parisuhdeongelmat ja Bilteman kuvasto

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Onkohan tutkittu, jos esim. muija hukkaa Bilteman kuvaston, niin mitkälaisia ongelmia se aiheuttaa ihmisissä?. Esimerkiksi keski-ikäisissä ihmisissä.

Nuoremmat ehkä enemmän lukee internetistä juttuja, niin ei Bilteman kuvaston hukkaaminen vaikuta niihin samanlailla.

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Ei menis läpi missään tutkimuseettisessä toimikunnassa. Liian vaarallinen koeasetelma.

Minä kerran vuosia sitten viattomuuksissani heitin koirankorville selatun eksmplaarin pois vessaa siivotessani ja herramunjee mikä huuto ja murjotus siitä puhkes. Monta päivää kesti, että leppyi. Nykyisin kerrytän suosiota kantamalla hälle myös Claes Ohlsonin kuvaston.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008
Sophia
Ei menis läpi missään tutkimuseettisessä toimikunnassa. Liian vaarallinen koeasetelma.

Minä kerran vuosia sitten viattomuuksissani heitin koirankorville selatun eksmplaarin pois vessaa siivotessani ja herramunjee mikä huuto ja murjotus siitä puhkes. Monta päivää kesti, että leppyi. Nykyisin kerrytän suosiota kantamalla hälle myös Claes Ohlsonin kuvaston.

Kappas. Oppii naisetkin jotain.

Mulla on molemmat kuvastot. Ovat paljon kätevämpiä kuin netin selailu. Harmittaa kun Motonetin kuvastoa ei enää jaeta.

Paha vain, että ei enää pysty lukemaan ilma suurennuslasia.

Pieni vinkki. Niissä on muuten paljon naisväkeäkin kiinnostavaa kamaa. Äijänkin saa helpommin hakemaan jotain hempeetä Biltemasta kuin Ikeasta.

Vomies
Seuraa 
Viestejä2368
Liittynyt4.9.2010

Jaa. Minä varmaan ajattelin aikoinaan, että tiede on kehittynyt, mutta minua kiinnosti lehdistä Jallu, Ratto...

Vakavanha Väinämöinen, tietäjä iänikuinen.

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005

Voisin ohimennen mainita, että esimerkiksi valkosipulipuristimen luvaton käyttöönotto saattaa olla sangen paljon suurempi eripuran aihe kuin esimerkiksi Bilteman kuvaston hävittäminen.

Tiedän kyllä aika pahoja riitoja, jotka ovat alkaneet siitä, että Aku Ankka on ollut päivän myöhässä, vaikkei siitä kovin loogisesti voi syyttää pariskunnan kumpaakaan jäsentä.

Ihan sillee kärsivällinen ihmisiksi eläminen voi olla aika hyvä ratkaisu moneen tilanteeseen.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008
asdf
Voisin ohimennen mainita, että esimerkiksi valkosipulipuristimen luvaton käyttöönotto saattaa olla sangen paljon suurempi eripuran aihe kuin esimerkiksi Bilteman kuvaston hävittäminen.

Tiedän kyllä aika pahoja riitoja, jotka ovat alkaneet siitä, että Aku Ankka on ollut päivän myöhässä, vaikkei siitä kovin loogisesti voi syyttää pariskunnan kumpaakaan jäsentä.

Ihan sillee kärsivällinen ihmisiksi eläminen voi olla aika hyvä ratkaisu moneen tilanteeseen.

Todella paha ongelma. Yritänpä auttaa.

Ohlson:n kataloogin sivulta 482 löytyy valkosipulipuristin. Biltema kauppaa mokomaa sivulla 355.

Bilteman puristin maksaa 3,99 ja Ohlsson kiskoo 9,95. Tiedä sitten kumpi on parempi. Molemmissa on kuitenkin aika hyvät varret, että ovat hiukan vaarallisia naisväen käyttöön. Yrittävät kenties testata niitä munanpuristimenakin.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mä oon siinä melessä onnellisessa tilanteessa että jo parisuhteen alussa on tullut ymmärretyksi merkitykselliset asiat mitä tulee postin kantamiin paperiesineisiin.
On selvää että bilteman ja clas ohlsonin katalookeja ei laiteta paperinkeräykseen. Toisaalta ei heitetä varsinkaan kirjakerhon tuoteuutuuskuvastoa.
Sen verran oon oppinu parisuhdehommeleista että jos toinen ei tiedä mikä on toiselle merkityksellinen esine niin silloin on jotenkin vialla jotain. Ja lähtökohtahan on se että toiselle tärkeää EI SAA heittää veke saati varastaa.

Kaikki mikä kannetaan taloudesta pois vaatii parisuhteessa yhteisen hyväksynnän.

Vierailija

author="<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1586948/voi_eiloysin_miehen_patjan_alta_moottorilehden_">Vauva</a>-lehden keskustelupalsta" kirjoitti:

Voi ei...löysin miehen patjan alta Moottori-lehden.

Mun tunteet on nyt ihan sekaisin, auttakaa...sori et on pitkä juttu mut kokeneemmilta kaipaisin kipeästi neuvoja.

Eli siis, siivosin ja löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. Mies poikamiehenä luki noita paljonkin. Me sovittiin, kun alettiin seurustella, että tommoset lehdet saa sitten jäädä. Meillä on Skoda Octavia, se riittää normaalille, terveelle miehelle. Kenenkään mielelle ei ole hyväksi tuijottaa luukku levällään olevia uusia autoja, se luo vaan vaikeasti tyydytettäviä tarpeita. Ja nyt sit löyty tää lehti...nyt mä ymmärrän, miksi mies vetäytyy vessaan pitkiksi ajoiksi huokailemaan. Varsinkin sivu jossa Mitsubishi Pajero tönöttää lumihangessa erikoisissa asennoissa on aivan hiirenkorvilla ja ruttuinen.

Mun ois pitänyt osata ennakoida tää, kun Pörhön myyjä yhtenä päivänä moikkas mun miestä Prismassa. Mä tinkasin että miten se voi tuntea ton, ja mies meni ihan vaikeaksi ja sanoi, että kai sitä nyt voi olla kaveri Pörhön myyjän kanssa ilman että mielessä on aina vaan se yksi juttu. No ei voi, kyllä se tiedetään!

Ihan varmasti mies kohta haluaa "puhua" mun kanssa. Se varmaan sanoo, ettei tarkoittanut, ja että näin vaan kävi. Että nyt pitäis auto vaihtaa ja ottaa jättimäinen autolaina ja juosta kaikki liikkeet läpi ja käyttää hirveä määrä aikaa koeajoihin. Että nyt voi sit unohtaa etelänmatkat ja kaiken muun kivan kun maksetaan vuosikausia vaan autolainaa..

Mä tiedän että näin on käynyt tosi monelle mun kaverille, mutta että mulle! Mitä mä teen? Kerronko miehelle heti, että näin ton lehden ja tiedän mitä se puuhaa? Vai mitä mä teen?

Vastaukset löytyvät linkistä.

Vierailija

No kato miehet on tollasii. Niillä pitää olla jotain kielletyks kokemaansa patjan alla.

Mä oon kyl monta kertaa aatellu, että lesboil on paljo helpompaa kui meil hetskuil. Ei niinku tartte perehtyy mieserityisyyksiin, niinku.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008
Sophia
No kato miehet on tollasii. Niillä pitää olla jotain kielletyks kokemaansa patjan alla.

Mä oon kyl monta kertaa aatellu, että lesboil on paljo helpompaa kui meil hetskuil. Ei niinku tartte perehtyy mieserityisyyksiin, niinku.

Ai, olin ymmärtävinä, että Vatkainkin jemmailee niitä. Ettäs kehtaa tunnustaa.

Siitä voi tulla parisuhdeongelmakin kun tappelevat, että kumpi saa ensin vilkuilla.

Vierailija

Kuka hemmetin pöljä kätkee lehtiä patjan alle?

Ja jos joku saa fibroja tai muuta kutinaa mainoksista niin eikö olisi aika muuttaa vihdoin omilleen, ilman äitiä ja vaimoa, tai siskoa tai jotain muuta heikompaa astiaa?

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Röyh!
Kuka hemmetin pöljä kätkee lehtiä patjan alle?

Ja jos joku saa fibroja tai muuta kutinaa mainoksista niin eikö olisi aika muuttaa vihdoin omilleen, ilman äitiä ja vaimoa, tai siskoa tai jotain muuta heikompaa astiaa?

Miksi väheksyt vakiintunutta tapaa? Minä saan "fibroja" sekä muita kutinoita mainoksista vaikka olen elänyt omillani jo vuosia ja nyt en. Silti teen sitä. Selailen....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat