Pidätkö beatleksen musiikista?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Itse en pidä vaikka tunnustankin sen merkityksen pop-musiikissa.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Pidän Beatlesien musiikista. Tosin Yellow Submarine ja Back in the U.S.S.R olisivat ainakin saaneet jäädä tekemättä.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
CE-hyväksytty

Keskimäärin kyllä, mutta kyllähän heidän tuotannostaan merkittävä oli ihan floppeja, ainakin minun mielestäni. En ole koskaan ollut ns. Beatles fani.

Olen "The Boss" fani.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005
Carloz
Pidän Beatlesien musiikista. Tosin Yellow Submarine ja Back in the U.S.S.R olisivat ainakin saaneet jäädä tekemättä.

Back in the U.S.S.R on ironinen ja pelkkää piruilua. Kun Sgt. Pepper oli ilmestynyt, hiljentyi Beach Boys ennen levytyssessiotaan rukoilemaan, että saisi aikaan yhtä hyvän levyn kuin Beatles. No ei tullut mitään siitä. Ja eikös nämä toiset ihan vittuillessaan sitten väännä tämän Back in the U.S.S.R:n.
Juu. Pidän kovasti Beatlesista.

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005
Seppo_Pietikainen
CE-hyväksytty

Keskimäärin kyllä, mutta kyllähän heidän tuotannostaan merkittävä oli ihan floppeja, ainakin minun mielestäni. En ole koskaan ollut ns. Beatles fani.

Olen "The Boss" fani.

Täh? Siis tämä Springsteen? Mies, joka on 30 vuotta elättänyt itsensä säveltämällä saman kappaleen aina uudelleeen?

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Ei ole Beatlesin voittanutta.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Anomalia++
Seuraa 
Viestejä1325
Liittynyt9.2.2012
CE-hyväksytty
Beatleksen musa on paskaa.

No eikö sitten olisi suoraselkäistä kiistää myös Beatleksen merkitys?

Uudistunut virkamies: jokainen päivä on samankaltainen.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Anomalia++
CE-hyväksytty
Beatleksen musa on paskaa.

No eikö sitten olisi suoraselkäistä kiistää myös Beatleksen merkitys?

Ei olisi. Tapanani ei ole vääristellä tosiasioita.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Alkuaikojen ränttätäntästä en tykkää yhtään, enkä varsinkaan siitä että jotkut kuvittelevat ettei Beatles mitään muuta tehnytkään. Sitten kun alkoi poitsuille huumeet maittaa tuli musiikista suorastaan nerokasta.

Paskin voisi olla vaikka She Loves You (hyi helvetti) ja paras joku näistä:

- Across the Universe
- A Day in the Life
- Come Together
- Eleanor Rigby
- I Am the Walrus
- Revolution
- Stawberry Fields For Ever
- The Fool on the Hill
- The Long and Winding Road
- While My Guitar Gently Weeps

Jollain vanhalla kasetilla on Ringon yksinään kiekaisema Here Comes the Sun mistä pidän enemmän kuin originaalista, ja Joe Cocker tempaisee tunnetusti biisin With a Little Help from My Friends niin että jää piitlekset peittoon.

Unohtaa ei tule myöskään:

http://www.youtube.com/watch?v=o5DMH7Eu01A

Fanaattisin fani -asteikolla 1 - 5 katsoisin olevani öpauttia 3 tai 4 tunnelmasta vaihdellen.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006
Rousseau
Alkuaikojen ränttätäntästä en tykkää yhtään, enkä varsinkaan siitä että jotkut kuvittelevat ettei Beatles mitään muuta tehnytkään. Sitten kun alkoi poitsuille huumeet maittaa tuli musiikista suorastaan nerokasta.

Paskin voisi olla vaikka She Loves You (hyi helvetti) ja paras joku näistä:

- Across the Universe
- A Day in the Life
- Come Together
- Eleanor Rigby
- I Am the Walrus
- Revolution
- Stawberry Fields For Ever
- The Fool on the Hill
- The Long and Winding Road
- While My Guitar Gently Weeps

Fanaattisin fani -asteikolla 1 - 5 katsoisin olevani öpauttia 3 tai 4 tunnelmasta vaihdellen.

Amfetamiinia tms. vetivät kyllä silloin 1950-60 -lukujen vaihteessa, kannabikseen törmäsivät vasta myöhemmin. Ei Beatles huumebändi koskaan ollut, pääosa tuotannosta on selvästikin tehty (ainakin viimeistelty) selvänä. Lennonin tuotannosta löytyy jonkin verran näitä toxic-biisejä.

1965-1969 välisenä aikana tehty tuotanto on suurelta osin "klassista" musiikkia, josta kukkasia löytyy enemmän kuin hippikommuunista.

Hyvä biisilista Rousseaulla, useimmat ovat omiakin suosikkeja. Voisin lisätä pari vähemmän tunnettua:
- Rain
- I want you
- Dear Prudence
- Cry baby cry
- You know my name
- Koko Abbey Roadin kakkospuoli! Progemaista meininkiä.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat