Seuraa 
Viestejä45973

Täten turinoin että en ole enää sillee ignostisti ku ennen olin.

Olen vihdoin nähnyt valon ja näillä puheilla ilmoitan olevani tunnustuksellinen kopimisti.

CTRL-C
CTRL-V
Kaikki tieto kaikille.

Paavalin sanoin: "Copy me, my brothers, as I copy Christ himself."

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
spin0

Olen vihdoin nähnyt valon ja näillä puheilla ilmoitan olevani tunnustuksellinen kopimisti.

CTRL-C
CTRL-V
Kaikki tieto kaikille.

Muuten ihan kiva, mutta mihin unohtui CTRL-A?

syytinki
Seuraa 
Viestejä9417
Carloz
spin0

CTRL-C
CTRL-V
Kaikki tieto kaikille.

Muuten ihan kiva, mutta mihin unohtui CTRL-A?

Saanko arvata.

CTRL-A on varattu uskontokunnan papistolle. Sillä valitaan syntiset kerralla ja sitten vain painetaan CTRL-X (mikä puuttui myös) ja siirretään ne saastat pannuhuoneen kattilaan.

Homma on kuitenkin vääräuskoista rienausta. Sillä yritetään nolata tiede.fi palstan oma uskonto, jolla on jo ylipappikin.

syytinki
CTRL-A on varattu uskontokunnan papistolle. Sillä valitaan syntiset kerralla ja sitten vain painetaan CTRL-X (mikä puuttui myös) ja siirretään ne saastat pannuhuoneen kattilaan.

Itse suosittelen SHIFT+Del, ei jää mahdollisuutta turhaan omantunnon kanssa painiskeluun.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9417
Carloz
syytinki

Itse suosittelen SHIFT+Del, ei jää mahdollisuutta turhaan omantunnon kanssa painiskeluun.

No jaa. Nopien konsti, mutta se ei tainnut kuulua tuohon uskoon.

Ei nyt aleta turhan monimutkaiseksi. Omatunto, Mikä kumma se on. Joku "undelete"-ohjelma. Aina voi vetää defrag:n.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9417
asdf
Itse olen taipuvainen sys 64738 -uskoon.

Tämä on kyllä tiede.fi-kultin (vai oliko siinä sittenkin 2 ällää) pakanallista rienausta.

Kysyn silti. Mitä vikaa on 013 -uskonnossa.

asdf
Seuraa 
Viestejä11978
syytinki

Ehkä se on se punk-askpekti, joka on vähän ristiriidassa uskonnon kanssa.

Hieman olen myös viehtynyt poke 53280,0 -uskontoon. Se on kyllä sävyltään hiukka tummaa.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401
Äemänkäki
MV?

Toi kyssäri mullekin heräs, kun näin topikin ensi kerran. Saatoin hieman jopa säikähtää.
Vois olla meinaan aika kaamea kohtalo, ei Spinolle, mutta tälle muulle orkalle, jos herr Spino alkas sovelteleen virallisempia pyhiä japanialaisella intensiteetillä.

No, ei se mitään. Huolissani saan olla kuitenkin. Asdffästä.

system

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9417
asdf
syytinki

Ehkä se on se punk-askpekti, joka on vähän ristiriidassa uskonnon kanssa.

Hieman olen myös viehtynyt poke 53280,0 -uskontoon. Se on kyllä sävyltään hiukka tummaa.

Mikä helkutan aspekti, hieman respektiä pyydän. Kyse on sentään kansallisestikin tärkeästä, pyhästä luvusta.

Siinä se möllöttää latojen alla.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat