Opamox 30/Diapam 10 bentsoriippuvuuden katkaisuhoito?

Seuraa 
Viestejä805
Liittynyt8.11.2009

No niin tänään aloitan Jeesin ideoimana "uni-bentsoni" riippuvuuden ja haittojen alasajon Diapamin avulla?!

http://www.benzo.org.uk/amisc/finnishmanual.pdf

Ideoita, vinkkejä, kommentteja?

t. kohti luomu-unta !

Don't give up!

Sivut

Kommentit (60)

tootired
Seuraa 
Viestejä805
Liittynyt8.11.2009

Olipas Diapam tuhdimpaa tavaraa: yöllä olin hetkiä hereillä (WC yms) ja ihan sekaisin, harhoja yms jotka onneksi eivät kestäneet muutamia minuutteja enempää!

Täytyy ensi yöksi ottaa vain 5 mg.

Don't give up!

Vierailija

Greippi tai lasillinen greippimehua ja parin tunnin sisällä neljäsosa 30mg:n Mirtazapiinista.
Mulla toimii aina, eikä reseptin saamisessa ainakaan vaikeuksia.

tootired
Seuraa 
Viestejä805
Liittynyt8.11.2009

Pienensin Diapamin annoksen 5 mg:aan ja harhat loppui ja silti määrällisesti unta tuli 7-8 h. Selvästi tämä bentso sopii mulle paremmin kun pitkävaikutteinen
(sedatiivisyys 8 h). Unet on pikkasen eläviä joten tiedä sitten mikä on unen laatu vrt luonnon uni...

Sitten vaan jatkaan ja tavoitteena parissa viikossa ajaa alas?

Onko realistista, kun olen syönyt yli 6 kk bentsoja päivittäin ka 30..45 mg?

Don't give up!

Vierailija

Ei kuulosta realistiselta. Aikaa saa käyttää. Voi olla vuodenkin projekti. Aluksi voi leikata hyvinkin jyrkästi, jopa puolet pois, mutta viimeiset murut ovat tiukassa. Juju on siinä, että kerran laskettua annosta ei enää ikuna koskaan nosteta.

Vierailija

Yllensä homma menee niin, että bentso on bentso on bentso ja bentso on Diapam. Kaikki muunnetaan ekvipotentiksi määräksi diatsepaamia, jota sitten ryhdytään ajamaan alas.

Äkillinen suuren bentsomäärän lopettaminen kuin seinään voi hengenvaarallista. Opiaatitkin ovat siinä kohden helpompia. Terve ihminen kestää yleensä kylmänkin kalkkunan reflat, mutta bentsoilla asia on toinen.

Vierailija

Älkää lapset ikinä ruvetko syömään bentsoja, niistä on loppupeleissä enemmän haittaa kuin hyötyä. P*skaa kamaa, niinkuin suuri osa lääkkeistä.

Kun kärsin unettomuudesta pitkän aikaa, lääkärini määräsi minulle LEVOZIN -nimistä 'lääkettä'. Ihme että tuollaisia myrkkyjä ylipäätään saa määrätä ihmisille. (Levozin ei ole bentso, mutta halusin esimerkillistää kuinka lääkärit määräilevät ihmisille mitä sattuu. Osa lääkkeistä on suoranaisia myrkkyjä.)

Jos ei uni tule, poltan paukut. Suosittelen muillekkin.

Luonto on parempi.

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
tootired
Pienensin Diapamin annoksen 5 mg:aan ja harhat loppui ja silti määrällisesti unta tuli 7-8 h. Selvästi tämä bentso sopii mulle paremmin kun pitkävaikutteinen
(sedatiivisyys 8 h). Unet on pikkasen eläviä joten tiedä sitten mikä on unen laatu vrt luonnon uni...

Sitten vaan jatkaan ja tavoitteena parissa viikossa ajaa alas?

Onko realistista, kun olen syönyt yli 6 kk bentsoja päivittäin ka 30..45 mg?




Parissa viikossa on aivan liian nopea tahti. Jos nyt pärjäät tuolla 5 mg/dia, niin pyydä lääkäriltä 2 mg pameja. Sitten vähennät annosta kahden (2) viikon välein 1 mg:n.
Eli kaksi viikkoa otat illalla 5 mg, seuraavat 2 viikkoa 4 mg, seuraavat 3 mg jne. kunnes sitten kun on 1 mg jäljellä niin meet sillä muutaman viikon ja sitten kokeilet puolittaa puolikkaan tai olla kokonaan ilman joitain päiviä ja siitä vähitellen kokonaan irti.

Elimistön sopeutuminen on tässä hyvin hidasta. Kärsivällisyyttä.

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

tootired
Seuraa 
Viestejä805
Liittynyt8.11.2009

Kiitoksia kaikille kommenteistanne!

Itsekin epäilin 2 vkon aikataulua (psykiatrikin neuvoi 2 vkoa?!) eli uskon itsekin
että tarviin pitemmän aikataulun kun nyt tärkeitä on et saan nukuttua
paremmin joten en halua liian nopeella aikataululla riskeerata yöunia ja siten työkykyäni.

No niin viime yö meni 5 mg aika hyvin joten nyt siis jonkun aikaa näin
ja sitten puolitan 2,5 mg helmikuuksi tms

ps. todellakin tässä on tullut syötyä reilun puolen vuoden aikana monen monenlaista lääkettä ja ravintolisää joten vatsahapotkin puhisee ja GI-systeemi reistailee (haavaumia tms?) joten ei turhia riskiä enää vaan upeeta et jo näinkin jo menee ja kun suunta ylöspäin niin ei enää paniikkia kuten vielä joulukuussa kun ei mikään oikein onnistunut

Don't give up!

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32768
Liittynyt6.12.2009
tootired
Kiitoksia kaikille kommenteistanne!

Itsekin epäilin 2 vkon aikataulua (psykiatrikin neuvoi 2 vkoa?!) eli uskon itsekin
että tarviin pitemmän aikataulun kun nyt tärkeitä on et saan nukuttua
paremmin joten en halua liian nopeella aikataululla riskeerata yöunia ja siten työkykyäni.

No niin viime yö meni 5 mg aika hyvin joten nyt siis jonkun aikaa näin
ja sitten puolitan 2,5 mg helmikuuksi tms

ps. todellakin tässä on tullut syötyä reilun puolen vuoden aikana monen monenlaista lääkettä ja ravintolisää joten vatsahapotkin puhisee ja GI-systeemi reistailee (haavaumia tms?) joten ei turhia riskiä enää vaan upeeta et jo näinkin jo menee ja kun suunta ylöspäin niin ei enää paniikkia kuten vielä joulukuussa kun ei mikään oikein onnistunut




Hyodynnä myos "mielen voimaa" lumevaikutusta, usko ja luota siihen että selviät ilman lääkitystä ja kaikki kehosi prosessit on viisas prosessi joka tietää mitä tehdä kunhan otat rauhallisesti ja annat sen toimi rauhassa ilman paniikkia mistään. Jos rakennat luottamuksesi kehon ulkopuolisiin "lääkkeisiin" alennat kehosi "puuttelliseksi ja rikkinäiseksi" mielessäsi joka ei ole hyvä asia. Sinusta voi tulla "alamainen lääkkeille", se on iso riski.

tootired
Seuraa 
Viestejä805
Liittynyt8.11.2009
jussipussi

Sinusta voi tulla "alamainen lääkkeille", se on iso riski.



Ei tule Jussipussi, son varmaa, ennemmin vaikka henki lähtisi

Olen oikeesti puolen vuoden ajan joutunut "taisteleen" yli-innokasta lääkemyyjä-psykiatria vastaan (Jeesin mielipide ei mennyt pahasti pieleen..) ja olen siitäkin selvinnyt, ja en pahasti valehtele että yli kymmenkunta lääkettä on tullut kokeiltua ja totta kait olen saanut psykalta joka kerta pyyhkeitä kun olen lopettanut "kesken" lääkesyönnin eli viikkojen popsimisen jälkeenkin kun vielä olisi pitänyt uskoa lääkkeeseen ja jatkaa.

No bentso on mua oikeesti auttanut tässä ja nyt psykiatrin asiantuntemuutta osoittaa se että hän syötti mulle yli puoli vuotta bentsoa eikä tajunnut esim. Opamox VAIN 4 h vaikutusta uneen varsinkin kun tulin siitä riippuvaiseksi jo muutaman viikon jälkeen joten ei ihme että olen ollut sekaisin viime kuukaudet, siis bentsoriippuvuuden aiheuttamaan kaaoksen!?

Ja arvaatte kun yritin puhua ravitsemuksen vaikutuksista niin psyka aloitti tietokoneen räpläämisen ja päästi mun puheet toisesta korvasta ulos mumisten liturgiaa "kun ei ravitsemuksella ole tieteellistä näyttöä" jne eli psykalla (lääkefirmojen) hallinnollinen näkemys psyko/fyysisen ihmisen hoidossa ja sen on kurjaa...

Todella tuntuu että psykiatrit ovat proviisipalkalla töissä!

Don't give up!

Vierailija

Kun aloitit kyselyt tänne forumille, en muistanut kysyä, käytätkö mitään lääkkeitä. Jos, niin karsi ensin ne kaikki pois lääkärin kanssa neuvotellen, ja tutki sitten uudestaan, ovatko oireet elimellisiä vai eksokriinisesti lääketieteen aiheuttamia.

tootired
Seuraa 
Viestejä805
Liittynyt8.11.2009
Bushmaster
Kun aloitit kyselyt tänne forumille, en muistanut kysyä, käytätkö mitään lääkkeitä. Jos, niin karsi ensin ne kaikki pois lääkärin kanssa neuvotellen, ja tutki sitten uudestaan, ovatko oireet elimellisiä vai eksokriinisesti lääketieteen aiheuttamia.



Siis vain Thyroxin kilpparin vajikseen ja tää Opamox 30 uupumuskohtauksiin/nukkumiseen.

Don't give up!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat