Seuraa 
Viestejä3164

Miten elvytän käyttämättömän mutta silti kirjoittamattoman kuulakynän juoksuttamaan mustetta?

Kommentit (11)

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164

Millainen väline puhallukseen - imupillikö? Suuta ei saa riittävän soukalle kapean säilön ympärille, vaan paine purkautuu muualle kuin säilöön. (Kokeilematta tätä puuhaa itseään otaksun näin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Neutroni
Seuraa 
Viestejä31280
Piru Naiseksi
Millainen väline puhallukseen - imupillikö? Suuta ei saa riittävän soukalle kapean säilön ympärille, vaan paine purkautuu muualle kuin säilöön. (Kokeilematta tätä puuhaa itseään otaksun näin.)

Ei ainakaan minulla ole koskaan ollut ongelmia puhalluksessa. Posket siinä tulevat kipeäksi ennen kuin ilma falskaa.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä45770
Piru Naiseksi
Miten elvytän käyttämättömän mutta silti kirjoittamattoman kuulakynän juoksuttamaan mustetta?

Ei ole kuivaa kuulakärkikynää jota testata mutta kokeilin toimivaan kynään , tippa ruokaöljyä paperille ja pyörittele kuulaa siinä jonkun aikaa ja sitten kuivan paperin osalle pyörittele..josko öljy liukastas kuivahtaneen musteen / kuulan..

syytinki
Seuraa 
Viestejä9412
jussipussi
Piru Naiseksi

Ei ole kuivaa kuulakärkikynää jota testata mutta kokeilin toimivaan kynään , tippa ruokaöljyä paperille ja pyörittele kuulaa siinä jonkun aikaa ja sitten kuivan paperin osalle pyörittele..josko öljy liukastas kuivahtaneen musteen / kuulan..

Hyvä vinkki. Täytyypä joskus kokeilla. CRC:kin voisi tepsiä.

Väittävät, että muinaisessa Leningradissa oli ammattikunta, joka täytti tyhjenneitä kuulakärkikyniä. Tuskin Pietarissa enää on, muitta kannattaa kysellä. Nuo ammattilaiset varmaan osais korjata kuulapäänkin toimivaksi.

Minä olen varovasti lämmittänyt liekillä kynän kärkeä.
Kärjen vaippa on messinkiä ja kuula terästä. Vaippa laajenee nopeammin ja kuula lähtee pyörimään.
Mutta varovasti, vain pari sekuntia.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä45770
syytinki
jussipussi
Piru Naiseksi

Hyvä vinkki. Täytyypä joskus kokeilla. CRC:kin voisi tepsiä.

Väittävät, että muinaisessa Leningradissa oli ammattikunta, joka täytti tyhjenneitä kuulakärkikyniä. Tuskin Pietarissa enää on, muitta kannattaa kysellä. Nuo ammattilaiset varmaan osais korjata kuulapäänkin toimivaksi.

Kerran taisin kokeilla jollain sprayöljyllä, taisi olla turhan kuivanlaista sorttia haihtui nopeaan ja kuula jämähti paikalleen, liuottimet spray oljyissä voi tehdä vastakkaisen vaikutuksen siksi mineraali tai ruokaöljyä, oletan. Kapillaari-ilmiöön ja Casimir voimaan luotan tässä

Tällainen löytyi...

http://www.youtube.com/watch?v=fX0pHhbl_U0

ja mikroaaltouuniin 30 sekkaa..

http://www.youtube.com/watch?v=KE55_FY6 ... re=related

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
jussipussi
Piru Naiseksi

Minulla on pullollinen ikivanhuuttaan härskiintynyttä ruokaöljyä. Sille taisi nyt löytyä käyttöä...

jussipussi
Seuraa 
Viestejä45770
Piru Naiseksi
jussipussi
Piru Naiseksi

Minulla on pullollinen ikivanhuuttaan härskiintynyttä ruokaöljyä. Sille taisi nyt löytyä käyttöä...

Kokeile, ei ole paljoa hävittävää, anna ässehtiä sen oljyn siinä kärjessä jonkun minuuttia että ehtii imeytyä kuulan ja säilion reunojen kautta musteeseen.

Olen hönkäissyt kärkeen hieman kosteutta ja hinkannut kärkeä paperiin kunnes on alkanut tulla jälkeä. Muste on vesiliukoista. Hankauskitka kuumentaa kärkeä ja sulattaa kuulaa pitävän musteen. Kastaminen veteen ja pari sekkaa liekkiä voi toimia pahimpiin?.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat