Sivut

Kommentit (67)

Häröt vaatteet, härö olemus, härö käyttäytyminen, häiriköinti, hoipertelu, avohärdelli, tyylitajuttomuus, epäsopusuhtaisuus, lihavuus.

Ennen vanhaan pukeuduttiin kunnolla kun lähdettiin käymään kaupungilla. Nykyään puetaan päälle mitä sattuu halpalaarista löytymään.

o
Seuraa 
Viestejä1698

Roteva pullajalka on aika ällöttävä. Sille ei edes voi paljoa tehdä. Tuohon liittyen myös kömpelö kävely tyyli. Huono iho on varmaan ihan perus. Punainen kynsilakka tai huulipuna. Kapeat huulet. Silmistä näkyvä tyhjämielisyys.

Every man is guilty of all the good he did not do. (http://www.youtube.com/watch?v=xaTKDMYOBOU)-Voltaire

Sisältö jatkuu mainoksen alla
jussipussi
Seuraa 
Viestejä70500
jogger
Eli tähän semmoisia suht normaaleita piirteitä joita tapaa luonnossa, jotka ärsyttävät/inhottavat, ei mitään syntymävammoja, vammaisia ei saa arvostella.

Ei lähdetä merta edemmäs kalaan, mitkä fyysiset piirteet sinua itseä inhottaa itsessä eniten?

Vierailija

Mua ei inhota mitkään fyysiset piirteet ihmisessä. Siis synnynnäiset. Ne mitkä piirteet inhottaa johtuu yleensä henkisistä ominaisuuksista ja sieltä käsin näkyy fyysisessä olemuksessa. Kuten esimerkiksi sellaiset piirteet kuin eri näköiseltä näyttäminen verrattuna siihen mitä oikeasti on.

Kaikki ihmiset on lähtökohtaisesti kauniita mutta jotkut vaan tyhmyyttään rumentavat itseään. Ja siis tyhmyyshän ei ole fyysinen piirre mutta valitettavasti vaikuttaa siihenkin.

Ja tyhmyydellä tarkoitan niiden ihmisten päässäliikkumisjuttuja jotka ovat eri mieltä kuin minä.

Puuhevonen
Seuraa 
Viestejä6670

No tosiaankin, kaikkein inhottavin piirre tosiaan on läskiys. En ymmärrä, miksi joku viitsii rahata kymmenien kilojen ylimääräistä painoa mukanaan. Toisaalta onhan se hyvä liikuntamuoto.

Se mikä erityisesti inhottaa, niin vahvasti ruskettunut ja iho ja kasvot. Saa näyttämään noin 20 vuotta ikäistään vanhemmilta. Ei hyvä. Tummaihoiset ovat tietenkin asia ihan erikseen, koska heillä tumma iho on luonnollinen, eikä se häiritse tai näytä vanhentuneelta, mutta kun sinisilmäinen blondi ottaa solariumissa oikein kunnon neekerirusketuksen niin ei lainkaan hyvä. Yök.

Normaalin ihonvärin saa kyllä kun käy ulkona. Ei sitä tarvitse itseään erikseen grillata.

»According to the general theory of relativity space without aether is unthinkable.»

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
Japetus
Lävistykset täytyy vielä ujuttaa kaiken tämän läskin keskeen. Jokainen tökkiköön kehoaan kuinka lystää, mutten näe yhtään tapaa, jolla ihon läpi tungettu metallinkappale voisi tehdä muuta kuin rumentaa.

Tosiaankin, paitsi korva/napalävistykset.

jussipussi
Ei lähdetä merta edemmäs kalaan, mitkä fyysiset piirteet sinua itseä inhottaa itsessä eniten?

Parta.

Puuhevonen
Se mikä erityisesti inhottaa, niin vahvasti ruskettunut ja iho ja kasvot. Saa näyttämään noin 20 vuotta ikäistään vanhemmilta. Ei hyvä.

Aijoo, tämä. Varsinkin kun näit saman henkilön 2kk aikaisemmin täysin vaaleana, sitten yhtäkkiä vastaan käveleekin neekeri ja kysyt kuka hän on. Sitten vielä kun silmänympärykset näkyy jostain syystä vaaleammilta, näyttää siltä että sen naamaan olis heitetty jotain väriainetta.

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
CE-hyväksytty

Ja tyhmyydellä tarkoitan niiden ihmisten päässäliikkumisjuttuja jotka ovat eri mieltä kuin minä.

Oikein!

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä70500
jogger

jussipussi

Parta.

Terät loppu?

Minulla käy siten kun silloin harvoin kun joudun katsomaan peliin mietin; jaa että tämän näköinen on peilissä, äkkiä sitä unohtaa itsensä miltä näyttää. itsesuojeluvaistoa uskoisin, peiliin katsomisen välttäminen

jussipussi
Seuraa 
Viestejä70500
CE-hyväksytty
Mua ei inhota mitkään fyysiset piirteet ihmisessä. Siis synnynnäiset. Ne mitkä piirteet inhottaa johtuu yleensä henkisistä ominaisuuksista ja sieltä käsin näkyy fyysisessä olemuksessa. Kuten esimerkiksi sellaiset piirteet kuin eri näköiseltä näyttäminen verrattuna siihen mitä oikeasti on.

Kaikki ihmiset on lähtökohtaisesti kauniita mutta jotkut vaan tyhmyyttään rumentavat itseään. Ja siis tyhmyyshän ei ole fyysinen piirre mutta valitettavasti vaikuttaa siihenkin.

http://www.youtube.com/watch?v=SPIK9wUXogo

Reifengas
Seuraa 
Viestejä4840

Jos näen ihmisestä jo kaukaa, että kyseisellä yksilöllä on herkästi tarttuva tauti, niin en mahda mitään, se inhottaa.

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Miehillä huono ryhti, etenkin jos myös laahustaa oikein pahoin ja erityinen laihuus tai lihavuus, myös oikein kapea selkä ja/tai hartiat. Myös tietynnäköiset tyypit, joiden naamasta näkee että on vietetty joka viikonlopun päivä pubissa viimeiset 10 vuotta.

Naisilla liika lihaksikkuus, lihavuus tai laihuus, myös jotkin naamanpiirteet/rakenteet, kuten erityinen pisamakkuus tai "mitäänsanomaton" naamataulu, myös erityisen pienet silmät.

Näihin siis kiinnitän huomion ensimmäisenä negatiivisessä mielessä ja (melkein) jokainen ihminen on yksilö, joten on vaikea sanoa enempää, jollekin voi sopia hymy, jossa ikenet näkyvät, joillekin hymykuopat, mutta ei kaikille.

Lihavat miehet jotka pitävät itseään "riskeinä" mutta pelkkä lattiaharja saa hengityksen puuskuttamaan (kokeilkaa vaikka).

Sisäänvedettu vatsa joka ei ole sopusuhdassa muun "elimistön" kanssa. Ei ainakaan poskien.

Ns nuorekas pukeutuminen, kuten joillakin skeittailevilla vanhuksilla tai moottoripyörän päällä hilluvilla partahujopeilla jotka luulevat olevansa "forever young"- tyyppejä.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä70500
Röyh!
Lihavat miehet jotka pitävät itseään "riskeinä" mutta pelkkä lattiaharja saa hengityksen puuskuttamaan (kokeilkaa vaikka).

Sisäänvedettu vatsa joka ei ole sopusuhdassa muun "elimistön" kanssa. Ei ainakaan poskien.

Ns nuorekas pukeutuminen, kuten joillakin skeittailevilla vanhuksilla tai moottoripyörän päällä hilluvilla partahujopeilla jotka luulevat olevansa "forever young"- tyyppejä.

Jostain syystä luonto mielellään "riskistää" ehkä siksi kun kuitenkin on haasteta odotettavissa..

Sydän- ja verisuonitautikuolleisuus sepelvaltimotautiin sairastuneilla BMI:n mukaan

Ei fyysiset piirteet inhota kovinkaan.
Paitsi jos vastaantulija on kännissä tai huumeissa.

Ensihavainnon jälkeen, siis jos on keskulteltu, huomaan, että sillä ensihavainnon
"fyysisillä piirteillä" ei ole mitään merkitystä.

Sairaita, kehitysvammaisia ja onnettomuuden kokeneita kohtaan tunnen myötätuntoa,
en inhoa. He kantavat fyysisiä piirteitään aina.

Varsinainen inhontunne jotain henkilöä kohtaan alkaa, jos olen kuullut jotain hänen puhettaan.
Olen törmännyt helvetinenkeliin, joka oli velanperintämatkalla (ei minulta), olen lukenut
poliitikoista (satoja), esim. Wallin. Olen törmännyt isorikkaisiin naisiin.
Heitä inhoan, mutta inho ei perustu fyysiseen olemukseen. Tyhmyys karkoittaa.

Usein olen törmännyt sarasvuomaisiin kauppamiehiin, ja inho on alkanut jo ensimmäisestä
eleestä - se ei kuitenkaan ole ollut fyysinen ominaisuus.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210

Karvainen selkä, niin että ne karvat änkevät paidanniskasta näkyviin. XP Se on yksi ainoita turn-offeja minulla.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Voiko fyysisiä ja henkisiä piirteitä erotella?
Esim. lapset saattavat arvostaa vanhempiaan vanhemmalla iällä, vaikka vanhuus on tuonut vanhemmille ihmisille jo osittain luonnollista ruumiin rapistumista.
Silti henkinen yhteys voi toimia mitä parhaimmalla tavalla ja arvostus fyysisesti rapistuneempaa kohtaan on kohdallaan.
Harva ihminen alkaa hyljeksiä rakastamiaan ihmisiä sen vuoksi, että nämä muuttuvat vanhemmuuttaan fyysisesti.

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
penni
Anna Puu on kaunis.

Noh ei tuo vielä mitään, kauhujen talo osa 2:

hurr...

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Barbaari
Pikku Gen
Karvainen selkä, niin että ne karvat änkevät paidanniskasta näkyviin. XP Se on yksi ainoita turn-offeja minulla.

Niskavillat?

Ei pelkästään alas ulottuva tukanraja, vaan nimenomaan ne selkäkarvat. Esimerkki: Pari kesää sitten katselin jonossa edessäni hyvänmuotoista selkää vähän sillä silmällä, kunnes tajusin, että teepaidan (ei kauhean ylös ulottuvasta) niska-aukosta tursuaa selkäkarvoitus kuin turkki. Tukka oli lyhyt ja paljasti muuten hyvännäköisen niskan, kaulassa oli kaistale paljasta ihoa, ja sitten se... *byörk*. Toinen esimerkki: kerran sekasaunoessa tajusin että muuan saunakaveri on kauttaaltaan niin karvainen, että suihkusta tulleena näyttää märältä karhulta. Vaaleahko iho ja mustat kroppakarvat on erityinen yöksis, koska kontrastin ansiosta ne erottuvat, ja tämä tyyppi oli sen näköinen että oli tullut turkki päällä saunaan.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Sivut

Tasan kaksi vuotta sitten

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat