Opettaja jätti perheensä 18-v oppilaansa takia

Seuraa 
Viestejä460
Liittynyt14.10.2011

Modesto, Kalifornia USA. James Hooker, 41-vuotias opettaja jätti perheensä ja aloitti suhteen 18-vuotiaan oppilaansa Jordan Powersin kanssa. Nyt tytön äiti on aloittanut massiivisen hyökkäyksen sosiaalisessa mediassa Hookeria vastaan vannoen taistelevansa kunnes mies joutuu teoistaan vankilaan. Rva Powersin mukaan suhde olisi alkanut jo hänen tyttärensä ollessa 14-vuotiaan. Hooker kiistää tiedon ja väittää että hänestä on tehty mediassa hirviö.

Kiinnostavaksi asian tekee juuri se kuinka kaikesta seksuaalisesta vapautumisesta ja väitetystä liberaalisuudesta huolimatta länsimaissa käydään tuon tuostakin mitä katkerinta taistelua seksuaalisista reviireistä. Puoli vuosisataa Nabukovin Lolitan jälkeen maailma ei ole ilmeisesti muuttunut sittenkään kovinkaan paljon - kun vähän pintaa raaputtaa.

Neiti Jordan Powers ja hänen opettajansa James Hooker.

Rva Powers ei aio hellittää ennen kuin herra Hooker lukee tiilenpäitä "rikoksestaan".

Taustatietoa:

A 2006 report to the U.S. Department of Education said that roughly 4 percent of adults say they had a physical sexual experience with a teacher, and nearly 10 percent of students report they have experienced some kind of unwanted sexual attention from a teacher.

http://www.modbee.com/2012/02/28/209049 ... after.html

"En ymmärrä tätä herkkänahkaisuutta kaasun käytöstä...Kannatan jyrkästi myrkkykaasujen käyttöä sivistymättömiä heimoja vastaan....voidaan käyttää myös kaasuja jotka ovat epämiellyttäviä ja levittävät kauhua.."

- Winston Churchill (1919)

Sivut

Kommentit (26)

kytoann
Seuraa 
Viestejä1906
Liittynyt16.3.2005

Entä onko tutkimusta siitä, kuinka moni opettaja on kokenut unwanted sexual attention from a pupil?

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

suolakaivos
Seuraa 
Viestejä460
Liittynyt14.10.2011
kytoann
Entä onko tutkimusta siitä, kuinka moni opettaja on kokenut unwanted sexual attention from a pupil?

Jos opettaja on suhteellisen nuori, nuorekas ja hyvännäköinen hän tuskin välttyy vuosien mittaan joutumasta tuollaiseen tilanteeseen. Eräällä sivustolla löytyi kymmenkunta vastaavaa tapausta USA:sta ja Euroopasta ja tätä nimenomaista tapausta lukuunottamatta kyse oli naisopettajista (n. 30- vuotiaita) joilla epäiltiin olleen seksisuhde oppilaihin (alle 18-vuotiaita).

"En ymmärrä tätä herkkänahkaisuutta kaasun käytöstä...Kannatan jyrkästi myrkkykaasujen käyttöä sivistymättömiä heimoja vastaan....voidaan käyttää myös kaasuja jotka ovat epämiellyttäviä ja levittävät kauhua.."

asdf
Seuraa 
Viestejä11064
Liittynyt16.3.2005
kytoann

Eipä tuohon tarvitse kuin olla pari kertaa sijaisopettajana yläasteella ja mennä seuraavana kesänä johonkin yleisötapahtumaan, jossa on samoja teinityttöjä juovuksissa, niin kyllä niitä pörrää ympärillä ihan riesaksi asti. Joskus tuosta puhuin opettaja-isäni kanssa ja hän sanoi, että noita tilanteita on tullut vuosikymmenien uran varrella eteen aina silloin tällöin. Tietysti se on sen aikuisen vastuulla, ettei niihin lähde mukaan.

suolakaivos
Seuraa 
Viestejä460
Liittynyt14.10.2011

Löytyi sivusto jossa lista USA:ssa toimineista naisopettajista jotka joutuneet aivan viime vuosina syytteeseen seksuaalisuhteesta alaikäiseen opiskeliaan.

molineux
Seuraa 
Viestejä457
Liittynyt4.3.2012

Luultavasti tapauksia löytyy muualta maailmasta ja USA:sta pilvin pimein. Ilmeisesti tytön äiti on vain sen verran v-mäinen ja kiukkuinen akka että nosti kovan metelin jutusta jonka vuoksi se on nyt levinnyt ympäri maailmaa. Sinänsä kuviohan on selvä. Herkkä, viattomalta tuntuva ehkä mukava tyttö koulussa. Opettajalla takana parikymmentä vuotta avioliittoa, ikääntyvä puoliso, tuskin kovinkaan säkenöivä seksuaalielämä. Mies nelikymppisenä nuoren kiinteälihaisen tytön lähellä joka viikko kenties joka päivä. Työntöä poispäin yhä aneemisemmasta avioliitosta ja vetoa nuoremman perään. Tietäähän tuon miten siinä käy.

Mutta noiden naisopettajien tapaukset olivat kyllä aika hykerryttäviä. Mukana mm. todella hyvännäköinen naisopettaja jolla seksisuhde viiden n. 16-vuotiaan pojan kanssa. Latino-opettaja Floridassa, seksuaalisuhde 12-vuotiaan pojan kanssa. Yksi lesbo-opettaja joka vihitään "pakanallisessa riitissä" nuoren opiskelijatytön kanssa. Kiinnostavaa muuten miksi juuri tämän miesopettajan tapaus ylitti selvästi uutiskynnyksen vaikka noiden naisopettajien tapauksista monet huomattavasti "rajumpia".

"Female Teacher had sex 300 times with 13yr old male student "

http://www.youtube.com/watch?v=X43PlR_kIiw

“Science is the belief in the ignorance of the experts” – Richard Feynman

Vierailija
molineux

Mutta noiden naisopettajien tapaukset olivat kyllä aika hykerryttäviä. Mukana mm. todella hyvännäköinen naisopettaja jolla seksisuhde viiden n. 16-vuotiaan pojan kanssa. Latino-opettaja Floridassa, seksuaalisuhde 12-vuotiaan pojan kanssa. Yksi lesbo-opettaja joka vihitään "pakanallisessa riitissä" nuoren opiskelijatytön kanssa. Kiinnostavaa muuten miksi juuri tämän miesopettajan tapaus ylitti selvästi uutiskynnyksen vaikka noiden naisopettajien tapauksista monet huomattavasti "rajumpia".

"Female Teacher had sex 300 times with 13yr old male student "

http://www.youtube.com/watch?v=X43PlR_kIiw

Missä nuo opettajat olivat, kun minä kävin koulua? Kaikki naisopettajat olivat ihan hirveitä kotkia eikä siltikkään saanut pillua

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
kabus
Missä nuo opettajat olivat, kun minä kävin koulua? Kaikki naisopettajat olivat ihan hirveitä kotkia eikä siltikkään saanut pillua

Älä muuta sano. Oli siellä muutama tapaus, jolta olisin mieluusti ottanut vähän henkilökohtaista tukiopetusta. Itse asiassa mieluummin kuin keneltäkään ikätoverilta.

No, ei tietysti 13 vuotiaana siitä olisi ollut kuin suurta haittaa myöhemmälle kehitykselle, mutta lukiossa tilanne olisi ollut toinen.

Vierailija
kabus

Näen tästä nyt kyllä unta ensi yönä ja saatan herätä kylmänhikisenä vapisten. Syytän sitten sinua.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Se nyt on ihan sama minkä ikäisen vosun/poitsun takia perheensä jättää... Millähän tämän kyseisen keissin vastaanpaneva anoppi-to-be oikein aikoo todistaa sen että ope on sekaantunut alaikäiseen?

Onko tytöllä itsellään mitään oikeuksia? Jos hän ei itse halua asiaa tongittavan eli ei halua että selvitellään oliko hänellä seksisuhde (eli käyttikö opettaja häntä hyväkseen...) miehen kanssa jo alaikäisenä, niin eiköhän sen luulisi kaiken järjen mukaan olevan hänen päätettävissään että case closed.

Jos kyseessä olisi vieläkin alaikäinen tyttö, olisin itse tiukkana ihmisenä sitä mieltä että häkki heilahtaa halusi tyttö tai ei, mutta johonkin se raja on vedettävä ja olkoon täysi-ikäisyys. Jos joku 18-vuotias on niin tyhmä että haluaa höylätä jotain 40+ ukkoa niin siitä vain! Ellei sitten satu niin harvinaisesti että heidän sielujen välillään on yhteys, jolloin kyseessä ei ole mikään pinnallinen oikku, vaan jotain elämää suurempaa.

Vähän niin kuin Renny Harlinilla löytäessään Suhmuran Santran, jonka kanssa olikin tunnettu jo 5000 v ja yksi päivä.

Mitä tulee alaikäisiin niin sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä jos vanhempi osapuoli on nainen. Oikeuteen vaan. Kyllä jos oikein tosissaan jotakuta rakastaa malttaa odottaa muutaman vuoden ennen kuin hyppää hänen päälleen...

molineux
Seuraa 
Viestejä457
Liittynyt4.3.2012

Minusta on aivan järjetöntä että esim. naisopettaja Ragosa heitettiin vankilaan 10 vuoden kakkua lusimaan (Florida) sen vuoksi että hän harrasti seksiä 16-vuotiaan oppilaansa kanssa kun samaan aikaan massamurhaajille myönnetään Nobelin rauhanpalkintoja. Britanniassa rikosoikeudellinen raja kulkee seksistä alle 16-vuotiaan kanssa. Ranskassa tiettävästi maksimituomio tällaisissa tapauksissa on vain 8 kk vankeutta.

http://www.youtube.com/watch?v=wpAPQkzO-MY

suolakaivos
Seuraa 
Viestejä460
Liittynyt14.10.2011
molineux
Minusta on aivan järjetöntä että esim. naisopettaja Ragosa heitettiin vankilaan 10 vuoden kakkua lusimaan (Florida) sen vuoksi että hän harrasti seksiä 16-vuotiaan oppilaansa kanssa kun samaan aikaan massamurhaajille myönnetään Nobelin rauhanpalkintoja. Britanniassa rikosoikeudellinen raja kulkee seksistä alle 16-vuotiaan kanssa. Ranskassa tiettävästi maksimituomio tällaisissa tapauksissa on vain 8 kk vankeutta.

http://www.youtube.com/watch?v=wpAPQkzO-MY

Vankilabusineksen etu on että vankeja kertyy mahdollisimman paljon. Tuomiot ovat tekoihin suhteutettuna aivan järkyttävän kovia.

