Vastakkaisen sukupuolen iskeminen tieteen näkökulmasta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
Biologisesti yksilö on menestyvin, jos se saa eniten terveitä ja lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä. Tämän lisäksi näiden jälkeläistenkin tulee pärjätä lajinsisäisessä kilpailussa ja siirtää geenit taas uusille sukupolville.

Naaraat ja koiraat ovat tässä geenien leviämiskilpailussa toisistaan poikkeavassa asemassa. Naarailla on vain rajoitettu lukumäärä jälkeläisiä, joita se voi elinaikanaan synnyttää. Niinpä naaras keskittyy määrän sijasta laatuun.

Vaikka usein toistellaan fraasia sisäisen kauneuden merkityksestä, niin tosiasiassa kauniit menevät yleensä yhteen kauniiden, keskitasoiset keskitasoisten ja rumat rumien kanssa. Me kaikki asetamme itsemme jollekin kohdalle "kuinka-haluttava-olet" asteikolla. Tulevaa puolisoa etsitään samalta kohtaa asteikosta kuin itse olemme. Tärkein vaikuttava seikka tällä asteikolla on ulkonäkö. Sijoitusta huonontaa mm. Poikkeava käyttäytyminen, psyykkinen häiriintyneisyys. Nykyinen kulttuurimme ei hyväksy ajatusta, että rikkaudella tai omaisuudella ruma vanha mies ostaisi itselleen kauniin nuoren vaimon (aivan oikein). Tietenkin, kun valitset elämässäsi itsellesi kumppania ehkä loppuelämäksi, niin luonnekysymykset ovat ratkaisevia. Mutta käytännössä sopivan luonteen omaavia naisia on runsaasti, ja tietenkin valitset heistä kauneimman minkä voit saada. Samalla tavoin naiset valitsevat sopivan luonteisista miehistä mahdollisimman komean. Jos et nöyrry ihastumaan oman tasoisiisi naisiin, jäät ilman naista. Liian kauniisiin ja tavoittamattomiin naisiin ihastuminen yli kaksikymppisenäkin voi olla oire siitä, että et todella haluakkaan jakaa elämääsi naisen kanssa.

1.Pelimiesrutiinia noudattava mies menee yksin baariin
2.Mies valitsee kohteen
3.Kohdetta on lähestyttävä 3 sekunnin sisällä, muuten mies antaa epävarman vaikutelman tai alkaa itsekin epäröidä
4.Lähestyminen suoritetaan oikeasta kulmasta, kello kymmenestä
5.Mies hymyilee aina
6.Suoritetaan keskustelunavaus, jossa annetaan valheellinen aikarajoitus: "Kaverini odottavat, joten voin puhua vain muutaman minuutin." Se vähentää naisen ahdistusta siitä, että mies ei ymmärrä koskaan häipyä
7.Yleensä on hyvä kysyä naisen mielipidettä jostakin, jotta keskustelu saadaan käyntiin: "Mistä pitsasta pidät?" Naiselta voi kysyä myös neuvoja, koska kaikki tykkäävät antaa neuvoja
8.Miehen on tarkkailtava kehonkieltään ja mieluusti jäljitelvä alfa-miehiä, kuten James Deania ja heidän eleitään. Missä kädet ja jalat ovat ja miten painopiste on jakaantunut?
9.Pian seuraa "neg", joka on lievä loukkaus tai kiusoittelu, samalla tavalla kuin pikkusiskoa kiusoitellaan. Logiikka on se, että pidättäytymällä ylentämästä naista, nainen kiinnostuu miehestä enemmän
10.Voitto varmistetaan ainoastaan osoittamalla oma korkeampi arvo. Miehen pitää kysetä osoittamaan, että hän on jollakin tavalla ylivertainen suhteessa muihin miehiin ja naiseen, sillä naiset ihastuvat korkean statuksen miehiin
11.Kohde pitää eristää muista kavereista ja saada tuntemaan olonsa mukavaksi. Pitää luoda yhteys ja siirtyä seksuaalisesti otollisempaan paikkaan, jossa voidaan aloittaa lähentely

http://www.youtube.com/watch?v=SBOtj1RmaUE&feature=related
Todella mielenkiintoinen video kehonkielestä ja mistä näkee onko nainen tai mies kiinnostunut toisesta, kandee katsoa.

http://www.youtube.com/watch?v=WcovKsjvVgM&feature=relatedDerren Brownin deittaustekniikoista.

http://www.youtube.com/watch?v=gfizpfBwYng&context=C46fdedfADvjVQa1PpcFP... Brown, hajun tärkeys parin valinnassa. Naiset haistaa hyvän immuniteetin hajun perusteella ja suosivat erilaisen immuniteetin omaavia, miehet taas ei niinkään haista tätä, siksipä voisi olettaa että naiset herkemmin kiinnostuu ulkomaalaisista miehistä kun taas miehet kiinnostunee lähinnä oman maan naisista.

http://www.youtube.com/watch?v=ZuometYfMTk&context=C45e7a65ADvjVQa1PpcFP...
Halo-efekti, eli jos asiat esittää positiivisesti ja innokkaasti niin vastakkainen osapuoli näkee vain posiitiviset asiat sinusta mutta jos et niin ne kiinnittävät huomiota negatiivisiin asioihin.

Noh jakakaas nyt omat iskureplanne ja mitä ominaisuuksia etsitte naisessa/miehessä

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Kaikki mekaaninen kikkailu on turhaa ellei nainen osoita kiinnostustaan ja salli tai jopa kutsu lähestymään. Miehen täytyy olla naisen suhteen heikko ja kaiken muun suhteen vahva loukkaamatta naisen arvoja. Se mikä piirre saa naisen hyväksyväksi ensialkuun ei pirukaan ota selvää. Se voi olla se mitä mies ei ole koskaan tunnistanut itsessään. Selittää täytyy, koska naiset eivät tunnista miesmäisiä valintojen motiiveja.

Jos hymyilet väärässä paikassa niin huonosti käy. Naiset ovat itse mestareita siinä ja aina valppaana.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Keneltä nuo lainat ovat?

Voi herrajjumala, anna mun kaikki kestää.

5.Mies hymyilee aina

Kerropas tuo netistä deittiä hakeville miehille jotka inttävät että valokuvassa ei saa hymyillä.

6.Suoritetaan keskustelunavaus, jossa annetaan valheellinen aikarajoitus: "Kaverini odottavat, joten voin puhua vain muutaman minuutin." Se vähentää naisen ahdistusta siitä, että mies ei ymmärrä koskaan häipyä

Tällaisia lisää. Yleensä juuri ne eivät tajua painua helvettiin joista ei voisi vähempää olla kiinnostunut.

8.Miehen on tarkkailtava kehonkieltään ja mieluusti jäljitelvä alfa-miehiä, kuten James Deania ja heidän eleitään.

Niin, aika moni nainen tykkää homoista.

9.Pian seuraa "neg", joka on lievä loukkaus tai kiusoittelu, samalla tavalla kuin pikkusiskoa kiusoitellaan. Logiikka on se, että pidättäytymällä ylentämästä naista, nainen kiinnostuu miehestä enemmän

Ja metsään menee jos kohteeksi päätyy nainen joka ei ole koskaan ollut erikoisemmin ylistyksen kohteena. Saattaa olla vaikka ekaa kertaa siellä räkälässä, vihdoin viimein, muualla jo kaiken toivonsa menettäneenä. Ja sitten tulee sankarimme ja murskaa itsetunnon lopullisesti. Noh, ehkei nyt sentään, eihän "oletpa v-tun ruma huora" ole kiusoittelua.

Mutta henkilökohtaisesti pirun vaikea ymmärtää kuka sen kiusoittelun kokee oikeasti kiinnostavana. Jokainen mies joka on allekirjoittanutta lähestynyt netissä "kiusoitellen" on alkanut vaikuttaa rasittavalta kusipäältä. Pari kertaa lupaavalta vaikuttanut tyyppi on langennut tuohon ja sen jälkeen mielenkiintoni on tasan nolla. Mutta johtunee kai sitten siitä että en ole se korskea koppelo joka kokee haasteellisena sen jos mies ylenkatsoo.

Olen eräällä saitilla kuullut naisten juttelevan semmoisia että eivät hekään tuosta neggauksesta tykkää. (Saitti jolla käyttäjäkuntaa on enemmän kuin kai edes täällä ja naisia varmaan 95 % ellei enemmänkin.) Ehkä kannattaisi iskutouhuissaan olla myös joustava ja yrittää selvittää ensin millainen nainen on vastassa, ennen kuin alkaa sieltä iskuaapisestaan käymään pakkkopullamaisesti kaikki ääliömäisyydet läpi.

Noh jakakaas nyt omat iskureplanne ja mitä ominaisuuksia etsitte naisessa/miehessä

Jos seksistä on kyse niin etsin miestä joka on itseäni nuorempi ja kivan ja ystävällisen näköinen, hoikka poika. Eipä tartte sen kummemmin iskeä koska välineenä on netti, laitan ilmoituksen, tsekkaan saamani noin sata vastausta onko siellä ketään kiinnostavaa ja jos ei ole iskenyt maailmantuska ja apatia niin kysyn kiinnostavimmalta haluaisiko hän tavata tämän näköisen (kuva) naisen. Mies on tietenkin esitellyt oman kuvansa jo ensin. Jos kumpikin hyväksyy toisensa niin sitten sovitaan tapaamisesta.

Miksi suotta mennä merta edemmäs kalaan kun voi tilata miehen suoraan kotiin. Tässä tietysti jää kaikki tuo pelailu ja pelehtiminen vallan sivuun, mutta kuka niitä kaipaa? Chatissa olen joskus kokeillut "normaalimpaa" seksitreffeistä sopimista, mutta ei siitä mitään tule kun menee hermo siihen saatanan hohhoijaatouhuun jossa pitäisi käydä typeryyksiä läpi eikä edes tiedä miltä jätkä näyttää. Kyllä vaan kovasti oltaisiin silti ajamassa vaikka toiselta puolelta Suomea klo 2 yöllä panemaan, mutta en ota sikaa säkissä.

Siis miten ihmeessä te ihmiset jaksatte iskeä toisianne??? Kuulostaa helvetin tylsältä touhulta jos se noin kaavamaista on, ja onhan se kai kun se on tällä foorumilla sata kertaa käyty läpi.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Kyllä naisen saa ihan luolamiestyylilläkin. Kerran vaadin erästä neitiä lähtemään mukaani, mutta hän vastusteli. Sanoin sitten että menen tässä kohta polvilteni kaikkien näiden ihmisten keskellä, jos ei suostu.

Suostui.

Tuleepa toinenkin kerta mieleen. Kerran menin kaverin meseen ja sanoin jollekin sen naispuoliselle kaverille että tuun sinne. Se sanoi että siinähän tulet, ja niin minä menin.

Ja kyllä jos oikein tulkitsin erään missin (kirjaimellisesti) ilmeitä takaisin tullessa, oli hän hieman mustasukkainen. (En mä missejä edes lähtisi pokailemaan. Joskus ne kyllä pokailevat minua. Harvoin tosin.)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
jees
Kyllä naisen saa ihan luolamiestyylilläkin. Kerran vaadin erästä neitiä lähtemään mukaani, mutta hän vastusteli. Sanoin sitten että menen tässä kohta polvilteni kaikkien näiden ihmisten keskellä, jos ei suostu.

Suostui.

Anelu auttaa joidenkin naisten kohdalla. Myös itkun tuhertaminen, jos sattuu olemaan tarpeeksi helläsydäminen (höhlä).

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
Rousseau
jees

Suostui.

Anelu auttaa joidenkin naisten kohdalla. Myös itkun tuhertaminen, jos sattuu olemaan tarpeeksi helläsydäminen (höhlä).

Ei mun tarvitse anella. Uhkaus riittää. Kerran pokasin mallien mm kolmosen. mutta se oli 16-vuotias, niin annoin sitten olla. Itse kun olin jo melkein kaksikymmentä.

Mä oon yksinkertaisesti jotain ihan muuta kuin niiden normaalit kosijat.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
jees
Rousseau
jees

Suostui.

Ei mun tarvitse anella. Uhkaus riittää. Kerran pokasin mallien mm kolmosen. mutta se oli 16-vuotias, niin annoin sitten olla. Itse kun olin jo melkein kaksikymmentä.

Mä oon yksinkertaisesti jotain ihan muuta kuin niiden normaalit kosijat.

Kuulostaa vaan niin hassulta että oman epätoivoisuuden demonstroiminen on uhkaus. Mitäs jos daami sanoisi että kiipeä vaikka lipputankoon ja ulise koko maailmalle, ei voisi vähempää kiinnostaa?

Mutta toki naisiakin panettaa. Ehkä he sitten tarvitsevat jonkinlaisen tekosyyn "antaa periksi" niin ettei heistä tule ympäristöön vaikutelmaa että olisivat liian aktivisia eli siis horoperseitä. Naisten ilmeisesti pitää pitää yllä myyttiä siitä että miehet ovat halukkaampia ja naiset suostuvat vain sen takia että miehet sinnikkästi painostavat/vetoavat/uhkaavat.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
Rousseau
Kuulostaa vaan niin hassulta että oman epätoivoisuuden demonstroiminen on uhkaus. Mitäs jos daami sanoisi että kiipeä vaikka lipputankoon ja ulise koko maailmalle, ei voisi vähempää kiinnostaa?

Kyllä mä joskus teininä pokasin äitin kaverin. Ehkä se oli epätoivoinen? Ruma se ei kyllä ollut.

Mutta toki naisiakin panettaa. Ehkä he sitten tarvitsevat jonkinlaisen tekosyyn "antaa periksi" niin ettei heistä tule ympäristöön vaikutelmaa että olisivat liian aktivisia eli siis horoperseitä. Naisten ilmeisesti pitää pitää yllä myyttiä siitä että miehet ovat halukkaampia ja naiset suostuvat vain sen takia että miehet sinnikkästi painostavat/vetoavat/uhkaavat.

Niinno. En ole niin komea, älykäs ja lihaksikas kun nuorempana luulin ja sen tähden se tyttöystävän löytäminen on mahdotonta. Pillua saa helposti. Se ei vaan enää kiinnosta.

Sillon kun olen tollanen:
http://dl.dropbox.com/u/3618034/dhg.jpg
Kaikki natsaa. Naisille joita arvostan en vain osaa olla sellainen.
(Ja se on vappuhattu. Keksin sille luovaa käyttöä.)

MaKo71
Seuraa 
Viestejä1467
Liittynyt15.11.2006

Tuo video kehonkielestä oli ihan kiinnostava, vaikka tavallaan tiedostamatta(kin) olen monet noista jutuista tiennyt. Ja itse asiassa aika iso osa ihmisistä taitaa tietää, vaikkeivät osaa sanoa, miksi tietävät. Mutta kuitenkin, se perusasia on se, että pariutuminen on kahden kauppa ("kumpi iski kumman?" on vähän tyhmä kysymys), ja se alkaa siitä, että nainen osoittaa kiinnostusta sellaisilla pienillä merkeillä; miehen tehtävä on vastata niihin, esimerkiksi vaikkapa tulemalla juttelemaan. Se on aivan se ja sama kaikille iskurepliikeille ja hymyille ja sellaisille, jos nainen ei ole kiinnostunut; toisaalta sama pätee ihan toisinkin päin. Minä sanoisin, että miehelle parasta on koettaa vaan pysytellä omana itsenään, luottaa vaistoihinsa sen suhteen, että tunnistaa, milloin toinen osapuoli on kiinnostunut, ja mielellään olisi hyvä osata antaa nopeasti periksi, jos ei toiselta puolelta tule vastakaikua (haaskaa ihan suotta aikaansa yrittäessään), tai jos se vastakaiku alkaa lopahtaa siinä vaiheessa, kun avaat suusi (ts. keskustelut ei oikein ala synkata).

ID10T
Seuraa 
Viestejä1677
Liittynyt3.10.2007
3.Kohdetta on lähestyttävä 3 sekunnin sisällä, muuten mies antaa epävarman vaikutelman tai alkaa itsekin epäröidä

Olen ollut baareissa, joissa pelkkä tiskille pääsy voi viedä parikin minuuttia, joten kovin ruuhkaisissa baareissa ei siis kannata iskeä ketään?

Baaritiskiltä ei voi siis iskeä ketään, koska silloin kohdetta pitäisi lähetyä tiskin takaa Voi olla myös tilanteita, joissa kohteen vasemmalla puolella on seinä, eli tilanne on silloin menetetty?

Ymmärrän tuon lähestymiskulman ohjeellisena, mutta teoriassa siinä voisi olla järkeäkin. Suoraan edestä lähestyminen koetaan uhkaavana ja "kohteiden" (eli naisten) ollessa enimmäkseen oikeakätisiä, ei kannata lähestyä "asekäden" puolelta, mikä poissulkee lähestymiset klo 1:n ja klo 2: suunnasta. Suoraan sivulta tai takaa (eli katveesta) ei myöskään kannata lähestyä kohteen panikoitumisriskin takia

Ihan vakavasti ottaen MaKo71 tuossa edellä on oikeilla jäljillä, Eli kiteyttäen:

miehelle parasta on koettaa vaan pysytellä omana itsenään, luottaa vaistoihinsa sen suhteen, että tunnistaa, milloin toinen osapuoli on kiinnostunut, ja mielellään olisi hyvä osata antaa nopeasti periksi, jos ei toiselta puolelta tule vastakaikua

Näin olen itsekin toiminut ja tulosta on syntynyt omasta mielestäni riittävästi

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26886
Liittynyt16.3.2005
Rousseau
Keneltä nuo lainat ovat?

Vaikuttaa tusinapelimiesoppaalta.

Ja metsään menee jos kohteeksi päätyy nainen joka ei ole koskaan ollut erikoisemmin ylistyksen kohteena.

Tietenkin. No pelimieskikat toimivat vain melko pieneen osaan älyllisesti yksinkertaisia ja helposti kiihottuvia naisia. Yleensä nuo ovat muutenkin ailahtelevia ja epävakaita persoonallisuuksia (nämä pihlajanmarjat ovat oikeasti happamia). Keskeinen osa pelimiehen menestyksessä on tunnistaa nopeasti joukosta ne naiset, joihin ne kikat tehoavat. Sellaisia naisia on enemmän kuin kikat ja tunnistuksen osaavia miehiä, joten osaaville pelimiehille on aina vientiä, mutta on erittäin suuri virhe yleistää pelimieskikat yleisesti toimiviksi tai parisuhteen saamista edesauttaviksi (ellei sitten halua räiskyvää suhdetta jonkun high maintenance -sekopään kanssa). Jos pelimiestemppuja yrittää kohdistaa normaaliin ja tasapainoiseen naiseen, joka etsii parisuhdetta, mies tekee itsestään idiootin eikä varmasti saa haluamaansa.

Saattaa olla vaikka ekaa kertaa siellä räkälässä, vihdoin viimein, muualla jo kaiken toivonsa menettäneenä. Ja sitten tulee sankarimme ja murskaa itsetunnon lopullisesti.

No jos se itsetunto murskautuu pelimiesten suunsoitosta, eipä sitä voi sanoa alun perinkään olevan.

Mutta henkilökohtaisesti pirun vaikea ymmärtää kuka sen kiusoittelun kokee oikeasti kiinnostavana.

Se naisporukka, joka retkahtaa toistuvasti pelimiehiin. Se saa heidän liskonaivonsa uskomaan, että mies on jotenkin erityisen haluttava, jos mies uskaltaa hieman kiusoitella ja osoittaa ylemmyyttään öykkärimäisin ottein. Se antaa naiselle tunteen haasteesta ja voitosta. Suurin osa miehistä on kuin sulaa vahaa iskutilanteissa. Sen jälkeen kun he ovat valinneet naisen, jolle tekevät aloitteen, he nostavat naisen kuningattareksi ja vastaanottavat mitä tahansa nöyryytyksiä pukille päästäkseen. Mutta monelle naiselle se antaa kuvan epätoivosta ja siitä, että ei sellaisessa miehessä ole mitään voitettavaa. Miehellä ei ole muita vaihtoehtoja. Nainen haluaa (sellainen haluprofiililtaan ja riskinottokyvyltään normaali) kokea, että päihittää muitakin naisia kilpailussa miehestään.

Jokainen mies joka on allekirjoittanutta lähestynyt netissä "kiusoitellen" on alkanut vaikuttaa rasittavalta kusipäältä. Pari kertaa lupaavalta vaikuttanut tyyppi on langennut tuohon ja sen jälkeen mielenkiintoni on tasan nolla. Mutta johtunee kai sitten siitä että en ole se korskea koppelo joka kokee haasteellisena sen jos mies ylenkatsoo.

Sinä et sitten ole pelimiehelle sopiva nainen. Moni ei ole. Sen kun unohdat tuollaiset.

Olen eräällä saitilla kuullut naisten juttelevan semmoisia että eivät hekään tuosta neggauksesta tykkää. (Saitti jolla käyttäjäkuntaa on enemmän kuin kai edes täällä ja naisia varmaan 95 % ellei enemmänkin.)

Suurin osa ei pidä. Eikä varsinkaan silloin kun haluavat parisuhdetta. Mutta koska sellaisia naisia kuitenkin on, se on joillekin miehille toimiva strategia. Ja ne keskinkertaiset puhumattakaan aloittelevista wannabeistä eivät näe naisen eleistä sitä, ettei nainen ole oikeanlainen, ja joutuvat tekemään turhaa työtä ja ärsyttämään naisia.

Ehkä kannattaisi iskutouhuissaan olla myös joustava ja yrittää selvittää ensin millainen nainen on vastassa, ennen kuin alkaa sieltä iskuaapisestaan käymään pakkkopullamaisesti kaikki ääliömäisyydet läpi.

Kannattaisi tietenkin. Mutta suurin osa ihmisistä on melkoisen tyhmiä monilla elämän osa-alueilla eikä omaa kykyjä optimaaliseen toimintaan, vaan yrittävät kukin tyylillään saada elämältä edes pieniä armopaloja.

Miksi suotta mennä merta edemmäs kalaan kun voi tilata miehen suoraan kotiin.

Ja sitten vielä jotkut ihmettelevät, miksi sanotaan, että naisilla on enemmän mahdollisuuksia kuin miehillä.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Neutroni

Mutta henkilökohtaisesti pirun vaikea ymmärtää kuka sen kiusoittelun kokee oikeasti kiinnostavana.

Se naisporukka, joka retkahtaa toistuvasti pelimiehiin. Se saa heidän liskonaivonsa uskomaan, että mies on jotenkin erityisen haluttava, jos mies uskaltaa hieman kiusoitella ja osoittaa ylemmyyttään öykkärimäisin ottein. Se antaa naiselle tunteen haasteesta ja voitosta. Suurin osa miehistä on kuin sulaa vahaa iskutilanteissa. Sen jälkeen kun he ovat valinneet naisen, jolle tekevät aloitteen, he nostavat naisen kuningattareksi ja vastaanottavat mitä tahansa nöyryytyksiä pukille päästäkseen. Mutta monelle naiselle se antaa kuvan epätoivosta ja siitä, että ei sellaisessa miehessä ole mitään voitettavaa. Miehellä ei ole muita vaihtoehtoja. Nainen haluaa (sellainen haluprofiililtaan ja riskinottokyvyltään normaali) kokea, että päihittää muitakin naisia kilpailussa miehestään.

Jokainen mies joka on allekirjoittanutta lähestynyt netissä "kiusoitellen" on alkanut vaikuttaa rasittavalta kusipäältä. Pari kertaa lupaavalta vaikuttanut tyyppi on langennut tuohon ja sen jälkeen mielenkiintoni on tasan nolla. Mutta johtunee kai sitten siitä että en ole se korskea koppelo joka kokee haasteellisena sen jos mies ylenkatsoo.

Sinä et sitten ole pelimiehelle sopiva nainen. Moni ei ole. Sen kun unohdat tuollaiset.

Olen eräällä saitilla kuullut naisten juttelevan semmoisia että eivät hekään tuosta neggauksesta tykkää. (Saitti jolla käyttäjäkuntaa on enemmän kuin kai edes täällä ja naisia varmaan 95 % ellei enemmänkin.)

Suurin osa ei pidä. Eikä varsinkaan silloin kun haluavat parisuhdetta. Mutta koska sellaisia naisia kuitenkin on, se on joillekin miehille toimiva strategia. Ja ne keskinkertaiset puhumattakaan aloittelevista wannabeistä eivät näe naisen eleistä sitä, ettei nainen ole oikeanlainen, ja joutuvat tekemään turhaa työtä ja ärsyttämään naisia.

Luulenpa että toisinaan mies ei edes ole pelimies, vaan hän on jostain saanut vain päähänsä että nainen "kuuluu" saada kiinnostumaan ärsyttämällä häntä. Kyllä se "kiusoittelu" tuntuu vaan niin peruskoulukamalta. Se on ihan sama juttu kuin että vedetään letistä, heitetään lumipallolla tms. lapsellista. Itse pidän kyllä poikamaisista miehistä ja olen naivi ja lapsekas ihminen itsekin, mutta kiusaaminen ei kiihota millään tavalla. Tai sitten sitä ei vaan ole osattu tehdä juuri oikeaan tapaan, eli voisin kuvitella että se olisi sitä (hemmetin) silmienpilkettä ja tietynlaisia asentoja jos se toimisi, eikä jotain omituista mitä suomalainen mies möläyttää ollakseen mukamas huvittavakin Spede. Suurin osa miehistä on vaan ihan liian kömpelöitä olemaan sopivalla tavalla flirttejä. Ja naisesta pitäisi löytyä kaiketi jonkinlaista sääliä ja äidillistä ymmärrystä tai huvittuneisuutta touhua kohtaan.

Jos ei löydy, niin silloin itse suosittelen jokaiselle että ollaan ihan normaalisti ja mies suhtautuu naiseen kuin ihmiseen. Mutta eipä sinne baariin kai mennäkään ihmisiä hakemaan, että sikäli turhaan minä tällaisia mussutan.

Chatissa sen pari kertaa vuosien varrella kun olen jostakusta kiinnostunut mitenkään keskustelu on ollut normaalia ja on todettu yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Näin se varmaan tosielämässäkin menisi, jos minulla mitään elämää olisi.

Mutta kyllä tuo kello kymmenestä lähestyminen alkoi vaan niin huvittamaan. Mitä ihmeen luontofilmiä siellä iskiessä oikein tehdään? Lähesty oikein ettei kohde pure tai juokse karkuun?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26886
Liittynyt16.3.2005
vapaatyyli
Biologisesti yksilö on menestyvin, jos se saa eniten terveitä ja lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä. Tämän lisäksi näiden jälkeläistenkin tulee pärjätä lajinsisäisessä kilpailussa ja siirtää geenit taas uusille sukupolville.

1.Pelimiesrutiinia noudattava mies menee yksin baariin...

Mitä tekemistä noilla on keskenään? Onhan toki katu-uskottavilla pelimiehillä muutama elätettävä, mutta luulempa, että biologisessa mielessä todellinen menestyjä noudattaa seuraavaa kaavaa:

1. Fundamentalistiänkyrämies menee uskonyhteisönsä kesätapahtumaan 18-25 vuotiaana.

2. Valitsee umpimähkään naisen.

3. Hakeutuu juttusille ja selvittää onko nainen tarpeeksi fanaattinen uskossaan (eli valmis alistumaan vailla omaa tahtoa olevaksi kotitalous- ja lapsentekokoneeksi).

4. Jos on, pyytää vaimokseen, jos ei, palataan kohtaan 2. Kelvolliset naiset eivät kieltäydy.

5. Häät on kuukauden kuluttua.

6. Sitten se alkaa, määrätietoinen kakaratehtailu. Suvulta respektiä jos kympit paukkuvat ennen kuin ikää on 35. Siinä jää paraskin pelimies kakkoseksi.

Kunhan on fiksu ja mukava. Sellaisia ei isketä reploilla. Täyspäisen naisen iskeminen on kuin formulakisa, sitä ei kukaan voita ensimmäisessä mutkassa, mutta moni häviää. Avausrepliikin tulee siis olla hyvin maltillinen ja hillitty. Itse olen varmaan aina ollut isommassa keskustelevassa porukassa aloittaessani jutustelut ja irroittautunut sitten pikkuhiljaa.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26886
Liittynyt16.3.2005
Rousseau
Luulenpa että toisinaan mies ei edes ole pelimies, vaan hän on jostain saanut vain päähänsä että nainen "kuuluu" saada kiinnostumaan ärsyttämällä häntä.

Jotkut typerykset tosiaan luulevat, että pelimieskikat ovat yleispäteviä, ja soveltavat niitä väärässä paikassa vääriin naisiin.

Chatissa sen pari kertaa vuosien varrella kun olen jostakusta kiinnostunut mitenkään keskustelu on ollut normaalia ja on todettu yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Näin se varmaan tosielämässäkin menisi, jos minulla mitään elämää olisi.

Tuo taitaa olla se yleisin pariutumiskanava. Ei kenellekään muullekaan elämä tule taivaasta annettuna, vaan sen joutuu ihan itse tekemään.

Mutta kyllä tuo kello kymmenestä lähestyminen alkoi vaan niin huvittamaan. Mitä ihmeen luontofilmiä siellä iskiessä oikein tehdään? Lähesty oikein ettei kohde pure tai juokse karkuun?

Osa noista huvittavimmista ohjeista lienee jonkinlaisia tekijöidensä omia rituaaleja, jotka antavat itsevarmuutta ja vievät ajatuksia pois epäonnistumisen pelosta. Vaikka kyllä kai sitäkin on jossain tutkittu, että sillä on merkitystä kumman silmän (aivopuoliskon) puolella jokin asia on.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Neutroni

Vaikka kyllä kai sitäkin on jossain tutkittu, että sillä on merkitystä kumman silmän (aivopuoliskon) puolella jokin asia on.

Ehkäpä näinkin. Ainakin muistan dokumentista nähneeni että ihminen kääntää katseensa joko vasempaan tai oikeaan yläviistoon sen mukaan muisteleeko hän vai sepittääkö satuja. Tämä muistaakseni sen vuoksi että jos muistellaan, turvaudutaan vasempaan aivopuoliskoon ja jos keksitään satuja, painopiste on oikean aivopuoliskon hyödyntämisessä. Tämä sitten saa katseen suuntautumaan sen mukaan kumpi aivopuolisko on dominoivampana.

En muista enää niitä suuntia, mutta olettaisin että muistellessaan ihmisen katse suuntautuu hänen oman oikean kätensä puoleiseen suuntaan, ainakin omissa silmissäni tuon tunsin kun muistelin jotain seikkaa. Itseasiassa taidan muistella aika helvetisti milloin mitäkin sillä katseeni on aika usein "luontevasti" hivenen oikeaan päin suuntautunut, ja siksi mielelläni sijoitan esim. tietokoneen siten että voin välillä katsella kirjoittaessani koneen oikealla puolella olevasta ikkunasta maisemia. Bussissakin istun mieluummin oikean käteni puolelle. Tosin sillä puolella ei tarvitse katsella maantien vas. reunaa ikkunasta katsoessaan, toisin kuin jos istuisi vasemmalla puolella.

Jos tuollaiset kaikki pienet yksityiskohdat osaa ottaa huomioon toisen ihmisen taholta, niin kyllähän heitä varmaan voi viedä kuin pässiä narussa. Äkkiseltään sitä vain ajattelisi niin että eiköhän oikein taitavalle manipulaattorille tulisi ennenpitkää tylsää kun hän havaitsisi miten ennalta-arvattavia ja mekaanisia ihmiset ovat. Tällöin luulisi noissa iskutouhuissakin tekevänsä kaikkensa että sattumalle ja yllätyksille jää sijaa.

Mutta harva meistä on tosiaan se Hannibal Lecter jonka vuosia sitten havaitsin olevan monenkin epävarman ihmisen roolimalli (tai fantasia, paremminkin). Siinähän tuijotellaan niska jäykkänä että antaisi itsestään itsevarman mielikuvan, mutta jos ei ole sitä luontaista kykyä eikä tatsia, niin pelkkää pelleilyä siitä tulee kuitenkin. (Muistelisin nimenomaan Anthony Hopkinsin sanoneen että mies ei saa liikuttaa päätään jos hän haluaa vaikuttaa hallitsevalta ja itsevarmalta?)

Yksi seikka mitä monikaan mies ei halua ottaa huomioon on se että mieshän voi tehdä kaikki mahdolliset temput tai olla tekemättä, ja nainen voikin päättää sänkyseurastaan puhtaasti siltä pohjalta että

- naitattaako tänään
- näyttääkö mies tarpeeksi pantavan näköiseltä ja tuoksuuko hyvältä yms.

...jolloin miehen elkeillä ei ole niin väliä, kunhan ei sentään onnistu pilaamaan naisen hyvää naitatusta sillä että käyttäytyy aivan jumalattoman tökerösti. Ehkä ns. puumailmiössäkin on edes toisinaan kyse etteivät kaikki naiset jaksa enää leikkiä "iskettävää" ja odottaa että mies soutaa ja huopaa vaivalloisesti läpi ne soidinmenonsa. Naiselle voi olla helpompi vain valita joku nuori innokas mies ja raahata tämä mukaansa ja hoitaa hommat, välittämättä siitä onko nyt koko kaava käyty läpi vai ei.

Se on ihan siitä kiinni huvittaako olla objekti vai subjekti ja kokea toinen ihminen subjektina vai objektina.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat