Onko eBay luotettava

Seuraa 
Viestejä495
Liittynyt15.10.2006

Ostin saksan eBay-sivulta Eurosamaraan uuden gidrokorrektor-laitteen. Piti antaa paypalliin visakortin numero ja tunnusluku. Korvaako visa jos tili tyhjenee enkä saa mitään vastinetta.

Lue vähemmän-tiedät enemmän.

Kommentit (6)

Vierailija
maalaisukko
Ostin saksan eBay-sivulta Eurosamaraan uuden gidrokorrektor-laitteen. Piti antaa paypalliin visakortin numero ja tunnusluku. Korvaako visa jos tili tyhjenee enkä saa mitään vastinetta.

Olisit voinut siirtää rahaa suoraan omalta tililtäsi paypal-tilille, en minä ainakaan jakelisi luottokorttitietojani netissä.
http://www.maksukamu.com/tilisiirto-paypaliin/

maalaisukko
Seuraa 
Viestejä495
Liittynyt15.10.2006

Kiitoksia rohkaisevista tiedoista. On kait jonkinmoinen uhka olemassa, mutta täytynee vain sen kanssa elää. Toi paypal-tilin avaaminen tuskin olis onnistunut. Koko ostotapahtuma oli suuren työn takana. Ei onnistunut vaikka kaverina oli enkun kielen taitoinen maisteri. Lopulta kun itse ruksasin ruudukoita ja klikkailin sieltä sun täältä onnisti. Hyvä kun sain osan hankittua. Katsastusmies kun oli kirjoittanut vian rekisteriotteeseen. Ilman korjausta joutuis kiikuttamaan ladan kuusakoskelle paalattavaksi.
Voishan tuon visakortin "kadottaa" eikä hankkis uutta tilalle.

Lue vähemmän-tiedät enemmän.

Vierailija

Uhkien kanssa täytyy tosiaan elää. Ei minulla ole ollut paypalin kanssa mitään ongelmia ja annoin kyllä sinne luottokorttitietoni. Sehän ei siis liity nyt Ebayhin, kyse on paypalista. Pidän luotettavana. Sieltä saa jopa jonkinlaisen ostoturvan. Ellet saa tavaraa, paypal kovistelee myyjää lopulta. Ellei myyjä hoida hommiaan voivat potkaista pihalle paypalista. Se olisi aikamoinen takaisku kansainvälistä kauppaa tekevälle, joten jonkinmoista painoarvoakin tuolla on.

Ebayssa sen sijaan on kaikenlaisia myyjiä, myös paljon yksityishenkilöitä, joten sen luotettavuudesta ei oikein voi puhua mitään yleisesti. Voithan sinäkin myydä jotain Ebayssa. Ja hoitaa sitten kaupan hyvin tai huonosti. Sehän on kuin huutonet mutta kansainvälinen.

Hidasta se asioiden hoitaminen tuota paypalin kautta on jos ongelmia tulee, mutta myyjät tietävät tilanteen, eli että vaikeuksia tulee jos porsastelee.

Uusimmat

Suosituimmat