Kysely verkkokeskusteluiden vaikutuksesta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hei!

Teen tutkimusta verkkokeskusteluiden vaikutuksesta kuluttajan ostoaikomukseen. Olethan ystävällinen ja osallistut!

Intenet-kyselyyn vastaaminen vie noin 5 minuuttia. Allaolevasta linkistä pääset tutkimuksen esittelysivulle

http://www.weblomake.fi/verkkokeskustelukysely.php

Kommentit (8)

Vierailija

Matkapuhelimia koskettavan matriisin täyttö oli ongelmallista. Huomautan asiasta, vaikka sillä ei varmasti enää tässä vaiheessa ole gradun kannalta merkitystä. Tosin ihmettelen, jos tuosta ei ole tullut mitään palautetta seminaareissa.

Vierailija

Siinä oli pari kohtaa, jotka ainakin minun ajatusmaailmassa sisältyvät toisiinsa.

Pätevä = Taitava
Paljon tietoa = Asiantuntija

Huomasin juuri, että voit tietysti vielä yhteenvetoa kirjoittaessa huomioida tämän, niin ei tule graduun liikaa toistoa.

Vierailija

Tuota ei ole otettukaan huomioon, tosin jos mikään vaihtoehto ei sovi niin voi valita muu-kohdan. Voit itse päättää miten haluat vastata (Lukio/Ammattikoulu/Muu), itse tutkimuksen tuloksiin tuolla ei pitäisi olla suuremmin merkitystä

Vierailija

Kiitos kaikille kyselyyn jo vastanneille! Vielä tarvitaan lisää vastauksia, joten olethan ystävällinen ja vastaat, jos et ole aiemmin vastannut!

Uusimmat

Suosituimmat