Kevätuutuuksia

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Kumpi on komeampi, lehden uusi ulkoasu vai päätoimittajan viikset? Minusta molemmat on ihan hienoja.

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Minäkin meinasin kirjoittaa molemmista, ihan siksi kirjauduin sisään, mutta nuorempi sisar oli nopeampi Uusi ulkoasu on todella hyvä, ihan kuin oma luetun ymmärtäminen olis parantunu. Mutta Ruukin naamakarvat..jospa kyse on vaan vedonlyönnistä..

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Minun mielestäni Tiede-lehden ulkoasu näyttää halvalta. iStockista ostettuja halpiskuvia sivun kokoisena ja jutuntynkä siinä vieressä. Ilmeisesti budjetti ei riitä omaperäisempään ja korkeatasoisempaan grafiikkaan. Onhan siellä sentään Markus Majaluoma lukijapalstalla, mutta vastaavaa toivoisin muuallekin lehteen. Lisäksi suurin osa jutuista on liian populaareja, eikä oikeastaan mihinkään aiheeseen paneuduta riittävästi muutamia harvoja ja sitäkin iloisempia poikkeuksia lukuunottamatta.

Oikeasti lehden tasolle olisi hyväksi harvempi ilmestymistahti, mutta se ei taida palvella myyntiä.

Ruukin viiksistä en osaa sanoa mitään.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008

Tyttelithän käy ihan kuumana/viiksi-Ruuttu ja Aweb tympeilee, sille itelle ei vissiin kasva kunnon viiksiä.

Pitäisköhän kokeilla. Jaa, mutta vois mennä riesaksi. Sais tietenkin kiskoa jatkuvasti naisväkeä irti viiksistään.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
syytinki
Tyttelithän käy ihan kuumana/viiksi-Ruuttu ja Aweb tympeilee, sille itelle ei vissiin kasva kunnon viiksiä.

Pitäisköhän kokeilla. Jaa, mutta vois mennä riesaksi. Sais tietenkin kiskoa jatkuvasti naisväkeä irti viiksistään.

Mä lähdin tossa jokin aika sitten kokeilemaan. Samoihin aikoihin ku ittekin aloin oleen nitten poisajelun kannalla myös ulkotaholta tuli viestiä jonka tulkitsin olevan samoilla linjoilla. Siispä katkoin veke.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Aweb
Lisäksi suurin osa jutuista on liian populaareja, eikä oikeastaan mihinkään aiheeseen paneuduta riittävästi muutamia harvoja ja sitäkin iloisempia poikkeuksia lukuunottamatta.

Vaikka taas sorrutkin off-topiciin, niin otan kuitenkin kantaa tähän tämän kerran. Armosta. Nimittäin, olen samaa mieltä että minustakin on tuntunut parissa viime numerossa että ompa lyhyitä artikkeleita ja aika pintapuolisia. Syvyys on häippässyt.

Lehden yleisilme ei haittaa, viime lehden talojutun kuvitus oli kivaa ja oli mukavaa kun tekniikka-artikkelissa kännyköistä oli semmonen imakka teinityttöjen väri! Yllättävä käänne ja jotenkin sitä juttuakin luki ihan eri tavalla kuin että jos pääväri olisi ollut perinteinen foorumin siniharmaa. Populaariselta saa kernaasti näyttää. Pidän siitä koska olen populaa. Mutta ei mieluusti "kuullostaa". Jos pitää olla kakku päältä kaunis niin tulisi myös muistaa että se ei saa olla silkkoa sisältä.

Hämmentää.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
viime lehden talojutun kuvitus oli kivaa

Minun mielestäni se oli tökeröä. Tuli liikaa clip art -kuvat mieleen. Semmoinen niihin liittyvä ummehtuneisuus.

Mutta nämähän ovat puhtaasti mieltymykseen perustuvia asioita.

Sen verran nämä jutut ovat kuitenkin alkaneet minua vaivata, että olen vakavasti harkinnut tilauksen perumista seuraavan laskun yhteydessä ainakin väliaikaisesti. Kattoo sitten myöhemmin uudestaan, jos taas innostuu.

Mutta Ruukin viiksistä tämä ei siis johdu.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
syytinki
Aweb tympeilee, sille itelle ei vissiin kasva kunnon viiksiä.

Tule miittiin. Yllätyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat