Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

No kaappasimpa otsikolla huomionne ja pääsen avautumaan teille
Onneksi täällä tiedepalstalla on joitain naisia, jotka voisivat auttaa.

Miten ihmeessä voi tietää onko tyttö ihastunut/kiinnostunut sinusta. Tiedän, että kuullostaa uskomattoman teiniltä, mutta ei sitä paremmin pysty ilmaisemaan. Onko naisilla on jotain "piilomerkkejä" niin olisi kiva tietää. Hymyiletteko ja nauratte kaikkien ihmisten (lähinnä nyt miesten) seurassa, vaikka ette niinkään pitäisi ko. henkilöstä. Katotteko silmii ym ?

Ihan yleistä mielenkiinto

Varmaan olisi hyötyä palstan muillekin miehille

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Sen tietää kyllä täysin varmasti.
Harmi ettei sinusta ole kukaan nainen koskaan kiinnostunut.

Olen pahoillani.
Lohdutukseksi voin sanoa, että elämässä on muutakin kuin naiset.

Vierailija

Olen itse huomannut että keskustelu auttaa asiaa enemmän kuin miettiminen jos haluaa ymmärtää toista.
Ihmiset tosin lähettää kokoajan itsestään erilaisia viestejä ihan sanattomastikkin. Pitää vaan osata lukea niitä pieniä eleitä.
Mutta vastakkaista sukupuolta on usein kovin vaikea ymmärtää jos ei elä vielä tarpeeksi syvässä symbioosissa toisen kanssa

Vierailija
Cosmic-Fairy

Ihmiset tosin lähettää kokoajan itsestään erilaisia viestejä ihan sanattomastikkin. Pitää vaan osata lukea niitä pieniä eleitä.

Totta, mutta olisi kiva tietää mitä naiset tekee ihan tietoisesti. Ei tarttis puhuu niin paljon

Olen pahoillani.

Niin, onhan sinulla kaksi kättä.

Vierailija
DominusEtDeus

Olen pahoillani.

Niin, onhan sinulla kaksi kättä.

Kuinka voit sen tietää?

Vierailija

Tyttöystäväni ainakin alkoi vänkäämään osoitettani ja puhelinnumeroani heti, kun tapasimme. Mietin pikku hetken ennen kuin annoin numeroni hänelle, koska en yleensä anna numeroani tuntemattomille ihmisille.

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Jos nainen koskettaa sinua,niin kiinnostusta luultavasti on.Yleensä naiset eivät kosketa miestä josta eivät pidä.Silmäpeliä on muuten kyllä vaikea opettaa tulkitsemaan, sen joko osaa tai sitten ei.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

No voi saatana, taas tälle linjalle mentiin...

Olennaisin ero miesten ja naisten sosiaalisen kommunikoinnin välillä on se, että naiset saavat kun huvittaa ja miehet eivät. Tämä ei ole looginen ongelma kuin vasta sitten, kun liitetään soppaan kasa stereotypioita vastapuolesta. Naisten oletetaan "antavan" ja miesten tyypillisesti "ottavan".

Ongelma kiteytyy siihen, että jos esim. nainen antaa ymmärtää vähän kaikille, niin ei kannata olettaa, että tämä antaa juuri sinulle.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26906
Liittynyt16.3.2005
DominusEtDeus

Miten ihmeessä voi tietää onko tyttö ihastunut/kiinnostunut sinusta.

No minä tiedän sen siitä, että nainen haluaa seksiä kanssani. Rikkaammilla tai sosiaalisesti suositummilla miehillä tuo ei toimi, koska nainen voi haluta seksiä myös saadakseen miehen avulla muuta etua elämässään, mutta tällaiselle ujolle ja persaukiselle jolla ei ole muuta annettavaa kuin seuransa, seksihalut ovat täysin varma merkki kiinnostuksesta.

Vierailija

Ei sitä voi satavarmasti tietää. Pitää kysyä toinen kahdestaan kaljalle/leffaan/ystävänpäiväkahville. Jos nainen/tyttö suostuu (ilman vaivaantunutta no-tota-ööh -mietintää), on jo 70% varmaa, että hän on kiinnostunut. 30% on niitä hölmöjä naisia, kuten minä, jotka luulevat, että jotkut miehet ihan pyyteettömästi kavereina voivat kysyä kaljalle/leffaan/ystävänpäiväkahville.

Vierailija

Kysymys sinänsä on jo vastaus. Luulisi tarpeeksi kiinnostuneen henkilön ilmaisevan sen jotenkin.

Toisaalta, joskus ujot toisiinsa rakastuneet tyypit eivät koskaan saa tietää molemminpuolisista tunteistaan.

Suoraan voi aina kysyä, esim. "mitä ajattelet minusta?", jos siis uskaltaa...

Voi myös kertoa omista tunteistaan toiselle ja katsoa miten toinen reagoi, se on sitten tupla tai kuitti...

Vierailija

Karu tosiasia on, että jos et ole pitkä, tulee sinun olla helvetin hyvä suustasi.
Jos naisia ei kiinnosta juttusi pätkääkään, luoti päähän on ainoa ratkaisu.

Et voi kyyhöttää nettisi äärellä lopun ikääsi, sillä plilu se miehen tiellä pitää.
Me lyhyet miehet olemme jokatapauksessa täällä vain sen vuoksi,
että pitkät tuntisivat itsensä karjuksi.

Alan myöhemmin keräämään osallistujia suureen,
pienten miesten joukko-itsemurhaan.

Vierailija
DominusEtDeus
No kaappasimpa otsikolla huomionne ja pääsen avautumaan teille
Onneksi täällä tiedepalstalla on joitain naisia, jotka voisivat auttaa.

Miten ihmeessä voi tietää onko tyttö ihastunut/kiinnostunut sinusta. Tiedän, että kuullostaa uskomattoman teiniltä, mutta ei sitä paremmin pysty ilmaisemaan. Onko naisilla on jotain "piilomerkkejä" niin olisi kiva tietää. Hymyiletteko ja nauratte kaikkien ihmisten (lähinnä nyt miesten) seurassa, vaikka ette niinkään pitäisi ko. henkilöstä. Katotteko silmii ym ?

Ihan yleistä mielenkiinto

Varmaan olisi hyötyä palstan muillekin miehille

Omalta kohdaltani voin sanoa että jos olen ihan vakavamielisesti kiinnostunut, niin kyseinen mies saa lähes jakamattoman huomion, siis esimerkiksi keskustelua voi jatkaa loputtomiin kaksin kiinnostavan ihmisen kanssa jättäen ryhmän muut omaan arvoonsa. Mikäli yrität jututtaa tuntematonta, on henkilö varmasti edes vähän kiinnostunut jos ei aja sinua heti pois. Tuttujen kanssa toisaalta aina pitäisi uskaltaa tehdä aloite. Itse en ainakaan koskaan ole loukkaantunut vaikka kaverina pitämäni mies onkin tehnyt aloitteen, ja välit ovat pysyneet entisinä vaikka pakit olisi tullutkin.

Surullista on vaan se, että ihmiset käyttäytyvät hyvinkin eri tavalla. Todellisen varmuuden kiinnostuksesta saa vain kysymällä.

Vierailija
Olennaisin ero miesten ja naisten sosiaalisen kommunikoinnin välillä on se, että naiset saavat kun huvittaa ja miehet eivät. Tämä ei ole looginen ongelma kuin vasta sitten, kun liitetään soppaan kasa stereotypioita vastapuolesta. Naisten oletetaan "antavan" ja miesten tyypillisesti "ottavan".

Mikäs lausunto tuo nyt oli? Teit ensin voimakkaan lausunnon jonka tulisi kattaa miljardien ja miljardien suhteet ja sitten varoitat stereotypioista, kuin varoittaaksesi kaltaisistasi puhujista. Vai oliko tämä vain huulenheittoa?

Vierailija
Neutroni
DominusEtDeus

Miten ihmeessä voi tietää onko tyttö ihastunut/kiinnostunut sinusta.

No minä tiedän sen siitä, että nainen haluaa seksiä kanssani. Rikkaammilla tai sosiaalisesti suositummilla miehillä tuo ei toimi, koska nainen voi haluta seksiä myös saadakseen miehen avulla muuta etua elämässään, mutta tällaiselle ujolle ja persaukiselle jolla ei ole muuta annettavaa kuin seuransa, seksihalut ovat täysin varma merkki kiinnostuksesta.

Pitääpä kokeilla

Vierailija

Kannattaa myös hankkia itselleen rikollinen tausta -vankilakokemus pakollinen.

Kun kerrot kohdenaisellesi, kuinka mukavaa on olla taas vapaalla jalalla,
saat toosaa välittömästi, halutessasi vaikka naisten vessassa
-takuu varmasti tai rahat takaisin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat