Pystytkö hyväksymään The Rasmusin musiikin?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Minä en. Mielestäni se on heikkotasoista paskaa.

Sivut

Kommentit (25)

eteenpäin
Seuraa 
Viestejä1591
Liittynyt25.6.2009

Ei pysty, ei kertakaikkiaan. Ankeeta huokailua paskat housuissa. Tylsiä riffejä kompuroituna pötkönä kolmen minuutin paloina

edit. niin ja ei tuo ylläoleva yksinään mitään, mutta kun se pystyy olemaan myös niin helvetin suosittu kaikesta huolimatta. Rasmuksen suosio on merkki länsimaiden perikadosta ja ilmastokatastrofista.

edit2. eipä Rasmus toisaalta oo ainutlaatuinen tuon suhteen. Toisaalta ei tuu mieleen muita nyt heti. Mutta niin, en hyväksy.

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011

En. Se on todella paskaa ja ärsyttävää jollotusta. Miten vitussa se voikin olla niiiiiiin ärsyttävää paskaa.

Ennemmin hyväksyn vaikka RKP:lle jytkyn.

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1337
Liittynyt13.3.2008

En tiedä. En ole ainakaan tietoisesti kuullut The Rasmusin musiikkia vuosikausiin. Aika vähän tulee kuunneltua sellaisia radiokanavia joilla musiikkia soitetaan ja televisiota minulla ei ole, joten vältyn helposti kuulemasta listamusiikkia.

Vierailija

Naurettavaa, jos ei pysty hyväksymään omasta mielestään huonoa musiikkia. Itse varmaankin löytäisin The Rasmuksenkin musiikista asioita, jotka rikastuttaisivat elämääni, mutta onpahan tutustumislistalla vielä paljon muitakin artisteja, joita en ole ehtinyt kuuntelemaan. Hyväksyn siis totta kai, mutta tykkäänkö varsinaisesti, paha mennä tarkemmin tutustumatta sanomaan.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Stupp
Naurettavaa, jos ei pysty hyväksymään omasta mielestään huonoa musiikkia. Itse varmaankin löytäisin The Rasmuksenkin musiikista asioita, jotka rikastuttaisivat elämääni, mutta onpahan tutustumislistalla vielä paljon muitakin artisteja, joita en ole ehtinyt kuuntelemaan. Hyväksyn siis totta kai, mutta tykkäänkö varsinaisesti, paha mennä tarkemmin tutustumatta sanomaan.

Ei tässä ole omasta mielestä huonon musiikin hyväksymisestä yleensä. Tässä on kyse The Rasmusin musiikin hyväksymisestä.
Miten voit sanoa hyväksyväsi jos et ole tutustunut?

Vierailija
asdf
Pystyn periaatteessa hyväksymään kaiken, jolla on jokin linkki Paula Vesalaan.

Kuka on Paula Vesala? Edward Wesalan tytär?

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Phony
asdf

Kuka on Paula Vesala? Edward Wesalan tytär?

PMMP:n lahjakkaampi puolisko ja The Rasmusin pienen pienen miehen Lauri Ylösen vaimo ja lapsen synnyttäjä.
Edwardiin ei käsittääkseni ole ainakaan läheistä sukulaisuussuhdetta.

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
asdf

Miten on käytännön laita?

Siinä ja siinä, mutta kyllä minä The Rasmusin hyväksyn ja musiikkinsakin siinä määrin, etten näytä ulkoisia kärsimyksen merkkejä, jos sitä jostain tuutista tulee. Helpompi The Rasmusia on sietää kuin Bryan Adamksen jollotuksia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat