Istualtaan pissaavien miesten arvo naismarkkinoilla?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Mä oon kokenut positiivista syrjintää naisten taholta siitä että jos satun rohkenemaan meneen baariin niin ujopissisyydeltäni en voi tehdä tarpeitani muutoin kuin istualtani niin saan ihailevia katseita osakseni.

Lisääkö se miehen eroottisuutta jos hänellä on pakottava tarve pissata istualtaan?

-

Sivut

Kommentit (41)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Baali keksii taas tarinoita. Baarissa on epäkohteliasta varata pönttö kusemista varten kun jollakin saattaa olla kiire paskalle. Kotona istualtaan pissaaminen on ihan ookoo. Miksi seistä kun voi istua. Säästyy energiaa eli ruokaa eli rahaa.

Kanga
Seuraa 
Viestejä1327
Liittynyt26.4.2009
CE-hyväksytty
Baali keksii taas tarinoita. Baarissa on epäkohteliasta varata pönttö kusemista varten kun jollakin saattaa olla kiire paskalle. Kotona istualtaan pissaaminen on ihan ookoo. Miksi seistä kun voi istua. Säästyy energiaa eli ruokaa eli rahaa.

Eiköhän se painovoima hoida pissaamisen energiankäytön erityisesti seisaaltaan lorotettaessa.

Miksi istua kun voi maata. Miksei ole kehitetty vaakasuoran äheltämisen mahdollistavaa urinaalia?

Riso abundat in ore stultorum

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Kanga
CE-hyväksytty

Eiköhän se painovoima hoida pissaamisen energiankäytön erityisesti seisaaltaan lorotettaessa.

Miksi istua kun voi maata. Miksei ole kehitetty vaakasuoran äheltämisen mahdollistavaa urinaalia?

En mä pissaloro ihmistä pystyssä pidä. Seisoessa pitää koko ajan tasapainotella.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Minkähän takia muuten miehet sentään suostuvat ulostamaan yksityisestä kopeissa kun kerta virtsaaminenkin "pitää" tehdä vierekkäin seisten ja toistensa varustuksia sivusilmällä vilkuillen. Yhtähyvin voisi olla paskonaarit urinaarien lisäksi. Vai mikäköhän se sovelias nimike sitten olisikaan.

Julkista "kattokaa nyt kaikki" -virtsaamista en kertakaikkiaan käsitä, mutta minun puolestani miehet saavat toimittaa asiansa vaikka päällään seisten kunhan eivät sotke ympäristöä.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Vuonna 5 tai 6 olin ytimessä Virgin Oilissa tai sen edeltäjässä.
Siellä miestenvessaan lennähti demonitar, hän sanoi voitonriemuisena kuin verestä humaltunut hyeena: "Hei, olin nopeampi kuin jätkä!" Minä manasin itseni alimpaana helvettiin tuona hetkenä.

Eli ihan omasta päästä en keksi näitä tarinoita.

-

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Rousseau
Minkähän takia muuten miehet sentään suostuvat ulostamaan yksityisestä kopeissa kun kerta virtsaaminenkin "pitää" tehdä vierekkäin seisten ja toistensa varustuksia sivusilmällä vilkuillen.

Sulla on ilmeisesti paljonkin kokemusta kusilaarilla seisoskelusta ja sivusilmävilkuilusta...

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
CE-hyväksytty
Rousseau
Minkähän takia muuten miehet sentään suostuvat ulostamaan yksityisestä kopeissa kun kerta virtsaaminenkin "pitää" tehdä vierekkäin seisten ja toistensa varustuksia sivusilmällä vilkuillen.

Sulla on ilmeisesti paljonkin kokemusta kusilaarilla seisoskelusta ja sivusilmävilkuilusta...

Juu tottakai. Juttuja olen kuullut ja loput opiskellut tv-viihteestä eli sketseistä.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8916
Liittynyt18.8.2008
Rousseau
CE-hyväksytty
Rousseau

Juu tottakai. Juttuja olen kuullut ja loput opiskellut tv-viihteestä eli sketseistä.

Ensinnäkään meikä, pissaa vaan kusee. Istun kyllä mielelläni.

Eikä vertailla. On niin iso, että ei kehtaa näyttää ja käytän salaojaputkea vilkuilusuojana. Jokunen kytiksellä ollut puppelipoika kun kerkes pyörtyä ennen kuin älysin ottaa sen avuksi. Sillä on hyvä tähdätäkin. Laitoin siihen vielä pienen led-valonkin. Näkee pimeässäkin mihin sojottaa, kun tuo kuulo on huonontunut.

Tervetuloa vain tytöt tutustumaan. Kameran mukanaolosta otan pienen maksun.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Entäs jos kusee lattiaviemäriin? Jos nainen kommentoi, voi päteä että viemärissä hiustukko ja siksi se haisee...

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
baal1984
Siellä miestenvessaan lennähti demonitar, hän sanoi voitonriemuisena kuin verestä humaltunut hyeena: "Hei, olin nopeampi kuin jätkä!" Minä manasin itseni alimpaana helvettiin tuona hetkenä.

Helppo se on kusta vauhdilla kun on neljä senttiä poistorööriä toisen 20:tä vastaan. Mitä se Poiseuille sanoikaan nestevirtauksista. Sitä suuremmalla syyllä ihmettelen, miksi aika vessan ovelta ovelle on naisilla keskimäärin kertaluokkaa pitempi kuin miehillä.

Vierailija
baal1984

Eli ihan omasta päästä en keksi näitä tarinoita.

Eihän sinun olisi tarvinnut itseäsi minnekään manailla, olisit kysynyt onko hän muissakin hommissa jätkiä nopeampi?

Yleensä naiset arvostavat käsittääkseni enemmän miestä, joka ei ole naismainen, eli siis kusee seisaaltaan. Olen jopa lukenut tällaista esitetyn, noin niin kuin vaatimuksena miehelle.

Minä taas olen laiska ja paskat välitän naisten hämpötyksistä, joten istun kusellekin. En viitsi yksinkertaisesti kuurata sitä pyttyä joka kusemisen jälkeen. On se sitä paitsi paljon rennompaakin. No jos on yleinen vessa ja sen jo ulkonäöstä huomaa, kusen sitten seisaaltani.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Electric shadow

Yleensä naiset arvostavat käsittääkseni enemmän miestä, joka ei ole naismainen, eli siis kusee seisaaltaan. Olen jopa lukenut tällaista esitetyn, noin niin kuin vaatimuksena miehelle.

Minä taas olen laiska ja paskat välitän naisten hämpötyksistä, joten istun kusellekin. En viitsi yksinkertaisesti kuurata sitä pyttyä joka kusemisen jälkeen. On se sitä paitsi paljon rennompaakin. No jos on yleinen vessa ja sen jo ulkonäöstä huomaa, kusen sitten seisaaltani.

Jaa, itse kun kun olen kuullut jotain narinaa että naiset nimenomaan edellyttäisivät miesten virtsaavan istualtaan ja jotkut miehet ovat reagoineet tähän siten kuin naiset haluaisivat kastroida miehen kun eivät anna edes kusta seisaaltaan.

Pääasia kai siis on että miehenä pitää tehdä aina päinvastoin kuin nainen pyytää/vaatii.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
baal1984
Lisääkö se miehen eroottisuutta jos hänellä on pakottava tarve pissata istualtaan?

Jos on pakottava tarve, niin herra on hyvä ja istuu vain - pytylle. Mitä pissimisen eroottisuuteen tulee, niin meikän erotiikkahommeleihin ei pissimiset oo kuulunu eikä tuu kuuluunkaan. Mä on tossa suhteessa aika jyrkkä, vaikka muuten oonkin aika joustava persoona.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat