Onko Kristinuskon oppi pelastuksesta uskottova?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Juutalaiset murhauttivat Jeesuksen ja roomalaiset sotilaat laittoivat heidän tiukassa valvonnossaan Jeesuksen kammottavan murhan täytäntöön. Kristinusko opettaa, että Jeesus lunasti syntivelkamme ja mahdollisti taivaaseen pääsyn, koska hänet murhattiin äärimmäisen julmalla ja nöyryyttävällä tavalla: uskotteko todella niin?

Eikö olisi paljon uskottavampaa, että ihmiset eivät pääsisi taivaaseen, koska Jeesus tapettiin niin julmasti? Minä opetan, että ei ole pelastusta, eikä armoa, on vain itku ja hammasten kiristys.
Juutalaisille annettiin mahdollisuus pelastaa kaikkien ihmisten sielut ja lunastaa syntivelkamme. Ainoa asia, joka heidän olisi tarvinnut tehdä olisi ollut se, että Jeesuksen olisi annettu saarnata Jumalan sanaa keskuudessaan. Juutalaiset valitsivat toisin ja sen johdosta jokainen ihminen joutuu Helvettiin.
Ajatelkaa kuinka hyvin asiat olisivat nyt, jos juutalaiset olisivat antaneet Jeesuksen ruumiin ottaneen Arkkienkeli Mikaelin kertoa Jumalan hyvyydestä ja siitä kuinka häntä tulisi palvoa. Jumala olisi antanut Aatamin ja Eevan tekemän perisynnin anteeksi. Perisynnin anteeksi antamienen olisi tarkoittanut sitä, että eläisimme ikuisesti maan päällä. Perisynnin takia tuo etuus meiltä riistettiin jo ennen syntymäämme, ei tarvittu muuta kuin yksi purauisu ja se oli siinä. Haluankin tässä antaa teille todistukseni, että ei ole pelastusta ja te kaikki joudutte helvettiin eikä mitään ole tehtävissä.

Kommentit (1)

Vierailija

Esitän tässä nyt korjattua versiota Raamatun totuudesta, koska sehän on järjetöntä ajatelle, että pelastuisimme Jeesuksen julman murhan takia. Eikö ole selvää, että joudumme vuorenvarmasti Helvettiin tuon hirmuteon takia?

Uusimmat

Suosituimmat