Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, oon tyyliin ollu joulu-tammi kuusta lähtien lähes poikkeuksetta kokoajan kipeänä, niin mistäköhän se voisi johtua? Ekaksi mietin että se johtuu vain reijästä joka on hampaassa kun se oli lähellä ientä, että se ois aiheuttanut tulehduksia jatkuvasti mutta se paikattuna edelleenkin jatkuu niin ei se se voi olla ja tunnistaisisin kyllä ientulehduksen kun sellainen on mulla ollut joskus ja sitä ei voi olla tunnistamatta.
Voisiko olla esimerkiksi joku poskiontelotulehdus ku yksi päivä tuli iha keltasta räkää? ja nenä on vuotanu ties kuinka monta kuukautta ja vuotta yhteen putkeen.

Nii ja kuume yleensä on jotai 37 astetta, mutta olo sitäkin vittumaisempi.

Vituttaa ku ei voi treenatakkaan mitenkää ku, ei varmastikkaan oo hyväksi sydämmelle.

Ja mitä vinkkejä ois immuniteetin parantamiseen? Voisiko mega annos c-vitamiinia auttaa?
D-vitamiinia on paljon verenkierrossa joten en usko että mega annos d-vitamiinia hyödyttäisisi.
Mitä muita aineita kannattas pumpata kehoon muna pystyssä?

Ite otan L-glutamiinia joka pitäisi lisätä immuniteettiä ja nostaa vireystasoa selvästikkin. Mutta ei oo näköjää immuniteettiä parantanna. Heraaki tulee otettua jonku verra.

Eli siis luontaisia vinkkejä immuniteetin parantamiseen sekä että mistäköhän tuo jatkuva kuumeilu voisi johtua?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mulla oli poskiontelontulehdus, joka selvisi vasta röntgenissä. Muita oireita ei ollut kuin 39 asteen kuume. Antibiootti auttoi melkein heti.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009
Carloz
Mulla oli poskiontelontulehdus, joka selvisi vasta röntgenissä. Muita oireita ei ollut kuin 39 asteen kuume. Antibiootti auttoi melkein heti.

Onko aivan varma ettei muita oireita ollut?

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Vierailija

Sarvikuono ainakin auttaa jos on poskiontelotulehdusoireta ym..

Varmin tapa päästä kuntoon luonnollisesti on kuitenkin antibioottikuuri, ei muutakun lääkäriltä hakemaan.

Vierailija
ROOSTER
Carloz

Onko aivan varma ettei muita oireita ollut?

No joo siis kun muistelen, niin yskää taisi jonkin verran olla. Oikeastaan tarkoitin, että poskiontelot eivät olleet kipeät niin kuin yleensä. Sen takia se tulikin yllätyksenä. Veriarvot olivat myös koholla eli siitä lääkäri sai syyn epäillä, että kehkoissa tai poskionteloissa olisi jotain.

Guillaume
Seuraa 
Viestejä897
Liittynyt16.1.2011
TERÄS NALLEPUH
Eli siis luontaisia vinkkejä immuniteetin parantamiseen sekä että mistäköhän tuo jatkuva kuumeilu voisi johtua?

Itse olen perusterve kuntoileva ihminen ja marraskuusta alkoi pitkähkö sairastelu, joka kesti tammikuun lopulle asti.

Jatkuva yskä, nuha, pientä lämpöä, välillä kuumetta ja sitten päsähti keuhkoputkentulehdus jne. Sairastelu meni aalloissa. Pari viikkoa kipeä ja sitten olo tuntui hetken tervehtyneeltä, mutta parin päivän jälkeen surkeus jatkui.

Löytyi mykoplasma.

tootired
Seuraa 
Viestejä805
Liittynyt8.11.2009

Savutteletko?

Itselläni oli aikoinaan lukuisia sitkeitä poskiontelotulehduksia
joihin usein joutui syömään montakin kuuria.

Sittemmin loppuneet kun 8 v sitten lopetis savutuksen...

Don't give up!

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
D-vitamiinia on paljon verenkierrossa joten en usko että mega annos d-vitamiinia hyödyttäisisi.

D-vitamiinipurkit kiinni ja sassiin! Anna tasojen tippua reilusti(kuukausi), kunnes voit siirtyä maltillisempiin annoksiin. Mikäli asustelet etelässä, saat D:tä varmaan jo ulkoakin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tootired
Savutteletko?

Itselläni oli aikoinaan lukuisia sitkeitä poskiontelotulehduksia
joihin usein joutui syömään montakin kuuria.

Sittemmin loppuneet kun 8 v sitten lopetis savutuksen...

Ei tule poltettua, joten eipä siitä ainakaan toi mun poskiontelo juttu johdu.

Kävin tänään ensiavussa ja sieltä sitte tuli poskiontelotulehdus ja sain jotai Amoxin 750 mg antibioottia viikon satsi. Uskaltaakohan näitä ottaa. Mitä jos tulee ties mitä mömmöä niistä.

MsHorton
Suolisto kuntoon

Ma 23.4. Terve suolisto, Paula Heinonen

MTV3 kello 9.25

Näkeeköhä tätä netistä?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Shriek
TERÄS NALLEPUH

D-vitamiinipurkit kiinni ja sassiin! Anna tasojen tippua reilusti(kuukausi), kunnes voit siirtyä maltillisempiin annoksiin. Mikäli asustelet etelässä, saat D:tä varmaan jo ulkoakin.

Höpö höpö. neonomide sanoi että d-vitamiinia voi ottaa yli 1000 mikrogrammaa päivässä purkista jos on pipi joten ei mitään hätää. Ite en ota kuin satunnaisesti vajaan 250 mikrogrammaa enää. imen tyyliin neljänneksen tai puolet yhdestä 250ug kapselista ja heitän lopun pilleristä roskiin. Saa rotat ja lokit vähän terveellistä d-vitskua kaatopaikalla sitten.

T-Bolt
Seuraa 
Viestejä3602
Liittynyt6.5.2009

Mykoplasma voi aiheuttaa tuollaista.

Itsellä oli tautinen olo yli kuukauden. Epäilivät mykoplasmaa ja antoivat 2 vk antibioottikuurin, tulehdusarvot olivat ylhäällä. Lähti lopulta

Too many protest singers, not enough protest songs...

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Höpö höpö. neonomide sanoi että d-vitamiinia voi ottaa yli 1000 mikrogrammaa päivässä purkista jos on pipi joten ei mitään hätää. Ite en ota kuin satunnaisesti vajaan 250 mikrogrammaa enää. imen tyyliin neljänneksen tai puolet yhdestä 250ug kapselista ja heitän lopun pilleristä roskiin. Saa rotat ja lokit vähän terveellistä d-vitskua kaatopaikalla sitten.

Jos olet lukenut d-vitamiiniketjua, etkä ainoastaan Neonomiden juttuja, niin ketjusta käy kyllä selväksi se, että d-vitamiinilisät vahvistavat luontaista immuniteettia, mutta heikentävät hankittua vastaavaa. Se tarkoittaa sitä, että toisin kuin sinulle on sanottu, d-vitamiinin säännöllisellä käytöllä ei pääse flunssasta tai nuhasta kokonaan eroon. Muutaman päivän mittainen pommitus voi sen tehdä, mutta täydellistä immuniteettia D:llä ei saa.

Vierailija
Shriek

Pulenpäivänaikaan, jos on mahdollista ja tarkenee olla alasti vähintään puoli tuntia.

Tosin vettä on tullut.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat