Htc-tietäjät

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mistä saan ladattua tohon sensationiin uuden järjestelmäpäivityksen? Se ei automaattisesti sitä ottanut ja liikkeestä sanottiin vaan että lataa netistä. Olen tosi käsi tällaisissa asioissa.

Kommentit (3)

Vierailija
Snow
Mistä saan ladattua tohon sensationiin uuden järjestelmäpäivityksen? Se ei automaattisesti sitä ottanut ja liikkeestä sanottiin vaan että lataa netistä. Olen tosi käsi tällaisissa asioissa.

Saat tähän varmaan paremmin vastauksia, jos pyydät modeja siirtämään aiheen tekniikka-osioon.

Puuhevonen
Seuraa 
Viestejä5289
Liittynyt9.1.2011

Ei tällaisella aiheella ole mitään tekemistä Tiede-foorumin tekniikkaosastolla. Joten osasto on oikea, sikäli kun yleiset keskustelufoorumit edes ovat oikea paikka tällaisten asioiden kyselemiseen. netti on kuitenkin täynnä älypuhelimiin erikoistuneita vertaistukifoorumeita.

»According to the general theory of relativity space without aether is unthinkable.»

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Snow

Mene puhelimellasi www.htc.com/europe. Sieltä help jne.

Hämmentää.

Uusimmat

Suosituimmat