Muutenkin vaikuttaa että olemme menossa kohti puritaanisimpia aikoja. Moraalikonservatiivien kanssa on nyt liittoutuneet myös feministit.

molineux
Seuraa 
Viestejä457
Liittynyt4.3.2012

Täytyy olla fantastinen humoristi joka viitsii väittää että biologian opettaja Deanna Higginsin kanssa seksisuhteessa ollut 16-vuotias opiskelija olisi muka "uhri".

http://www.youtube.com/watch?v=eWG89W53 ... re=related

Juridiikasta paskankaan vertaa tietävänä minun on vaikea tietysti sanoa miten tuomion pituuteen vaikuttaa se millä tavalla "uhri" on "kärsinyt". Pikemminkin minusta tuntuu että kyseessä ei ole mikään muu kuin yhteiskunnan kosto siitä että tiettyä jollain ihme logiikalla säädettyä lakia on rikottu. Myös en voi olla ajattelematta että ihmisten seksuaalisuuden kontrollointi on ja tulee mitä ilmeisemmin ikuisesti pysymään poliittisen, uskonnollisen ja taloudellisen eliitin työkalupakissa. Voi olla että rinnan taloudellisen eriarvoisuuden kasvaessa lisääntyy tarve ihmisten yhä tiukempaan kontrolliin. Ja koska opettajan ja oppilaan suhde ei ole enää aikoihin perustunut mihinkään ehdottomaan käskytysauktoriteettiin (tyyliin armeija) vaan vuorovaikutteisuuteen niin ei minusta opettajan ja oppilaan seksuaalisuhde pitäisi juuri olla erityinen "raskauttava" tekijä tuomiossa.

Tuo 18-vuoden raja olisi kaikkialla länsimaissa syytä laskea vastaamaan paremmin nykyaikaa, esim. 16 vuoteen kuten Britanniassa.

Taha I
Seuraa 
Viestejä5528
Liittynyt18.4.2011
molineux
Tuo 18-vuoden raja olisi kaikkialla länsimaissa syytä laskea vastaamaan paremmin nykyaikaa, esim. 16 vuoteen kuten Britanniassa.

Ongelma ei ole kalenteri-ikä, vaan kulttuurinen ja sosiaalinen ikä. Kun seksuaalinen halu herää, sitä pitäisi tukea, ei julistaa laittomaksi.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Orikedon Oraakkeli
molineux

Ongelma ei ole kalenteri-ikä, vaan kulttuurinen ja sosiaalinen ikä. Kun seksuaalinen halu herää, sitä pitäisi tukea, ei julistaa laittomaksi.

Pari miestä on sanonut minulle halunneensa jo 9-vuotiaana. Yksi jopa väitti työntäneensä peniksensä tyttöön, mutta tiedä sitten hänestä (tuskin tuossa iässä ollaan niin kauhean tietäväisiä, ties vaikka olisi osunut vain reisien väliin).

Mielestäni tuon ikäisen seksuaalista halua ei kuulu "tukea" mahdollistamalla hänelle seksuaalinen kanssakäyminen. Ei ainakaan aikuisen kanssa, eikä ainakaan yhdyntään asti. Ennemminkin lapset kannattaisi neuvoa masturboimaan, ehtiihän sitä "tositoimiin" sitten vanhempanakin. Vaikka 16-vuotiaana, vaikka mieluummin myöhemmin. Mutta tuo myöhäisyys tietysti on oma mielipiteeni koska itse olin vielä 16-vuotiaana täys lapsi ja olen sitä mieltä että olisi ollut lapsen hyväksikäyttöä kajota minuun.

Joku toinen voi toki siinä iässä olla paljon kypsempi, joten asiaa pitää tarkastella yksilökohtaisesti. Mutta yksioikoisesti ei voi sanoa että jokaisen halun tullen pitää järjestää niin että aikuinen pääsee "luvalla" klähmimään ja ronkkimaan lasta... Milläs sen sitten todistat että lapsi halusi?

Aikuisen miehen suusta olen kuullut: lapsi voi vietellä. Ei helvetti, sanon minä.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007
Rousseau

Aikuisen miehen suusta olen kuullut: lapsi voi vietellä. Ei helvetti, sanon minä.

Kysehän on pelkästään siitä, mitä halutaan nähdä. Ihmisen mieli on meinaan ihmeellinen.

Per se

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat