palkka 2 kuukautta myöhässä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kenen vastuu on, jos ei tietojärjestelmät toimi tai asiakasyritys ei tajua vahvistaa vuokratyöntekijän työtunteja.

sähköisellä järjestelmällä. Itse sain firmasta vasta tiedot kuukauden jälkikäteen, eli vasta sitten tiesin mitä pitää toimia. Mutta vanhoja työtunteja ei ole vahvistettu.

Kelastakaan ei saa soviteltua päivärahaa, kun ei oo palkkalaskelmaa antaa työkkärikorvaus hakemuksen liitteeksi.

Kommentit (5)

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Kenen vastuu on, jos ei tietojärjestelmät toimi tai asiakasyritys ei tajua vahvistaa vuokratyöntekijän työtunteja.

sähköisellä järjestelmällä. Itse sain firmasta vasta tiedot kuukauden jälkikäteen, eli vasta sitten tiesin mitä pitää toimia. Mutta vanhoja työtunteja ei ole vahvistettu.

Kelastakaan ei saa soviteltua päivärahaa, kun ei oo palkkalaskelmaa antaa työkkärikorvaus hakemuksen liitteeksi.

Näissä tapauksissa olisi ammattiliiton jäsenyydestä apua.

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Palkkaturva. Soita te-toimistoon jos liitontäti ei ymmärrä.

Paitsi että taitaa olla silleen että palkkaturvan kautta saamisten saaminen edellyttää työnantajalta maksukyvyttömyyttä. Jos ne on vaan mokaillu ja palkkaraha ei oo siirtyny niin silloin ehdottomasti liiton pukumiehet kovistelemaan.

Kyllä moni pahastikin saatanalle sielunsa myynyt porvari nöyrtyy kun kaks isoa liitonmiestä tulee kyseleen saatavia.

Noh. Joka tapauksessa liitto ja te-toimisto on ne mihin ainakin mä ekana soittaisin.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olen tehnyt vuokrafirmassa 1000 euron edestä hommia, ja huomasinkin kun katsoin että palkka laskelma oli tullut yöllä

23 aikaan. Netpostiin.

Mutta palkasta puutuu kuitenkin 260 euroa. eli tuo nyt on varmasti vain ilmoitusasia, kun soitan palkkalaskentaa.

Uusimmat

Suosituimmat