Merkittävä edistusaskel elämän alkusynnn tutkimuksessa

Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

http://www.york.ac.uk/news-and-events/news/2012/research/origins-of-life...

Scientists discover new clue to the chemical origins of life

Posted on 24 January 2012

Organic chemists at the University of York have made a significant advance towards establishing the origin of the carbohydrates (sugars) that form the building blocks of life.

Understanding the origins of life is one of the most fundamental scientific questions yet to be answered

A team led by Dr Paul Clarke in the Department of Chemistry at York have re-created a process which could have occurred in the prebiotic world.

Working with colleagues at the University of Nottingham, they have made the first step towards showing how simple sugars – threose and erythrose – developed. The research is published in Organic & Biomolecular Chemistry.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Kommentit (11)

Vierailija
Seppo_Pietikainen
http://www.york.ac.uk/news-and-events/news/2012/research/origins-of-life...

Scientists discover new clue to the chemical origins of life

Posted on 24 January 2012

Organic chemists at the University of York have made a significant advance towards establishing the origin of the carbohydrates (sugars) that form the building blocks of life.

Understanding the origins of life is one of the most fundamental scientific questions yet to be answered

A team led by Dr Paul Clarke in the Department of Chemistry at York have re-created a process which could have occurred in the prebiotic world.

Working with colleagues at the University of Nottingham, they have made the first step towards showing how simple sugars – threose and erythrose – developed. The research is published in Organic & Biomolecular Chemistry.

Tosi mielenkiintoista tutkimusta, alamme ymmärtää vähitellen, miten elottomasta tuli elollista.

thxgg
Seuraa 
Viestejä581
Liittynyt14.12.2011
MinäIte
"Origin of the life" piti olla selvää jo yli sata vuotta sitten.

Jos menee kolme viikkoa eikä parempaa keksi, niin olisi parempi olla postaamatta mitään. Tämä tutkimustulos ei edes millään tavalla kumonnut aikaisempia käsityksiä.

Vierailija

Otsikossa on niin hauska typo, etten tiennyt onko kyseessä alkusynty vai alkusynti; siis kumman edistusaskelta tässä tarkastellaan. En tosin tiedä vieläkään, kun en jaksanut avata linkkejä.

Vierailija

Koko tutkimus on Jumalanpilkkaa ja pitäisi sellaisena lopettaa välittömästi ja tutkijoita rankaista kovemman kautta. Niin, ei nyt ihan mikä tahansa vetele terv. nimim. "hihhuli"

Vierailija
EV+
Alussa oli sana.

Tämä "alussa oli sana" on tosiaan tunnetuin sitaatti maailmanhistoriassa, mikäli ei oteta huomioon "sitähän sää kysyit" -hokemaa. Kukaan ei vaan ole (ainakaan minulle) koskaan kertonut mikä se sana on.

Vierailija
IFEUN_2.0
EV+
Alussa oli sana.

Tämä "alussa oli sana" on tosiaan tunnetuin sitaatti maailmanhistoriassa, mikäli ei oteta huomioon "sitähän sää kysyit" -hokemaa. Kukaan ei vaan ole (ainakaan minulle) koskaan kertonut mikä se sana on.

Minä luulin, että se on "mitäs minä sanoin".

EV+
Seuraa 
Viestejä770
Liittynyt24.12.2010
IFEUN_2.0
EV+
Alussa oli sana.

Sana oli Jumala ja Jumala oli sana. Sitähän sä kysyit.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
IFEUN_2.0
EV+
Alussa oli sana.

Se sana oli "PÖH!"

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Uusimmat

Suosituimmat