.

http://www.mmm.fi/fi/index/etusivu/tiedotteet/111220_elintarvikehygienia...

Miten on, tahtoisitko viedä koirasi/kissasi/boakäärmeesi päivälliselle? Entä tahtoisitko asioida ravintolassa, jossa koira tuijottaa pöytäsi vieressä pihviäsi ja jokaista muodostamaasi suupalaa herkeämättä? Entä jos se olisi kolmemetrinen python?

Kommentit (2)

Vierailija

Olen ns. koiraihminen mutta valitettavasti nykyään koiralle allerginen. En siis soisi, että koiria yleisesti ottaen päästettäisiin ravintoloihin. Poikkeuksena tietenkin opaskoirat.

Vierailija

No en halua!

Riittää kun ne (koirat) tuijottaa pihalla kun yritän ohi hölkätessä syödä iltapäivisin nopean aamupalan ja joudun jakamaan senkin neljään osaan. MInun osuuteni on sitten pienin

Kaiken lisäksi jos olen varomaton, ne saattaa yrittää napata herkkupalaa hampaillaan sormistani......ainakin tuo viimeinen viritys (koira). Millä ne muka saisi ruokaraflassa "istumaan ja odottamaan" ruokaansa? Voi voi, osaa kuvitella sitä tuhoa ja sotkua...pöydät sileeksi..

En todellakaan ottaisi mukaan, haluaisin kerrankin syödä rauhassa

Ottaako rafla vastuun jos piskit pillastuu muitten erilaisista eläinseuralaisista, kissoista, kaneista, käärmeistä, vai pitääkö ne omat seuralaiset kahlehtia pöydänjalkaan?

Edit: Minäkin olen ns allergikko, mutta puuhastelen ulkotiloissa koirien kanssa. Ja yskin keuhkoja aamuisin pitkin vessan seiniä..

Uusimmat

Suosituimmat