Astangajoogin Blogi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tervetuloa seuraamaan ja kommentoimaan. Olen harjoitellut 21 vuotta ja saatan pystyä vastaanmaan kysymyksiinkin. Ainakin yritän.

http://astangajoogi.blogspot.com/

Kommentit (2)

Vierailija
spin0
Onksun blogilla muitakin tavoitteita ku häpeämättömästi promota itseään täällä?

Pitäisikö Blogin promoamista häpeillä? täällä?
Kuten kirjoitinkin jo, niin vastaan mielelläni kysymyksiin. Väännän sitten kysymyksen tuosta "muitakin tavoitteita"
70-luvulla kirkko matsasi Joogaajien kanssa. Nyt siellä on Suomen joogaliitossa pappi hallituksessa. Me Astangajoogit ollaan oltu huomattavasti vähemmän aikaa olemassa kuin Hatha Joogit. Näen että nyt meillä alkaa olemaan riittävästi tietoa käydä keskustelua ihan häpeilemättömästi. Tähän asti me ollaan oikeastaan painettu akrobaattien tai extreame jumppaajien leima otsassa, koska ei oikein olla itsekään tiedetty harjoituksemme syvempää puolta kuin liikunta. Edelleen ihmisiä tulee Joogan pariin harrastamaan liikuntaa. Tämä ystävyys suhde jää varmasti lyhyeksi. Niin rankasta mentaalisesta harjoituksesta on kyse.
- Toinen puoli ehkä aiheesta on se, että olin tulipalossa, ihan sellaisessa oikeassa tulipalossa, jonka jälkeen olin vuoden sairaslomalla, opettelin kävelemään uudestaan jne.. Minulle sanottiin että joutuisin käyttämään paineasusteita, käymään kosmeettisia leikkauksia läpi elämäni, sekä rasvaamaan ihoani. Aloitin harjoittelun välittömästi kun minut herätettiin lähes 4:n vkon nukutuksen jälkeen. En joutunut käyttämään painepukua, voimani alkoivat palata, todettiin että arpikudokseni ei kasva lainkaan ja vielä en ole kertaakaan rasvannut ihoani. Kuulemma palaneesta ihosta myös häviää täysin elastisuus. Minä en uskonut näistä väitteistä mihinkään ja juuri palattauani Intiasta harjoittelemasta alan todella olla taas elämäni kunnossa. Olin menossa PVO:lle (Töölön Palovamma osastolle) demoamaan taipuvuuttani, kun lääkärit kielsivät minulta sen, heidän mielensä ei ollut vielä valmis tähän. Olen ensimmäinen ihminen maailmassa joka on toipunut täysin 3 asteen palovammoista ja n. 20 leikkauksesta, Joogaharjoituksen avulla. Koska lääkärit eivät uskaltaneet ottaa kantaa, ehkä voisin häpeilemättömästi 30% kehostani polttaneena ja tämän "ihme parantumisen" läpi käyneenä "mikä ihme?? harjoittelin 4 tuntia päivässä, kyllä siitä tuntuu että ihme on kaukana. Aloittaa keskustelun vaikka täällä?

Uusimmat

Suosituimmat