Sokoban tyyppiset pelit intohimona

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Linkkejä kaipailisin noihin pulmapeleihin. Mistäpäin nettiä niitä voisi ladata koneelle?

Ite olen onnistunut löytämään muutaman linkin joissa peli tilttaa heti ekan taulun jälkeen.

Kommentit (4)

Jorma
Seuraa 
Viestejä2350
Liittynyt27.12.2008
AvunTarpeessa
Linkkejä kaipailisin noihin pulmapeleihin. Mistäpäin nettiä niitä voisi ladata koneelle?

Ite olen onnistunut löytämään muutaman linkin joissa peli tilttaa heti ekan taulun jälkeen.

Ei ihan sokobanin tyyppinen, mutta ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Rubik's Playground.

http://azynkoor.posterous.com/download- ... playground

Omani olen kyllä ostanut ÖB: ltä hintaan 10k.
(en ole kokeillut linkkiä)

Vierailija

Tuo menee testiin kun seuraavan kerran koneella on aikaa tehdä muutakin kuin pikaisesti tarkistaa varttitunnissa foorumit ja posti.

Kun edellisen kerran aiheesta keskusteltiin, taisit kysellä niistä tasojen määristä.

Nyt pelattuani pelin läpi, pystyn tarkentamaan että kyseessä oli Humax digiboksin peli, nimi eggegg ja tasoja löytyi 104 kappaletta. Jos saat jostain pelin käsiisi, suosittelen etenkin kenttää 73, jonka kanssa itse tappelin n. 1,5 vuotta. Muitakin ihan kovia pähkinöitä oli, mutta tuo oli selvästi vaikein.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Ehkä Catherine voisi olla palikansiirtopelinä hyvä.

Se on sekoitus palikansiirtoa ja juonellista ihmissuhdekiemuroita missä mies pettää alussa tyttöystäväänsä ja alkaa nähdä painajaisia jossa muuttuu pikkuhiljaa lampaaksi tai pässiksi. Peli testaa ovelalla tavalla myös miten mies on viettien vietävissä. Kaupungissa lisäksi on kuolemantapauksia missä nuoria miehiä kuolee nukkuessaan. Ihan jännä peli kyseessä kun sitä on tässä muutaman tunnin testannut.

Uusimmat

Suosituimmat